تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین روش تبدیل رژ لب معمولی به رژ متالیک

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
بهترین روش تبدیل رژ لب معمولی به رژ متالیک

تبدیل رژ لب معمولی به رژ متالیک روشی پرطرفدار است که در انجمن‌های آرایشی دست‌به‌دست می‌شود. انصافاً باید گفت رژ لب معمولی زیبایی‌های خاص خودش را دارد؛ اما باید اعتراف کرد که از کنار جذابیت رژ متالیک به‌راحتی نمی‌توان گذشت. در این مطلب قصد داریم روشی جالب برای تبدیل رژ لب معمولی به رژ متالیک با شما در میان بگذاریم. به لطف این اطلاعات اگر هوس استفاده از رژ متالیک به سرتان زد، اما متوجه شدید که این رژ را در جعبه‌ لوازم‌آرایش ندارید، می‌توانید به‌راحتی یک جادوگری ساده انجام دهید.

بهترین روش تبدیل رژ لب معمولی به رژ متالیک

لوازم آرایش زیر را برای تبدیل رژ لب معمولی به رژ لب متالیک نیاز دارید:

  • رژ مایع مات؛
  • خط لب؛
  • وازلین.

لایه برداری، گام اول برای تبدیل رژ لب معمولی به رژ لب متالیک

لایه برداری

قبل از اینکه به فکر تبدیل رژ لب معمولی به رژ لب متالیک باشید، باید لب‌های لعل خود را آماده رژ لب کنید. در غیر این صورت رژ به‌زیبایی روی لب‌های شما قرار نمی‌گیرد. با هیچ رژ لبی نمی‌توانید به‌درستی حالت پوسته‌پو‌سته‌بودن لب و خشکی آن را پوشش دهید. با این توضیح، حتماً قبل از آرایش، لب‌های خود را لایه‌برداری کنید. خوشبختانه لایه‌برداری لب کار بسیار ساده‌ و کم هزینه‌ای است. کافی است یک قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای یا سفید (شکر قهوه‌ای بهتر است) را با یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. سپس این مخطول را روی لب‌های خود بمالید. حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید. در نهایت لب‌های خود را با آب ولرم بشویید. روشی که برای لایه‌برداری لب به آن اشاره کردیم را هفته‌ای ۲ بار انجام دهید.

اهمیت لایه برداری لب

شاید تعجب کرده باشید چرا تأکید داریم که حتماً لب را لایه‌برداری کنید. اصرار ما به استفاده از رژ لب متالیک باز می‌گردد. تجربه ثابت کرده رژ متالیک روی لبی که اسکراب شده‌،‌ جلوه‌ای زیباتر پیدا می‌کند. پس از لایه‌برداری، نوبت آبرسانی آن فرا می‌رسد. خوشبختانه بالم‌های لب باکیفیتی در بازار وجود دارد. با انتخاب یکی از این بالم‌ها، رطوبت از دست‌رفته را به لب‌های خود بازگردانید. اگر لب‌های شما بیش‌از‌حد خشک است یا می‌خواهید مدت زمانی طولانی را با آرایش سپری کنید، اجازه دهید بالم لب چندین دقیقه روی لب‌های شما باقی بماند تا ترکیبات آن کاملاً جذب پوستِ لب شود.

گام دوم: استفاده از خط لب، رژ لب و هایلایتر

استفاده از خط لب، رژ لب و هایلایتر

خط لب دلخواه خود را با رنگی همانند رنگ رژ لب معمولی که در اختیار دارید، انتخاب کنید. سپس با این خط لب،‌ قابی زیبا دور لب‌های خود بکشید. اکنون نوبت آن است که با یک رژ لب مایع و مات، تمامی قسمت‌های لب را پوشش دهید. این رژ لب را به گونه‌ای روی لب‌ها بکشید که حالتی یکدست با خط لبی که قبلاً کشیده‌‌اید پیدا کند. اکنون مرحله تبدیل رژ لب معمولی به رژ‌ متالیک فرا رسیده است. قبل از اینکه رژ لب مایع کاملاً خشک شود، مقداری هایلایتر روی لب‌های خود بمالید. این هایلایتر را باید به‌آرامی به تمامی قسمت‌های لب منتقل کنید.

برای انجام این کار می‌توانید از قلم‌های آرایشی کوچک کمک بگیرید. اگر احساس می‌کنید استفاده از قلم آرایشی و هایلایتر دشوار است، می‌توانید روش دیگری را برای تبدیل رژ‌ لب معمولی به رژ متالیک امتحان کنید. در این روش مقداری هایلایتر را نرم کنید. سپس هایلایتر نرم‌شده را با وازلین مخلوط نمایید. مخلوط به‌دست‌آمده را روی لب‌های خود بمالید تا جلوه‌ای زیبا همانند رژ متالیک به لب‌های شما بدهد. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ، حرف اول را در جذابیت رژ لب می‌زند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم چندین رژ لب مختلف را امتحان کنید تا مشخص شود کدام یک از آن‌ها برای تبدیل رژ لب معمولی به رژ متالیک زیباتر است.

سخن پایانی

تبدیل رژ لب معمولی به رژ متالیک روشی مناسب برای تغییر آرایش و ایجاد جلوه‌ای زیبا برای لب‌هاست. این روش در کنار اینکه هزینه‌ای ندارد، کار چندان دشواری نیست و به‌راحتی از انجام آن بر می‌آیید. امیدواریم به لطف این ترفند‌ها از همیشه جذاب‌تر آرایش کنید و ستاره مهمانی‌ها باشید. شما برای تهیه ابزار مناسب این کار می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. در این فروشگاه انواع رژ‌لب های ساده و متالیک و انواع هایلایتر و برس آرایشی وجود دارد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمندی درباره استفاده‌های متفاوت و جالب از انواع رژ لب دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان این مجله آموزشی به اشتراک بگذارید.​

دیدگاه‌ها 3360بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه