تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

معرفی بهترین رایحه های عطر زنانه مخصوص خانم های شاغل

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
معرفی بهترین رایحه های عطر زنانه مخصوص خانم های شاغل

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یک عطر زنانه خوشبو می‌تواند چه تأثیری در میزان بهره‌وری و بازدهی در محیط کار داشته باشد؟ جالب است بدانید رایحه ها ذهن و روح را التیام می‌‌بخشند و میزان اثربخشی آن‌ها در افزایش بازده و بهره‌وری، به‌طور علمی تأیید شده است. به همین دلیل نیز افراد بسیاری به خرید عطری علاقه دارند که علاوه‌بر خوشبو بودن،‌ تأثیر خوبی در حس و حالشان داشته و بتواند بازده و کارآیی آن‌ها را نیز افزایش دهد. در همین راستا سعی کردیم در ادامه برای شما به معرفی بهترین رایحه های عطر زنانه به همراه تأثیر آن‌ها بر روح و جسم انسان، مخصوصاً در محیط کاری بپردازیم. پس اگر شاغل هستید تا پایان همراه باشید و ببینید چگونه با استفاده از رایحه های خاص می‌توان تأثیرات جذابی را روی خود و دیگران گذاشت.

اسطو خودوس

اسطو خودوس یکی از بهترین رایحه های عطر زنانه است.یکی از بهترین رایحه های عطر، اسطو خودوس است. اگر به طب سنتی علاقه دارید حتماً می‌دانید که اسطو خودوس خاصیت التیام بخشی دارد و برای درمان اختلال‌های عصبی استفاده می‌شود. همچنین اثربخشی مفیدی در التیام دستگاه عصبی بدن دارد. آزمایش‌های کلینیکی نیز ثابت کرده که رایحه اسطو خودوس وضعیت روحی کارمندان را در محل کار بهبود می‌دهد. به این ترتیب اگر زندگی پردغدغه‌ای دارید و به‌دنبال آرامش می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک عطر زنانه خوشبو با رایحه اسطو خودوس خریداری نمایید.

لیمو

لیمو یکی از بهترین رایحه های عطر زنانه است.لیمو یکی دیگر از مؤثرترین و بهترین رایحه های عطر به شمار می‌رود. تحقیقات آزمایشگاهی ثابت کرده است که رایحه لیمو ضربان قلب را افزایش می‌دهد و بهره‌وری ذهنی و جسمی را ارتقا می‌دهد. حضور رایحه لیمو در عطر، افزایش تمرکز و انرژی را به دنبال دارد و اگر مشغول کار ذهنی خسته‌کننده‌ای هستید،‌ یک عطر خوشبو که رایحه لیمو در آن باشد را اسپری کنید یا مقداری لیمو جلوی بینی خود بگیرید تا به لطف انرژی به‌دست‌آمده از رایحه لیمو، کارها را در کمترین زمان ممکن به پیش ببرید.

یاسمن

یاسمنتحقیقات دانشمندان در رایحه درمانی ثابت کرده که رایحه یاسمن برای موش‌ خاصیت التیام‌بخشی دارد و موش‌هایی که در معرض بوی خوش یاسمن‌ قرار گرفته‌اند،‌ به طرز چشمگیری آرام و ساکت شده‌اند و بسیاری از آن‌ها پس از استشمام بوی یاسمن، در گوشه‌ای به استراحت مشغول شده‌اند. به این ترتیب می‌توان گفت رایحه یاسمن خاصیت آرام بخشی دارد و پزشکان و پرستارانی که به‌دنبال خرید عطر زنانه خوشبو هستند، با انتخاب عطری با بوی یاسمن حس آرامش و اعتماد را برای خودشان و بیمار به ارمغان خواهند آورد. با این حساب استفاده از عطرهایی بر پایه یاسمن، که جزو بهترین رایحه های عطر است برای خانم‌های شاغل بسیار پسندیده و مناسب است.

رزماری

رزماریگزارش‌های آزمایشگاهی ثابت کرده که بوی خوش رزماری حافظه را قوی می‌کند و اثربخشی سودمندی در افزایش خودآگاهی ذهن دارد. رزماری یا اکلیل کوهی، رایحه مورد علاقه افراد باهوش شناخته می‌شود و افرادی که این رایحه به مشام آن‌ها خورده، دقت و سرعت بیشتری در فرایند‌های ذهنی_بصری داشته‌اند. به این ترتیب به خانم‌های شاغلی که با عدد و رقم سروکار دارند و کار آن‌ها نیاز به هوش و حافظه قوی دارد، پیشنهاد می‌کنیم عطری با رایحه رزماری خریداری کنند. به افراد محصل که نیاز به حفظ‌کردن مطالب درسی دارند و به‌دنبال خرید عطر زنانه خوشبو می‌گردند نیز پیشنهاد می‌کنیم سراغ عطری با رایحه رزماری که جزو بهترین رایحه های عطر است را در بازار بگیرند.

دارچین

دارچیندر نگاه اول ممکن است بوی دارچین شما را به یاد آشپزخانه و غذا و نوشیدنی بیاندازد؛ اما این رایحه خاصیت انگیزشی و محرک دارد. تحقیقات ثابت کرده است که بوی دارچین مغز را تحریک می‌کند و باعث افزایش توجه می‌شود. براساس همین تحقیقات، شرکت‌کنندگانی که در معرض بوی دارچین قرار گرفته بودند توجه بیشتری به اطراف داشتند و عکس‌العمل‌های سریع‌تری انجام می‌دادند. پس اگر به‌دنبال عطری هستید که شما را سرحال و شاداب کند پیشنهاد می‌کنیم که سراغ عطرهایی با پایه‌ی دارچین که خود جزو بهترین رایحه های عطر است را بگیرید.

پرتقال

پرتقالپرتقال رایحه‌ای روحیه بخش و التیام دهنده دارد. تحقیقات آزمایشگاهی رایحه درمانی ثابت کرده که بوی پرتقال، نگرانی و استرس را کاهش می‌‌دهد. اثر التیام بخش بوی پرتقال به اندازه‌ای است که در تحقیقاتی ثابت شد، استشمام بوی پرتقال استرس خانم‌های در حال زایمان را کاهش می‌دهد. تحقیقات دیگری نیز بر اثر التیام‌بخشی و آرامش بوی پرتقال در آقایان حکایت دارد. با این حساب اگر در منزل یا محل کار، اوقات پراسترسی را سپری می‌کنید، به فکر خرید یک عطر زنانه خوشبو با رایحه‌ای از پرتقال و دیگر بوهای التیام‌بخش باشید.

نعنا فلفلی

نعنا فلفلیآزمایش‌های زیادی در رایحه درمانی به اثربخشی نعنا فلفلی در افزایش حافظه و هشیاری اشاره می‌کند. در یکی از این تحقیقات ثابت شد که نعنا فلفلی تأثیر بسیاری در افزایش تمرکز افرادی دارد که مشغول حل مسائل پیچیده هستند. در تحقیقی دیگر مشخص شد که قدرت حافظه شرکت‌کنندگان پس از استشمام بوی نعنا فلفلی افزایش پیدا کرده است. خرید عطرهایی با رایحه نعنا فلفلی گزینه کاربردی برای افراد پرتلاش و فعال به حساب می‌‌‌‌آید که شغل‌ آن‌ها نیازمند تمرکز بسیار است.

مرکبات

مرکباترایحه میوه‌های خوشبویی مانند گریپ فروت، نارنگی و ترنج را دست‌کم نگیرید. این رایحه ها در گروه بوهای انرژی‌ بخش قرار دارند و روی اثربخشی آن‌ها برای کاهش افسردگی و خستگی می‌توانید حساب باز کنید. تحقیقات ثابت کرده که استشمام بوی مرکبات استرس را کاهش می‌‌دهد و حس‌‌و‌حال فرد را بهبود می‌بخشد. به همین دلیل هم هست که بوی خوش مرکبات در رایحه درمانی نیز کاربرد زیادی دارد. خانم‌هایی که شغل‌های سخت‌ و خسته‌کننده‌ای دارند و به‌دنبال خرید عطر زنانه خوشبو می‌گردند، بهتر است سراغ عطرهایی با پایه مرکبات که جزو بهترین رایحه های عطر است را بگیرند تا به لطف این عطرها، خستگی در جان آن‌ها ننشیند.

امیدواریم با معرفی بهترین رایحه های عطر زنانه و تأثیر آن‌ها بر میزان بهره‌روی در محیط کاری توانسته باشیم اطلاعات مفیدی به شما بدهیم. حال اگر به فکر خرید عطر زنانه خوشبو افتادید ابتدا پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی «راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی» را خوانده و سپس با مراجعه با فروشگاه اینترنتی اردمی از بین معتبرترین برندهای عطر و ادکلن، بهترین آ‌ن‌ها را بخرید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم رایحه خاصی را می‌شناسید که بوی خوش آن حس‌و‌حال شما را بهبود می‌بخشد و از آن انرژی می‌گیرید، این رایحه را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Fragrancex دیدگاه‌ها 7516بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه