تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

لوازم آرایش با کیفیت و معمولی چه تفاوتی با هم دارند؟

زمان تقریبی مطالعه: ۷ دقیقه
لوازم آرایش با کیفیت و معمولی چه تفاوتی با هم دارند؟

خیلی از افراد تمایل دارند همیشه بهترین مارک کرم پودر را انتخاب و استفاده کنند. این رویکرد برای دیگر لوازم آرایش نیز وجود دارد و کسی را سراغ نداریم که به خرید لوازم آرایشی بی‌کیفیت راضی شود. اما این سکه روی دیگری نیز دارد و انصافاً باید اعتراف کرد که خرید بهترین مارک کرم پودر نسبت به کرم‌ پودرهای معمولی، مستلزم پرداخت هزینه‌ی بیشتری است. در نتیجه از آنجایی که در هر خریدی‌، قیمت و کیفیت نقش کلیدی در انتخاب کالا ایفا می‌کند، در ادامه قصد داریم با هم ببینیم چه تفاوتی میان خرید لوازم آرایش با کیفیت و معمولی وجود دارد. اما قبل از آن به بررسی روند تولید محصولات معتبر می‌پردازیم.

روند تولید لوازم آرایش با کیفیت

روند تولید لوازم آرایش باکیفیت

قبل از بررسی تفاوت لوازم آرایش با کیفیت و معمولی بهتر است از روند تولید محصولات معتبر برایتان بگوییم. خیلی از کمپانی‌های معروف و مطرح دنیا برای تولید محصولات خود فرایندهای وسیعی را طی می‌کنند. از بررسی نوع و نیاز بازار مخاطبان خود گرفته تا تحقیق برای یافتن فرمول‌های جدید برای ترکیبات به‌کاررفته در محصولات و حتی شیوه و زمان عرضه تولیدات خود به مشتریان. این کمپانی ها تیم‌های مختلفی برای انجام اهداف خود دارند. تیم تحقیق برای نیازسنجی مشتریان به طرق مختلف پس از بررسی های فراوان می‌فهمند که دقیقاً نیاز روز جامعه چیست. از نوع و رنگ پوست افراد گرفته تا سلیقه و بودجه آن‌ها، همه و همه را بررسی می‌کنند. سپس نتایج تحقیقات خود را به تیم طراحی می‌دهند.

تیم طراحی با کمک به‌روزترین فرمول‌ها و مواد، اقدام به تولید یک نمونه از محصول می‌کند. این نمونه طی آزمایش‌های مخصوص و آزمون‌وخطاهای بسیار ارزیابی می‌شود و بعد از انجام اصلاحات جدید، به تیم بسته‌بندی تحویل داده می‌شود. این تیم نیز خلاقیت و جذابیت را چاشنی کار کرده و با کمک رنگ‌ها بسته بندی شکیل را برای آن محصول طراحی می‌کنند. در پایان محصول وارد خط تولید انبوه شده و سپس برای استفاده مشتریان به بازار عرضه می‌شود.

بررسی تأثیر کیفیت لوازم آرایشی‌‌

بررسی تأثیر کیفیت لوازم آرایشی‌‌

برای شما از روند تولید محصولات آرایشی با کیفیت گفتیم و در جریان قرار گرفتید که تیم حرفه‌ای و بزرگی پشت هر محصول با کیفیت هست. برندهای معتبر معمولاً محصولات متنوع با بازه قیمتی متفاوتی دارند و بر اساس هزینه های انسانی علمی و مالی، قیمت هر محصول برآورد می‌شود. اما از آنجایی که از کنار قیمت این لوازم نمی‌توان به‌راحتی گذشت، در ادامه بررسی کوتاهی میان خرید لوازم آرایش با کیفیت یا معمولی انجام می‌دهیم و خواهیم دید که روی چه محصولاتی بهتر است حساسیت به‌خرج داد و حتماً بهترین آن را خرید.

کانسیلر و کرم پودر

نسخه‌ی واحدی برای خرید بهترین کرم پودر و کانسیلر نمی‌توان پیچید؛ چراکه هدف از خرید کانسیلر و کرم پودر، پوشش عارضه‌ها و ایجاد بستری خوش‌رنگ و زیبا برای آرایش است. در نتیجه از آنجایی که عارضه‌های صورت افراد متفاوت است، بسته به صلاح‌دید خود می‌توانید بهترین مارک کرم پودر و کانسیلر یا کرم پودر و کانسیلر معمولی را خریداری نمایید. اما در حالت کلی می‌توان گفت آنچه در کرم پودر و کانسیلر مهم است قدرت پوشانندگی، ماندگاری و سبک بودن است؛ از همه مهم‌تر بهتر است باعث بروز یا تشدید عارضه های پوستی نشود. حال متناسب با نیاز پوست از کرم پودر و کانسیلر محصولات با قیمت و کیفیت متفاوتی وجود دارد که می‌توانید بهترین آن را برای پوست خود انتخاب کنید.

سایه و خط‌ چشم

تفاوت چندانی به لحاظ ترکیبات در میان بهترین مارک سایه چشم با سایه معمولی وجود ندارد و به‌رغم اینکه یک سایه معمولی ممکن است رنگدانه‌های کمتری داشته باشد و حالتی گچ‌مانند پیدا کند؛ اما این وضعیت به اندازه‌ای نیست که هزینه گزافی را برای خرید بهترین مارک سایه چشم کنار بگذارید. شرایط برای خط چشم هم به همین منوال است و بهترین خط چشم موجود در بازار، تفاوت چندانی به لحاظ ترکیبات با خط چشم معمولی ندارد، اما ترسیم خط چشم با بعضی از مدا‌دهای چشم که قیمت بیشتری هم دارند راحت‌تر است و احتمال ریزش آن زیر چشم کمتر. علاوه بر این‌ها، گاهی اوقات نیز خط چشم‌های با کیفیتی را می‌بینیم که به همراه تراش و تجهیزات جانبی عرضه می‌شوند.

ریمل

ریمل نیز از آن دسته لوازم آرایشی به حساب می‌آید که فرمول ساخت آن در برند‌‌های مختلف، تفاوت چندانی ندارد. اما از آنجایی که برس ریمل، اهمیت بسیاری در راحتی ریمل زدن و جذابیت آن ایفا می‌کند، افراد تمایل به خرید بهترین مارک ریمل را دارند. البته ناگفته نماند که اگر چشم‌های حساسی دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً از یک ریمل با کیفیت استفاده کنید؛ چراکه غالباً ترکیبات لوازم آرایش با کیفیت به گونه‌ای طراحی می‌شوند که کمترین آسیب را برای فرد داشته باشند.

رژگونه

رژگونه

رژگونه عمر زیادی در میان لوازم آرایشی دارد و عموماً رژگونه‌ای که می‌خریم به‌راحتی چیزی حدود یک سال دوام می‌آورد. جالب است بدانید تفاوت چندانی میان ترکیبات رژگونه های گران‌قیمت با رژگونه‌ های معمولی وجود ندارد . ناگفته نماند احتمال دارد یک رژگونه با کیفیت و گران‌قیمت، تراکم رنگدانه‌های بیشتری داشته باشد، اما یک رژگونه خوش‌قیمت که تراکم رنگدانه‌های کمتری دارد و باید برای رسیدن به رنگ دل‌خواه، لایه‌های بیشتری روی گونه استفاده کرد.

رژ لب

کیفیت ترکیبات، تنوع رنگ، ماندگاری آن روی لب، شفافیت و … فاکتورهایی هستند که بین رژ لب با کیفیت با معمولی متفاوتند. اگر رژ لب کیفیت لازم را نداشته باشد، در طول روز روی لب ها حالتی ماسیده و نازیبا ایجاد می‌کند. در نتیجه بهتر است به جای خرید رژ لب معمولی، سراغ بهترین مارک رژ لب را بگیرید. از طرف دیگر یک رژ لب با کیفیت، تراکم رنگدانه‌های بیشتری دارد و رنگ‌ این رژ لب نسبت به رژهای معمولی، ظاهری خاص‌تر به لب ها می‌دهد. بیشتر رژهای با کیفیت بازار با ترکیبات آبرسان عرضه می‌شوند و در کنار زیبایی لب ها، خشکی و ترک لب را از بین می‌برند.

برق لب

همان‌گونه که از نام برق لب پیدا است، در این محصول مانند رژ لب خبری از رنگدانه نیست و به همین دلیل نیز تفاوت چندانی میان یک برق لب با کیفیت، با برق لب معمولی وجود ندارد. از طرف دیگر ترکیبات برق لب های با کیفیت به لحاظ فرمول ساخت، با ترکیبات برق لب های معمولی، تفاوت چندانی ندارد و بیشتر برق‌ لب های بازار با موادی مانند روغن لانولین (lanolin oil)، پلی بیوتین (polybutene) و موم میکروکریستالین (microcrystalline wax) ساخته می‌شوند. این مواد را در بهترین مارک رژ لب و رژهای معمولی شاهد هستیم.

برس ها و ابزارهای دیگر

ریمل، کرم پودر، سایه چشم و اغلب لوازم آرایش را به‌تنهایی نمی‌توانید روی صورت استفاده کنید و این لوازم با برس ها و ابزار مصرفی عرضه می‌شوند. اینجاست که خرید لوازم آرایش با کیفیت معنا پیدا می‌کند. در این زمینه نیز اجازه دهید با مثال کرم پودر توضیح دهیم. اگر بهترین مارک کرم پودر را خریداری کرده باشید، این کرم پودر با اسفنجی با کیفیت در اختیار خریدار قرار می‌گیرد و کیفیت این اسفنج، زیبایی آرایش را تضمین می‌کند. این قضیه برای برس ریمل و دیگر لوازم آرایش نیز وجود دارد.

سخن پایانی‎

خرید بهترین لوازم آرایشی با کیفیت و معمولی

نکنه‌ی مهمی که درباره‌ی لوازم آرایش با کیفیت یا معمولی باید در نظر داشته باشید خرید از فروشگاه‌های معتبر است. البته این روزها بازار خریدهای اینترنتی و آن‌لاین داغ است. دقت خود را هنگام خرید آن‌لاین دو چندان کنید؛ چراکه افزایش تقاضا برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی باعث‌شده تا سودجویانی اقدام به تولید و عرضه محصولات تقلبی کنند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم از برای خرید اینترنتی، حتما سراغ فروشگاه‌هایی بروید که ضمانت اصالت کالا داشته باشند و در سریع‌ترین زمان ممکن محصول را درب منزل به شما تحویل دهند و خاطره‌ای شیرین از خرید اینترنتی را در ذهن شما ثبت کنند.

امیدواریم با تفاوت‌هایی که از لوازم آرایش با کیفیت و معمولی برای شما گفتیم، راحت‌تر از همیشه برای خرید بهترین مارک کرم پودر یا دیگر لوازم آرایش تصمیم بگیرید. در نتیجه اگر مطالعه این مطلب شما را به فکر خرید لوازم آرایش انداخته است، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان لوازم‌های آرایش مختلفی که برای شما آماده‌کرده‌ایم، بهترین مارک کرم پودر و لوازم آرایش مورد نیاز خود را خریداری نمایید. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش انواع پوست» را از دست ندهید. در پایان اگر شما هم تجربه جالب و مفیدی در خرید لوازم آرایش دارید، این تجربه‌های سودمند را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Moneycrashers دیدگاه‌ها 7929بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه