تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! + سوپرتخفیف‌های ۲۴ساعته در جشنوارهٔ پاییزطوری ۱۴۰۳

رازهای جذابیت مردان معروف | چطور یک مرد جذاب باشیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
رازهای جذابیت مردان معروف | چطور یک مرد جذاب باشیم؟

بهترین عطر مردانه، بهترین لباس، بهترین استایل و غیره هر کدام نقش مهمی در جذابیت مردان معروف دارد. اینکه از نظر هر فردی چه شخصی زیبا، جذاب یا اثر گذار باشد، فرق می‌کند. اما در این میان مردانی هستند که اکثریت قریب‌به‌اتفاق مردم، آن‌ها را مردان جذاب می‌دانند. با دانستن رازهای جذابیت مردان معروف شما نیز می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. پس تا انتهای مقاله با ما باشید تا به این موضوع جالب بپردازیم.

پوست صورت صاف و مرتب

پوست صورت صاف و مرتب

اولین راز از رازهای جذابیت مردان معروف، در صورت آن‌ها نهفته است. اگر خوب دقت کنید چهره این افراد عاری از جوش، منافذ باز، چین و چروک ‌های عمیق یا پف و تیرگی اطراف چشم است. هرچند برخی از آن‌ها مسن هستند؛ اما چروک‌ های صورتشان آنقدر عمق نیست که جلب توجه کند. روی صورت این افراد هرگز جوش‌های چرکی یا جوش سرسیاه نمی‌بینید. آبرسانی مداوم پوست صورت باعث می‌شود اثری از پوسته‌پوستگی یا کدری و خستگی در صورت این افراد به چشم نخورد. مردان جذاب از بهترین ماسک صورت برای پاکسازی پوست، بهترین کرم دور چشم برای تقویت و استحکام و زیبایی پوست اطراف چشم و سایر محصولات مراقبتی برای پوست صورت خود استفاده می‌کنند.

مدل مو و ریش زیبا

مدل ریش زیبا از رازهای جذابیت مردان

هرگز یک مرد با صورت اصلاح‌نشده نمی‌تواند برای شما جذاب باشد. یکی از مهم‌ترین رازهای جذابیت مردان، مدل مو و ریش آن‌هاست. حتی ممکن است فردی کچل باشد؛ اما با مرتب کردن ریش، روی این عارضه را بپوشاند. هرچند معیار زیباشناختی جوامع خیلی با یکدیگر متفاوت است؛ اما داشتن ته‌ریش یا ریش مرتب جوگندمی یا طلایی یکی از نقاط جذاب صورت مردان است. اگر شما نیز دوست دارید به این گروه بپیوندید وضعیت موهای خود را بررسی کنید. داشتن شوره سر یا ریزش مو یکی از بدترین حالات برای ظاهر یک مرد است. با محصولات مراقبتی مو، عارضه‌ها را درمان کنید. برای اصلاح و کوتاهی مو نیز خساست را کنار گذاشته و با آرایشگری ماهر صحبت کنید که مدل موی متناسب با چهره شما و نه لزوماً مد روز را روی سرتان اعمال کند.

دندان های سفید و مرتب

دندان‌های سفید

داشتن لبخند زیبا یکی دیگر از رازهای جذابیت مردان معروف است. داشتن لبخند زیبا نیز مستلزم داشتن دندان‌های سالم و سفید است. اگر دندان خرابی در دهان دارید، قبل از هر چیز به‌هدف سلامتی‌تان و سپس به منظور زیبایی چهره‌تان به درمان آن بپردازید. دندان‌های سفید و یکدست حکم رشته مروارید زیبا را دارند که صورت فرد را چندان برابر زیباتر نشان می‌دهند. ساده‌ترین راه برای رسیدن به این هدف، داشتن برنامه منظم برای مسواک زدن است. این کار از دو فایده خالی نیست: اول اینکه دندان سالمی دارید. دوم در هنگام صحبت با دیگران، بوی بدی از دهانتان استشمام نمی‌شود.

بدن خوشبو

حمام کردن

داشتن بدن خوشبو نیز یکی از رازهای جذابیت مردان است. در خوشبو کردن بدن خود دقت بیشتری کنید. توقع نداشته باشید با خالی کردن شیشه عطر روی سر و بدن خود، خوشبو به نظر برسید. لازم است روزانه دوش بگیرید و برای بدن مخصوصاً زیر بغل و پاهای خود از عرق‌گیر استفاده کنید. انواع مام و دئودورانت ‌های موجود در بازار به شما کمک می‌کنند بدن معطری داشته باشید. اهمیت استفاده از این‌ها بیشتر از استفاده از بهترین عطر مردانه است. مردم، همدیگر را بدون عطر هم می‌پذیرند؛ اما هرگز با بوی عرق نمی‌‌توانند تحمل کنند.

بدن ورزیده

بدن ورزیده از رازهای جذابیت مردان معروف

داشتن روحیه ورزش‌کاری و داشتن بدنی ورزیده از خصوصیات و رازهای جذابیت مردان است. هیچ مردی با شکم بزرگ و گوشت‌ها و عضلات آویزان یا شانه‌های افتاده و غوزکرده نمی‌تواند زیبا و جذاب باشد. حتماً پیاده‌روی، برنامه باشگاه یا رشته ورزش خاص را دنبال کنید. ضمن داشتن تناسب اندام، عضلات خود را تقویت کنید. داشتن چهارچوب بدنی سالم و زیبا رازی از رازهای مردان جذاب است.

لباس شیک و مرتب

لباس شیک

فرقی نمی‌کند که کت‌شلوار بپوشید یا تیپ اسپرت بزنید. آنچه مهم است این است که لباس خود را ست کنید. هرگز توقع نداشته باشید که کت راه‌راه اداری با شلوار جین و کفش اسپورت مجموعه دل‌فریبی برای شما ایجاد کنند. در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید. برای مثال ست کردن رنگ خاکستری و قرمز و آبی نفتی شما را به نقاشی کودکانه تبدیل می‌کند تا مردی جذاب! سعی کنید لباس‌هایتان تمیز و اتو کرده باشد. لباس چروک به اندازه لباس کهنه و نخ‌نما شما را زشت، پیر و خسته نشان می‌دهد. کفش‌های اسپورتتان را همواره تمیز کنید و کفش چرم را حتما واکس بزنید. هیچ مردی با کفش خاکی و کثیف، جذاب به نظر نمی‌رسد. فراموش نکنید که داشتن لباس مرتب یکی دیگر از رازهای جذابیت مردان است.

بهترین عطر مردانه

عطر خوشبو یکی از رازهای جذابیت مردان

آنچه زیبایی ظاهری پوشش مردان را دوچندان می‌کند بهترین عطر مردانه است. این عطر اگر از برندی معتبر و متناسب با شخصیت و روحیات فرد انتخاب شده باشد، تأثیر شگرفی بر مخاطب خود می‌گذارد. عطری که یک جوان پرانرژی با تیپ اسپرت برای دیدن برنامه فوتبال انتخاب می‌کند با عطر جوانی با لباس رسمی و آماده برای مصاحبه شغلی، بسیار متفاوت است. مقاله‌های بلاگ اُردمی به شما کمک می‌کند در انتخاب عطر خود هوشمندانه‌تر برخورد کنید و به رازهای جذابیت مردان بیشتر نزدیک شوید.

اکسسوری شیک مردانه

اکسسوری مردانه

داشتن لوازم و متعلقات دیگری که به اکسسوری معروف هستند، جزء جدانشدنی مردان جذاب و یکی دیگر از رازهای جذابیت مردان است. کمربند متناسب با شلوار، کیف پولی، عینک طبی یا آفتابی، ساعت، ‌دستبند یا گردنبند، گوشی موبایل و غیره به‌راحتی تیپ شما را دگرگون می‌کنند. البته برای انتخاب هر کدام از این‌ها باید دقت کنید. برای مثال عینکی که برای صورت گرد جذاب است،‌ ممکن است روی صورت کشیده زیبا نباشد. یا برخی کمربندها یا حتی سگک آن‌ها ممکن است زیبایی شلوارتان را زیر سؤال ببرد.

تغذیه مناسب

تغذیه صحیح

شاید کمی برایتان عجیب باشد؛ اما داشتن تغذیه مناسب و سالم یکی از رازهای جذابیت مردان معروف است. هیچ مرد جذابی به پرخوری یا خوردن فست‌فود و تنقلات بی‌فایده عادت ندارد. داشتن تغذیه مناسب چند فایده هم‌زمان دارد. اول اینکه به تناسب بدن شما کمک می‌کند. دوم اینکه تغذیه حساب‌شده مقدار کافی آب و املاح به پوست می‌رساند و چهره را شاداب می‌کند. سومین فایده تغذیه خوب،‌ داشتن بدنی سالم و معطر است. شاید خوردن غذای سالم به اندازه زدن بهترین عطر مردانه در رایحه بدن شما مؤثر باشد. غذاهای تند، پرادویه، چرب و سنگین و برخی سبزیجات مانند پیاز و سیر سلول‌های بدن را بدبو می‌کنند. در چنین مواقعی بهترین عطرها هم تأثیر چندانی در تغییر رایحه بدن شما ندارند.

فن بیان و آداب معاشرت

فن بیان و آداب معاشرت

همه‌ی ‌آنچه در بالا از رازهای جذابیت مردان گفته شد در سایه دانستن آداب معاشرت و فن بیان درست، کارساز است. اگر شما زیبایی ظاهری خود را به حد اعلا برسانید؛ ولی فن بیان خوبی نداشته باشید، مانند مجسمه‌ای زیبا هستید که فقط گوشه‌ای از سالن را زیبا می‌کند و پس از مدتی تکراری می‌شود. برای جذابیت خود بیشتر مطالعه کنید، فیلم‌های فاخر تماشا کنید و به موسیقی فاخر گوش دهید. هدر دادن وقت خود در مجله‌های زرد و محتوای غیرمفید برخی شبکه‌های مجازی فقط هدر دادن سرمایه وقت و زمان شماست. خوب بیاموزید و آموخته‌های خود را خوب منتقل کنید.

داشتن اعتماد به نفس

داشتن اعتماد به نفس از رازهای جذابیت مردان موفق

شاید کسی همه‌ی توصیه‌های بالا را رعایت کند؛ اما اعتماد‌به‌نفس کافی برای حضور در جامعه نداشته باشد. همین نکته به ظاهر کوچک می‌تواند کل شخصیت فرد را تغییر دهد. لازم است پس از بهره‌‌مندی از زیبایی‌ ظاهری و باطنی قدری به خودتان جرأت دهید و به کار یا حرفه‌ای که در آن علاقه یا تبحر دارید بپردازید. فراموش نکنید یک مرد جذاب و موفق اول خودش را باور می‌کند تا سپس دیگران وی را باور کنند. پس آخرین راز از رازهای جذابیت مردان موفق را فراموش نکنید. خودتان را باور داشته باشید.

سخن پایانی

امیدواریم آنچه درباره رازهای جذابیت مردان معروف و موفق گفتیم، برایتان مفید باشد. یکی از راه‌های میان‌بر برای داشتن صورتی جذاب و بدنی خوشبو، سر زدن به فروشگاه اینترنتی اردمی است. در فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی، می‌توانید علاوه بر بهترین عطر مردانه​، بهترین محصولات مراقبتی پوست و مو را نیز تهیه کنید و به جذابیت خود بیفزایید. منتظر شنیدن دیدگاه‌های شما در بخش نظرات هستیم.

دیدگاه‌ها 10406بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه