تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راز زیبایی و تناسب اندام زنان روس چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه
راز زیبایی و تناسب اندام زنان روس چیست؟

زیبایی دختران و بانوان سرزمین تزارها زبان‌زد خاص و عام است و پوست ابریشمی و جذاب آن‌ها از فاصله‌ای دور جلب نظر می‌کند. قد و بالا و تناسب اندام بانوان روس نیز خواب از سر هر بیننده‌ای می‌برد.

این موارد باعث شده است تا بانوان زیادی به دنبال راز زیبایی دختران روس باشند. جالب است بدانید این راز زیبایی برملا شده و امروز قصد داریم با شما از ترفندهایی بگوییم که پری‌چهر‌ه‌های روس به لطف آن‌ها دلبری می‌کنند.

بانوان و دختران روس، زیبایی‌ خود را مدیون سبک‌ زندگی‌شان هستند و با رعایت مواردی که انجام آن‌ها خیلی هم کار سختی نیست، زیبایی خود را تضمین می‌کنند.

سبک زندگی زنان روس

زنان روس لباس و جواهرهای شیک می‌پوشند

۱. همیشه به دنبال زیبایی هستند

با اولین نگاه به هر بانوی زیبا چهره روسی متوجه خواهید شد که از روز اول زندگی خود به دنبال زیبایی بوده‌اند. این امر باعث شده تا زیبایی به امری واجب در زندگی بانوان روس تبدیل شود. به این ترتیب حتی یک بانوی روس که از زیبایی خدادادی بهره زیادی هم نبرده است تمام تلاش خود را برای زیبا شدن انجام می‌دهد.

به‌عبارت ساده‌تر می‌توان گفت جستجوی زیبایی چیزی است که روس‌ها در خون خود دارند و همیشه به دنبال آن هستند. با این حساب شما هم بهتر است این ترفند را به فال نیک گرفته و از هر موقعیتی برای زیبا‌تر شدن استفاده کنید.

۲. لباس و جواهرهای شیک می‌پوشند

انصافاً باید اعتراف کرد یک بانوی روس را می‌توان به راحتی در بین جمعیت تشخیص داد. دلیل این امر نیز پوشش لباس‌ها و زیورآلات شیکی است که نظرها را به خود جلب می‌کند. روس‌ها عمدتا قد و بالای بلندی دارند اما باز هم کفش‌های پاشنه‌بلند می‌پوشند و در انتخاب پوشاک، علاقه‌ زیادی به رنگ‌های متالیک دارند. پوشیدن لباس‌های اندامی نیز تخصصی است که تنها یک بانوی روس از راز آن باخبر است.

ترفند‌های آرایشی بانوان روس

ترفند‌های آرایشی بانوان روس

۱. روس‌ها آرایش چشم را جدی می‌گیرند

بانوان روس عاشق آرایش هستند و به همین دلیل محال ممکن است یک بانوی روس را بدون آرایش چهره ببینید. از طرف دیگر خداوند به دختران و بانوان روسی چشم‌هایی جذاب و بزرگ عطا کرده است.

بانوان روس نیز به‌خوبی قدر این نعمت را می‌دانند و در آرایش صورت توجه ویژه‌ای به چشم‌ها دارند. به این ترتیب در مصرف ریمل، سایه‌ و خط ‌چشم نهایت هنر خود را به خرج می‌دهند تا آرایش صورت آن‌ها جذابیت یک بانوی اصیل روس را در ذهن تداعی کند.

2. رنگ‌های سنگین و جذاب برای رژلب انتخاب می‌کنند

پوست بانوان روس بلورین است و از آنجایی که دختران روسی به خوبی از روشنی و سفیدی پوست خود باخبر هستند سعی می‌کنند تا جذابیت پوست خود را با رنگ‌های سنگین و جذاب برای رژلب بیشتر کنند.

به همین دلیل است که لعل لب‌های بانوان روس را بیشتر به رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای می‌بینیم. از آنجایی که در روسیه هوا بسیار سرد است بانوان زیباچهره این کشور حتی در روزهای معمولی نیز برای سلامت لب‌های خود از برق لب استفاده می‌کنند تا لب‌ها خشکی نزند.

۳. سیلی آرامی به صورت می‌زنند

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند فلانی صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارد، فارغ از معنای واقعی این ضرب‌المثل، می‌توان از آن برای زیباتر جلوه دادن چهره خود کمک بگیرید؛ این یکی از رموز زیبایی زنان روسی است.

به این ترتیب این بار برای امتحان هم که شده وقتی آرایش کردید چند بار به آرامی روی گونه‌های خود سیلی بزنید. چنین فرآیندی سرخی زیبا و جذابی را در چهره شما نمایان خواهد کرد.

۴. عطرهایی با رایحه ملایم انتخاب می‌کنند

اگر طرفدار عطر و ادکلن باشید حتماً به خوبی می‌دانید که پاریس بهشت صنعت عطر‌سازی است، جالب است بدانید پس از پاریس و فرانسه این کشور روسیه است که مهد علاقه‌مندان به عطر و ادکلن شناخته می‌شود.

بانوان زیباروی روس رایحه‌های ملایم و میوه‌ای را برای ادکلن‌های خود ترجیح می‌دهند و پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم می‌خواهید همانند یک الهه روسی باشید رایحه‌هایی از این دست را برای عطر و ادکلن انتخاب نمایید.

ترفند‌‌های بانوان روس برای حفظ تناسب اندام

دوچرخه سواری بانوان روس برای حفظ تناسب اندام

۱. پیاده‌روی

بانوان روسی عاشق پیاده‌روی‌های دونفره هستند و از هر فرصتی برای گشت‌و‌گذار و کم کردن کالری استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که پیاده‌رو‌های روسیه پر از بانوان زیبایی است که به جای استفاده از اتوبوس و خودرو، با پای پیاده به محل کار یا خرید می‌روند.

با این حساب اگر شما هم دوست دارید اندامتان همانند زیبارویان روسی تناسب داشته باشد پیاده‌روی روزانه را فراموش نکنید.

۲. شنا کردن

شنا از آن دسته ورزش‌هایی است که در دین ما توجه زیادی به آن شده است، بدون شک این توجه بی‌حکمت نبوده است و هر روز بیشتر با فایده‌های شنا آشنا می‌شویم. بانوان روس هم با اینکه آب و هوای این کشور سرد است اما از هر فرصتی برای شنا و تناسب اندام خود استفاده می‌کنند و اجازه نمی‌دهند سرمای هوا، دلیلی بر عدم تناسب اندام آن‌ها شود.

۳. سبک‌ زندگی فعال و پرتحرک

قانون نانوشته‌ای است که می‌گوید امکان ندارد گوشه‌نشین و کم‌تحرک بود و زیبایی و تناسب اندام را نیز حفظ کرد. بانوان روس نیز به خوبی از این قانون باخبر هستند و در تمامی مدت روز تحرک دارند.

متکی به ‌خود بودن و واگذار نکردن انجام کارها به دیگران نیز یکی دیگر از ویژگی‌های اخلاقی بانوان روس است که به پرتحرک بودن آن‌ها کمک می‌کند. به این ترتیب اگر شما هم غبطه خوش‌اندامی دختران و بانوان روس را می‌خورید از همین امروز سبک‌زندگی پرتحرک‌تری را در پیش بگیرید.

۴. دوچرخه‌سواری

زنان روس برای تناسب اندام خود از ورزش‌های مختلفی کمک می‌گیرند که دوچرخه‌سواری رایج‌ترین ‌آن‌هاست. این امر باعث شده تا بانوان و دختران جوان دوچرخه‌سوار زیادی را در شهرهای روسیه در زمان‌هایی که هوا برای دوچرخه‌سواری مساعد است شاهد باشیم.

خوشبختانه دوچرخه‌سواری در کشور ما نیز رواج قابل‌قبولی پیدا کرده است و پیشنهاد می‌کنیم از هر فرصتی برای دوچرخه‌سواری استفاده کنید. دوچرخه‌‌سواری گروهی نیز به قول قدیم‌ها هم فال است و هم تماشا، از یک طرف ورزش می‌کنید و از طرف دیگر فرصت مناسبی برای تفریح و سرگرمی فراهم می‌شود.

ترفند‌های بانوان روس در غذا خوردن

سوپ سبزیجات روسی

۱. خوردن سبزیجات ریشه‌ای

روسیه کشور برف و سرماست و به همین دلیل بانوان روس تمایل بیشتری به خوردن سبزیجات ریشه‌ای مانند هویج، شلغم، تربچه و محصولاتی از این دست دارند.

این سبزیجات کالری بیشتری دارند اما بانوان روس از آنجایی که ورزش را همیشه در برنامه روزانه خود دارند چندان نگران کالری بیشتر این دسته از سبزیجات نیستند.

۲. سوپ‌های داغ

روس‌ها عاشق سوپ‌های مختلفی هستند که از سبزیجات درست شده است. در دستور پخت بیشتر سوپ‌های روسی شاهد حضور سبزیجات ریشه‌ای نیز هستیم. خوشبختانه سبزیجات مختلف در کشور ما به‌وفور پیدا می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم برای حفظ تناسب اندام سوپ‌های سبزیجات را به وعده‌های غذایی خود اضافه کنید.

در این قسمت به پایان رازهای زیبایی پری‌چهره‌های روس رسیدیم، اگر شما هم به مردمان سرزمین تزارها علاقه‌ دارید و رازهای زیبایی را از بانوان این کشور می‌شناسید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را با این رازها آشنا سازید.

منبع: Stylecraze ۱ دیدگاه 41316بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. user avatar
    محمد علی جعفری مقدم

    زنان با اعتماد به نفس خوبند لحن صحبت وپندار نیک دارند زیبایی ظاهریاندام در اولویت بعدی است

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه