تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش‌های گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی در انواع تلفن همراه

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
روش‌های گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی در انواع تلفن همراه

در مقالات قبلی گفتیم یکی از روش‌های افزایش فروش در «سامانه همکاری در فروش اُردمی»، کمک‌گرفتن از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام است. حال اگر شما هم کار خود را شروع کرده‌اید و می‌خواهید کارمزد فروش را از آنِ خود کنید؛ بهتر است علاوه بر بیان ویژگی‌های یک محصول و گذاشتن لینک خرید آن، تصویر یا تصاویر واضحی از محصول را در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. ساده‌ترین روش تهیه عکس محصولات، اسکرین شات گرفتن از محصولات است. کافی است وب‌سایت اُردمی را روی مرورگر گوشی خود باز کنید. به صفحه‌ی محصول مدنظر خود بروید. سپس یک عکس از صفحه گوشی خود بگیرید و با کمک ویرایشگر موبایل، حاشیه بالا و پایین عکس گرفته‌شده را حذف کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به روش‌های گوناگونی می‌توانید از صفحه‌ی موبایل خود عکس بگیرید. این مقاله را تا انتها بخوانید و با ساده‌ترین روش تهیه تصاویر محصولات فروشگاه اردمی یعنی اسکرین شات گرفتن آشنا شوید.

گرفتن اسکرین شات به شیوه‌ی سنتی

  • گوشی های اندرویدی

اگر نسخه‌ی اندرویدتان پایین‌تر از ۴ است باید برای عکس گرفتن از صفحه گوشی برنامه‌‌های جانبی مانند Screenshot Snap یا Perfect Screenshot Ultra استفاده کنید؛ اما اگر سیستم عامل شما از اندروید ۴ و بالاتر از آن پشتیبانی می‌کند می‌توانید به‌راحتی از صفحه‌ی خود عکس بگیرید. شیوه‌ی عکس گرفتن از صفحه موبایل در تمامی اندرویدهای بالاتر از ۴ تقریباً یکسان است. کافی است دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» را باهم نگه دارید تا صدای اسکرین شات را بشنوید.

  • گوشی های اپل

در تمام گوشی‌های اپل می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه‌های «هوم» و «پاور» برای عکس گرفتن از صفحه گوشی کمک بگیرید. تنها کافی است این دو دکمه را هم‌زمان برای چند ثانیه فشار بدهید.

آنچه گفتیم روش‌هایی ساده و قطعی برای گرفتن اسکرین شات در گوشی شما هستند. اما بعضی از برندهای گوشی نوع خاصی از روش‌ها را برای گرفتن اسکرین شات از صفحه، پشتیبانی می‌کنند که به اختصار به آن‌ها می‌پردازیم.

گرفتن اسکرین شات به‌صورت حرفه‌ای

  • گوشی های سامسونگ

تقریباً در تمام گوشی‌های مدل گلکسی می‌توانید با کشیدن دست خود از طرفی به طرف دیگر گوشی (انگار می‌خواهید تمام صفحه‌ی گوشی را با یک حرکت تمیز کنید) اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که تنظیمات این روش حتماً باید فعال شده باشد. برای فعال‌کردن این تنظیمات باید مسیر زیر را دنبال کنید:

Setting > Advanced features > Motion and Gesture > Palm and swipe to Capture

و آن را در حالت «On» قرار دهید.

در مدل‌هایی مثل j7 و j5 می‌توانید با نگه‌داشتن هم‌زمان دکمه‌های «پاور» و «هوم» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. در مدل‌های قدیمی سامسونگ هم می‌توانید با استفاده از دکمه‌های «هوم» و «بازگشت به عقب» از صفحه مدنظرتان اسکرین شات بگیرید. کافی است دکمه‌ی «بازگشت به عقب» را دو تا سه ثانیه نگه دارید سپس دکمه‌ی «هوم» را فشار دهید تا به‌راحتی اسکرین شات بگیرید. علاوه بر این در مدل های گلکسی نوت سامسونگ شما می‌توانید با استفاده از فشار دکمه‌ی قلم نوری و هم‌زمان نگه‌داشتن قلم روی صفحه، اسکرین شات بگیرید.

  • گوشی‌ های اچ تی سی

در این گوشی‌ها هم می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه‌های «پاور» و «هوم» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید؛ اما در مدل‌هایی مانند HTC 10 باید برای گرفتن اسکرین شات دکمه‌های «هوم» و «کم کردن صدا» را هم‌زمان نگه دارید.

  • گوشی‌ های هوآوی

در برخی از مد‌ل‌های این گوشی مانند P8 می‌توانید با دوبار ضربه زدن با پشت انگشت‌تان به صفحه (انگار که دارید در می‌زنید) از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. یا اینکه با پشت انگشت‌تان دورِ محلی را که می‌خواهید از آن اسکرین شات بگیرید مشخص کنید تا گوشی شما شگفت زده‌تان کند.

  • گوشی‌ های سونی

در این مدل گوشی‌ها نیز علاوه بر گرفتن دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» برای گرفتن اسکرین شات می‌توانید با چند ثانیه نگه‌داشتن دکمه‌ی پاور، در منویی که ظاهر می‌شود گزینه‌ی اسکرین شات را انتخاب کنید.

  • گوشی های بلک بری

برخلاف گوشی‌های اندرویدی، در این گوشی‌ها می‌توانید با گرفتن دکمه‌های «پاور» و«زیاد کردن صدا» از صفحه‌ی گوشی خود اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که در این گوشی‌ها شما تنها می‌توانید از صدای گوشی متوجه گرفتن اسکرین شات بشوید و این عمل هیچ نمود بصری‌ای ندارد.

  • گوشی های ال جی

در این گوشی‌ها می‌توانید همانند گوشی‌های اندروید با نگه داشتن دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» از صفحه ی مدنظر خود اسکرین شات بگیرید.

در این قسمت به پایان آموزش اسکرین شات گرفتن در گوشی های مختلف رسیدیم. اگر شما هم نکته یا ترفندی را می‌شناسید که می‌تواند منجر به افزایش فروش در «سامانه همکاری در فروش اُردمی» شود، آن را در بخش دیدگاه‌ها با ما و دیگر خوانندگان اردمی در میان بگذارید. در همین بخش پاسخ‌‌گوی پرسش‌های شما نیز هستیم.

منبع: وب‌سایت چطور

منبع: Chetor ۵ دیدگاه 26280بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. ببخشید من گوشیم A10s هستش وقتی اسکرین شات می‌گیرم یه سایه زرد میوفته رو عکسم. می‌خواستم بپرسم شما نمی‌دونید مشکلش چیه ؟!

    • درود به شما دریای عزیز?

      متاسفانه ما در این زمینه اطلاعاتی نداریم. پیشنهاد می‌کنم این مشکل رو با نمایندگی تلفن همراه خود درمیان بگذارید.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

  2. user avatar
    استاد‌سعید‌یوسف‌نیا

    ببخشید‌گوشی‌من‌a01رو‌ی‌صفحه‌میکشم‌آیسکرین‌نمیگیزه

  3. ببخشید گوشی من a10s روی صفحه میکشم اسکرین نمیگیره ممنون میشم جواب بدید

    • درود به شما دوست عزیز
      کافی است دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» را باهم نگه دارید تا صدای اسکرین شات را بشنوید.
      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>