تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

نکات مهم برای انتخاب عطر زنانه خوشبو که مناسب شخصیت شما باشد

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
نکات مهم برای انتخاب عطر زنانه خوشبو که مناسب شخصیت شما باشد

انتخاب عطر زنانه خوشبو از بین هزاران عطر و ادلکن موجود در بازار کار دشواری است؛ مخصوصاً اگر عطرباز باشید و بخواهید که عطر امضا انتخاب کنید. به آن رایحه ای که شما دوست دارید، در اغلب مواقع خود را با آن خوشبو می‌کنید و دیگران با حس کردن آن رایحه به یاد شما می‌افتند، عطر امضا می‌گویند. حال برای انتخاب عطر زنانه خوشبو و مختص خود، نکات مهمی لازم است که سعی کردیم در این مقاله به پنج مورد از آن‌ها اشاره کنیم. مطمئن هستیم با خواندن این مقاله راحت‌تر از همیشه می‌توانید عطر زنانه منحصر به فردی را برای خود انتخاب کنید.

۱. عطر را روی مچ دست خود اسپری نمایید

با بهترین روش تشخیص رایحه خوش عطر آشنا شویدبرای انتخاب عطر زنانه خوشبو، اسپری کردن عطر در هوا و بوکردن آن اصلاً راه خوبی نیست؛ چراکه در چنین حالتی ممکن است رایحه‌ عطر ابتدا به مشام شما خوش بیاید، اما مطمئن باشید رایحه این عطر با چیزی که روی پوست خود اسپری کنید فرق می‌کند و عطر باید روی بدن شما بوی خوشی داشته باشد. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم ابتدا عطر را روی مچ دست خود اسپری نمایید. عطری که اسپری کرده‌اید باید در اولین برخورد نظر شما را جلب کند و پس از اینکه حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه عطر روی مچ دست شما باقی ماند، باز هم باید این عطر رایحه‌ ای دل‌نشین و جذاب داشته باشد.

۲. فریب رایحه اولیه عطر را نخورید

فریب رایحه اولیه عطر را نخوریدافراد زیادی را سراغ داریم که رایحه اولیه عطر، برای آن‌ها ملاک انتخاب عطر زنانه خوشبو و خرید آن است؛ در حالی که رایحه آغازین هر عطری به‌سرعت از بین می‌رود و این رایحه یا نت های میانی و پایانی یک عطر است که ماندگاری بیشتری دارد. به این ترتیب باید حتماً رایحه های میانی و پایانی عطر را امتحان کنید تا درک کاملی از رایحه این عطر در مشام شما تداعی شود. تجربه اهمیت زیادی در تشخیص رایحه ها دارد و به شما قول می‌دهیم پس از مدتی امتحان رایحه های مختلفی که در عطرها استفاده می‌شود. با دقت بیشتری بتوانید بوی عطرها را تشخیص بدهید و عطر خوشبوتری خریداری نمایید.

۳. با رایحه های اصلی عطرهای زنانه آشنا شوید

عموماً در یک عطر زنانه خوشبو چه رایحه هایی استفاده می‌شودبرای انتخاب عطر زنانه خوشبو باید با اصلی‌ترین رایحه هایی که معمولاً در این محصولات به‌کار گرفته می‌شود آشنا شوید. تجربه نشان داده است رایحه هایی مانند وانیل و مشک به‌ مشام تمام افراد خوش می‌آید و بوی خوش گل هایی مانند موگه، یاسمن و شکوفه پرتقال نیز به‌عنوان رایحه های پرطرف‌داری شناخته می‌شوند که در یک عطر زنانه خوشبو سراغ داریم. پیشنهاد می‌کنیم اگر به‌دنبال عطری خاص می‌گردید حتماً عطرهایی با رایحه های میو‌ه‌هایی مانند پرتقال، لیمو، سیب و گلابی را امتحان کنید. عطرسازان زیادی را می‌شناسیم که رایحه‌ مرکبات را به‌عنوان بوی اصلی عطرهای زنانه به خدمت می‌گیرند و از آنجایی که مرکبات بویی ملایم و سبک دارند در کمترین زمان ممکن احساس نشاط و شادابی را به افراد منتقل می‌کنند.

۴. موقعیت استفاده از عطر را در نظر داشته باشید

موقعیت استفاده عطر را در نظر داشته باشیدقبل از انتخاب عطر زنانه خوشبو و خرید آن، باید مکانی که قرار است عطر را در آنجا استفاده کنید در نظر داشته باشید. دقت داشته باشید که هر عطری بوی خاص خودش را دارد و با مناسبت خاصی سازگار است. همچنین نوع لباس و پوششی که دارید نیز باید با رایحه عطر شما سازگاری داشته باشد. برای نمونه موقعیت‌های زیر را به یاد داشته باشید:

  • اگر قرار دو نفره‌ای را در پیش دارید و می‌خواهید عطر بزنید که برای همیشه خاطرات خوب را برایتان ماندگار کند، بهتر است سراغ عطرهایی با رایحه های چوبی بروید. این عطرها بویی خاص و جذاب دارند.
  • برای کارهای روزانه و محل کار نیز پیشنهاد می‌کنیم عطری با رایحه های ملایم از ادویه‌جات را انتخاب کنید.
  • اگر برای بیرون رفتن در روزی بارانی شال‌و‌کلاه کرده‌اید، بهتر است در چنین روزی از عطرهایی با رایحه ای سنگین استفاده کنید.
  • برای روزهای تابستانی انتخاب عطر زنانه با رایحه های تازه و ملایم می‌تواند به حال‌وهوای شما طراوت و شادابی ببخشد.

۵. به حرف دلتان گوش کنید

به حرف دلتان گوش کنیدخیلی از خانم‌‌ها به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و تنوع را دوست دارند. اگر سررشته‌ای از رایحه درمانی داشته باشید حتماً می‌دانید که هر رایحه آنقدر قدرت دارد که حال‌وهوای روحی و حتی جسمی انسان را عوض کند و اگر در جهت درست استفاده شود، باعث طراوت و شادابی می‌شود. پس در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم به تغییر و تنوع لبخند بزنید و برای خرید عطر زنانه خوشبو سراغ رایحه های جدید و جذاب بروید.

به شما قول می‌دهیم با روش‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، تجربه‌ای لذت‌بخش از انتخاب عطر زنانه خوشبو و خرید آن در پیش‌روی شما قرار دارد. برای تکمیل این تجربه، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید و از میان‌ خوشبوترین رایحه ها، عطر امضای خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه خواندن مقاله‌ی «راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی» را از دست ندهید.

منبع: Bustle دیدگاه‌ها 7424بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه