تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش های خوشبو کردن فضای مراسم عروسی

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
روش های خوشبو کردن فضای مراسم عروسی

عروس خوش‌سلیقه‌ای را سراغ نداریم که به فکر خرید بهترین عطر زنانه برای روز مراسم خود نباشد. حتی عروس و داماد‌‌های امروزی روش‌های جدیدی را برای ماندگارکردن خاطره خوش شب عروسی ابداع کرده‌اند که یکی از جالب‌ترین این روش‌ها، عطرآگین‌کردن مراسم عروسی است. در این روش، عروس در کنار خرید بهترین عطر زنانه، رایحه های خاطره‌انگیزی را از میان شمع‌ و عود‌های خوشبو انتخاب می‌کند تا بوی این رایحه ها در سالن عروسی بپیچد و خاطره‌ای ماندگار از این مراسم باشکوه را برای همیشه در ذهن عروس و داماد و مهمانان به یادگار گذارد. در نتیجه اگر مجلس عروسی در پیش دارید و در کنار خرید بهترین عطر زنانه و مردانه به فکر روش های خوشبو کردن مراسم عروسی خود می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید.

با این روش‌ ها مجلس عروسی را عطرآگین کنید

با این روش‌‌ها مجلس عروسی را عطرآگین کنید

  • شمع های معطر

یکی از روش های خوشبو کردن مراسم عروسی، استفاده از شمع های معطر است. مردمان باستان علاقه خاصی به استفاده از شمع در مراسم و آیین‌های رسمی داشته‌اند. اگر می‌خواهید مجلس عروسی شما سنتی و کلاسیک و عطرآگین باشد، از شمع های معطر کمک بگیرید. قرار دادن این شمع ها در قسمت‌های مختلف مجلس عروسی، نه‌تنها نمایی زیبا به این مراسم می‌دهد، بلکه حالتی رمانتیک و عاشقانه به مجلس عروسی می‌بخشد و صحنه‌ای جذاب از این مراسم را برای همیشه در ذهن عروس و داماد و مهمان‌ها ماندگار می‌کند.

  • روغن های گیاهی معطر

افراد خوش‌سلیقه که اهمیت بسیاری به خرید بهترین عطر زنانه می‌دهند، به‌خوبی در جریان هستند که در ساخت عطر زنانه خوشبو از روغن های گیاهی معطر کمک گرفته می‌شود. در نتیجه افشانه‌های خودکار حاوی روغن های گیاهی معطر را در قسمت‌های مختلف مجلس عروسی قرار دهید و این مجلس را به خوشبوترین مجلس زندگی‌تان تبدیل نمایید. پیشنهاد می‌کنیم در کنار بوی خوش، به خاصیت التیام‌بخش بودن این روغن‌ها نیز توجه کنید. روغن‌های معطر اسطوخودوس، وانیل، شمعدانی که خاصیت آرام‌بخش دارند را برای مجلس عروسی استفاده نمایید تا در کنار معطر کردن فضا، این روغن‌ها، آرامش‌خاطر عروس و داماد و مهمان‌ها را فراهم کنند.

  • گل های معطر

گل های معطر

مجلس عروسی را سراغ نداریم که بدون گل برگزار شود؛ اما عموماً گل در مجالس عروسی جنبه زیباشناختی دارد و از بوی خوش گل‌های معطر برای خوشبوکردن فضا استفاده نمی‌شود. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید بهترین عطر زنانه مخصوص عروسی، گل‌های خوشبویی خریداری نمایید که بوی آن‌ها سازگاری مناسبی با رایحه عطر شما داشته باشد. سپس این گل‌ها را در قسمت‌های مختلف مجلس عروسی قرار دهید. همچنین برای جذابیت مجلس عروسی و خوشبو شدن فضا، گلبرگ‌های گل رز را در مسیر عروس و داماد بریزید. تجربه نشان داده است گل‌های گاردنیا،‌ زر و گل‌برفی (موگه)، بوی نافذی دارند و عطر خوش این گل‌ها فضای مجلس را پر خواهد کرد.

  • خرید بهترین عطر زنانه و مردانه مخصوص عروس

یکی از بهترین روش های خوشبو کردن مراسم عروسی یا هر مراسم دیگری استفاده از بهترین عطر زنانه یا مردانه است. عروس‌خانم‌های شیک‌پوش و مشکل‌پسند هر عطری را برای عروسی خود انتخاب نمی‌کنند و با خرید بهترین عطر زنانه، قصد دارند تا بوی خوش این عطر، مجلس عروسی را برای همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار کند. در نتیجه خرید بهترین عطر زنانه مخصوص عروس و بهترین عطر مردانه مخصوص داماد را فراموش نکنید و عطری با بویی خاص و فراموش‌نشدنی خریداری کنید تا در آینده، بوی خوش این عطر خاطره‌ مجلس عروسی باشکوه شما را در ذهن ها تداعی کند.

  • مخلوط گلبرگ های خشک و معطر

مخلوط گلبرگ‌های خشک و معطر

اگر می‌خواهید مجلس عروسی شما به رویدادی خاص و منحصربه‌فرد تبدیل شود، مخلوطی از گلبرگ‌های خشک و معطر را در ظرف‌‌های شیک و جذابی قرار دهید و این گلبرگ‌ها را در قسمت‌های مختلف مجلس عروسی بگذارید. این روش خلاقانه نه‌تنها مجلس عروسی را عطرآگین می‌کند، بلکه اگر رایحه گلبرگ‌های خشک و معطر را مطابق با بهترین عطر زنانه ا‌ی که خرید‌ه‌اید انتخاب کنید، بوی خوش این عطر و گلبرگ‌های معطر جذابیت مجلس را دو چندان خواهد کرد. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم مقداری از این گلبرگ‌های معطر را داخل ظرفی بریزید و به مهما‌ن‌ها در پایان مجلس هدیه بدهید تا در آینده بوی خوش این گلبرگ‌ها، حال‌و‌هوای مجلس عروسی شما را در ذهن مهمان‌ها تداعی کند.

امیدواریم با کمک روش های خوشبو کردن مراسم عروسی که با شما در میان گذاشتیم، مجلس عروسی را به مجلسی خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی تبدیل کند. در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم از آنجایی که خرید بهترین عطر زنانه اهمیت خاصی برای عروس‌خانم‌ها دارد، سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان انواع عطر زنانه خوشبو مخصوص عروسی، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. اگر هم به دنیای رایحه ها علاقه دارید و ایده جذابی برای خوشبو کردن مجلس عروسی به ذهن شما رسیده است، این ایده‌های جذاب را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Fragrancex دیدگاه‌ها 6199بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه