تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

معرفی چند عطر برای افزایش اعتماد به نفس و آرامش شما

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
معرفی چند عطر برای افزایش اعتماد به نفس و آرامش شما

اگر برای خرید بهترین عطر زنانه به فروشگاه اردمی سری زده باشید، متوجه شده‌اید که در توضیحات مربوط به هر عطر، از رایحه‌های تشکیل‌دهنده آن صحبت شده است. همچنین در توضیح برخی از عطرها آمده است که استفاده از این عطر چه حسی به شما منتقل می‌کند. برای مثال در توضیح برخی عطرها آمده است که باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود. حال سؤال اینجاست که مگر عطرها هم باعث ایجاد یا افزایش اعتماد به نفس می‌شوند؟ جواب ما مثبت است و برای آن دلایلی داریم که در ادامه درباره‌شان بیشتر صحبت می‌کنیم. پس ادامه مطلب را با محوریت معرفی چند عطر برای افزایش اعتماد به نفس دنبال کنید.

رابطه عطر و افزایش اعتماد به نفس

رابطه عطر و افزایش اعتماد به نفس

در مقاله‌های دیگری که درباره بهترین عطر زنانه در این بلاگ منتشر شد برایتان گفتیم که عطر رابطه مستقیمی با خلق‌وخوی افراد دارد. رایحه عطر روی مغز اثر می‌گذارد و با سرد یا گرم‌کردن مغز باعث بروز خلقیات متفاوت می‌شود. برای نمونه هم از عطرهایی یاد کردیم که باعث می‌شوند استرس شما از بین برود یا وسواس ناشی از تمیزی بیش از حد در شما درمان شود. در واقع رایحه درمانی یکی از علومی است که قدمتی دیرینه دارد و برای درمان بسیاری از دردهای جسمی و روحی توصیه می‌شود.

با این توضیحات حتماً متوجه شده‌اید که چرا می‌گوییم مصرف عطر برای افزایش اعتماد به نفس افراد مفید و مؤثر است. اما نکته بعدی که باید به آن بپردازیم این است که کدام رایحه یا عطر می‌تواند این کار را انجام دهد. در واقع می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که کدام رایحه یا عطر باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود؟ عجله نکنید. در ادامه ۵ رایحه را برایتان می‌آوریم که به گفته محققان، بیشترین تأثیر را در افزایش اعتماد به نفس افراد دارند.

گل یاسمین

عطر یاسمین

گل یاسمین با بوی خوش و خاصی که دارد به همه انرژی می‌دهد. این رایحه بیشتر مواقع در بهترین عطر زنانه کاربرد دارد و کمتر دیده شده است که در عطر مردانه هم از آن استفاده شود. شاید برای همین است که آن را رایحه ای زنانه می‌شناسند. از عطر گل یاس یا همان یاسمین برای درمان اختلالات روانی هم استفاده می‌شود. این عطر برای افزایش اعتماد به نفس و همچنین درمان برخی از انواع افسردگی هم استفاده می‌شود. یاسمین بوی شیرین و گرمی دارد و برای استفاده در پاییز و زمستان خوب است.

یلانگ یلانگ

یلانگ یلانگ

شاید بتوان گل یاس را جایی تهیه کرد و آن را بویید؛ اما بعید است همه بتوانند یلانگ یلانگ را به این راحتی به دست‌ آورده و ببویند. خبر خوش برای این افرادی که به دنبال این رایحه هستند و آن اینکه تهیه عطری که در آن از این رایحه استفاده شده باشد، چندان سخت نیست. این گیاه بسیار خوشبو نیز باعث ایجاد آرامش و افزایش اعتماد به نفس در افراد می‌شود. به افرادی که نمی‌توانند روی کار خود تمرکز کنند، پیشنهاد می‌شود از این رایحه استفاده کنند. همچنین برای رفع استرس و خستگی طول روز نیز بوییدن یلانگ یلانگ بسیار مؤثر است.

مرکبات

عطر مرکبات برای افزایش اعتماد به نفس

تأثیری که نارنج و بهار نارنج بر آرامش افراد دارد، غیر قابل انکار است. هیچکس‌ را دیده‌اید که از بوییدن این میوه بهشتی خسته یا ناراضی باشد؟ نارنج، ترنج، برگاموت، پرتقال، نارنگی، لیموترش و سایر مرکبات در دنیای عطرسازی نقش بسزایی دارند. شاید بیش از ۷۰درصد از عطرها در نت آغازین خود از این مرکبات استفاده می‌کنند. تأثیری که این رایحه ها در شادی و انرژی بخشیدن به افراد مختلف دارند، وصف‌ناپذیر است. هیچکس نیست که از بوییدن عطر مرکبات طفره برود.

رایحه مرکبات علاوه بر اینکه حس رهاشدگی و آرامش خاصی به فرد منتقل می‌کنند، وی را به سمت رویارویی با اهداف و آرزوهایش نیز سوق می‌دهند. اگر شما هم روز خسته‌کننده و پرتنشی را از سر گذرانده‌اید، یک دوش آب ولرم بگیرید و بدن خود را مهمان عطر نارنج کنید. در کنار همه این‌ها یک فنجان دمنوش بهارنارنج دم کنید و در حین نوشیدن آن به روزها و رؤیاهای شیرینتان بیندیشید. بی‌شک آرامشی عجیب سرتاپای شما را فرا می‌گیرد. همین آرامش عطر برای افزایش اعتماد به نفس شما نیز جادو می‌کند.

چوب صندل

صندل

می‌دانستید که پادشاهان گذشته بخشی از تخت سلطنت خود را با چوب صندل می‌ساختند و اصطلاح صندلی هم از همین اتفاق ساخته شده است؟ بوییدن رایحه چوب صندل به افراد مختلف حس قدرت و برتری می‌دهد. افکارشان را منظم می‌کند و در نهایت آرامش خاصی به آن‌ها می‌بخشد. حس قدرت، ناشی از افزایش اعتماد به نفس است که از طریق بوییدن این رایحه برای افراد ایجاد می‌شود. در نتیجه اگر دنبال عطر برای افزایش اعتماد به نفس هستید، رایحه صندل را دست کم نگیرید. معمولاً در نت پایانی اکثر عطرها از این رایحه استفاده می‌شود؛ زیرا ماندگاری عطر را نیز افزایش می‌دهد.

اسطوخودوس

اسطوخودوس

تأثیر اسطوخودوس بر آرامش اعصاب و روان انسان موضوعی شفاف و روشن است. این گیاه خوشبو از روزگاران گذشته برای درمان بی‌خوابی، استرس و پریشان‌احوالی استفاده می‌شده است. بوییدن بهترین عطر زنانه با رایحه اسطوخودوس، به افراد جرئت و جسارت می‌دهد. برای افزایش اعتماد به نفس به منظور شروع یک رابطه عاشقانه و رمانتیک نیز عطر با رایحه اسطوخودوس پیشنهاد می‌شود؛ زیرا این عطر جرئت عشق‌ورزی را به افراد می‌دهد.

سخن پایانی

در این نوشتار به معرفی چند عطر برای افزایش اعتماد به نفس شما پرداختیم. این عطرها یا مشابه آن را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن پیدا کنید. در این فروشگاه انواع بهترین عطر زنانه و مردانه در رایحه و حجم‌های مختلف وجود دارد که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. شما برای آرامش خود از چه عطری استفاده می‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 6680بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه