تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

رفع خشکی پوست با کرم‌های پلاسنتا

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
رفع خشکی پوست با کرم‌های پلاسنتا

کرم پلاسنتا برای بهبود آسیب‌های خورشید، علائم پیری و رفع خشکی پوست است. این کرم حاوی پلاسنتا، به عنوان اصلی‌ترین ترکیب آن است. در اکثر مواقع پلاسنتا را از جفت گوساله یا گوسفند می‌گیرند. بسیاری از برندهای معروف این نوع کرم، در استرالیا و نیوزیلند هستند که از جفت‌های گوسفند به طور انحصاری استفاده می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید جفت، جنین را در رحم تغذیه می‌کند و به آن غذا و مواد حیاتی می‌رساند تا در رحم مادر رشد کند. ظاهرا، این جنبه زندگی‌بخش پلاسنتا، الهام‌بخش کاربرد آن برای ایجاد ظاهری جوان و شاداب است. پلاسنتای گوسفند، متداول‌ترین نوع آن است زیرا گوسفندها حیواناتی با سیستم ایمنی بسیار قوی هستند.

همه کرم‌های پلاسنتا حاوی جفت به معنای واقعی نیستند. در برخی از آن‌ها از پلاسنتای گیاهی استفاده می‌شود و هیچ جفت حیوانی در آن به کار نرفته‌ است. هرچند در این محصولات از لحاظ تکنیکی از پلاسنتا استفاده می‌شود (گیاهان نیز جفت دارند اما مثل موادی که در جفت‌های پستانداران است نمی‌باشد) اما این چیزی نیست که مشتری هنگام خرید این کرم از آن انتظار دارد.

ترکیبات کرم‌های پلاسنتا برای رفع خشکی پوست

ترکیبات کرم‌های پلاسنتااین کرم، یک محصول زیبایی است اما بسیاری از افراد ادعا می‌کنند برای التیام زخم نیز مفید است. سلول‌های زنده این کرم ظاهرا به افزایش جریان خون در آن ناحیه کمک می‌کنند. بسیاری از این کرم‌ها، با ترکیباتی ساخته می‌شوند که قدرت التیام زخم را بیش‌تر می‌کنند.

برخی از ترکیباتی که به کرم‌های پلاسنتا اضافه می‌شوند شامل روغن درخت چای، شیر بز، روغن زیتون خالص، روغن نارگیل و عصاره پاپایاست، همچنین کلاژن، ویتامین E، روغن آووکادو، الکل و گلیسیرین نیز استفاده می‌شود. عصاره موادی مثل زردآلو و بادام نیز برای فواید بیش‌تر اضافه می‌شود. هر شرکتی ترکیبات خاص خود را دارد. برای ساخت کرم پلاسنتا، جفت را جمع‌آوری می‌کنند و برای فرآوری به کارخانه می‌برند. این پلاسنتا ابتدا استریلیزه می‌شود تا احتمال انتقال بیماری و دیگر میکروب‌ها از بین برود. تکنیک خاصی برای گرفتن سلول‌های زنده استفاده می‌شود تا سلول‌های زنده پلاسنتا استخراج شوند و بعد از ترکیب با محصول، در ساخت کرم به کار روند.

عوارض جانبی کرم‌های پلاسنتا

عوارض جانبی خاصی برای استفاده ازکرم‌های پلاسنتا مشاهده نشده، اما عوارضی از دیگر انواع پلاسنتاتراپی گزارش شده‌ است. برای استفاده از فواید آن برای پوست، افراد باید از پلاسنتاتراپی موضعی استفاده کنند و از هرگونه روش تزریقی آن جدا بپرهیزند.

جهت رفع خشکی پوست مقالات دیگری پیشتر از این در بلاگ تخصصی اُردمی منتشر شده‌اند که مطالعه آن‌ها را به شما همراهان گرامی پیشنهاد می‌کنیم:

منبع: Wisegeek ۲ دیدگاه 5462بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. من یک نمونه از این کرم رو می‌خواستم . ممکن است بگویید قیمت آن چقدر است و چگونه باید تهیه کنم؟

    • درود به شما دوست عزیز

      متأسفانه این محصول در فروشگاه اُردمی موجود نیست؛ اما برای رفع خشکی پوست شما می‌توانید از بین محصولات باکیفیت از برندهای معتبر فروشگاه خرید کنید.
      در ادامه لینک گروه محصولات مناسب برای رفع و درمان خشکی پوست را در اختیار شما قرار می‌دهیم:
      انواع محصولات مرطوب کننده پوست

      سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>