تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر مخصوص ولنتاین

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر مخصوص ولنتاین

عاشقان سرتاسر دنیا از هر بهانه‌‌ای برای خرید بهترین عطر مردانه یا زنانه برای دلدار خود بهره می‌گیرند. ولنتاین  نیز بهترین فرصت برای هدیه‌های عاشقانه است. متخصصان صنعت‌ عطر‌سازی نیز به‌خوبی به سلیقه عاشقان پی‌برده‌اند و عطرهای خوشبویی را سراغ داریم که رایحه خوش آن‌ها هوش از سر دلدار می‌برد و آتش عشق را شعله‌ور می‌کند. از آنجایی که جایگاه خاصی برای عاشقان و دلباختگان قائل هستیم، راهنمایی برای خرید عطر مخصوص ولنتاین آماده کرده‌ایم. با کمک این راهنما می‌توانید بهترین عطر و ادکلن را به‌عنوان هدیه به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید.

توجه: در همین ابتدا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مرزبندی عطر و ادکلن ها به دسته های مردانه و زنانه یک قانون کلی و عمومی است. شما می‌توانید برای خرید عطر مخصوص ولنتاین به علاقه و سلیقه خود و کسی که دوستش دارید توجه کنید. در ادامه، چند عطر محبوب و برتر را معرفی می‌کنیم. پس از مطالعه‌ی این مقاله پیشنهاد می‌کنیم که به دسته عطر و ادکلن در فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی، تندرستی و عطر مراجعه کنید. سپس با یک جستجوی ساده هر آنچه دوست دارید پیدا کرده و بخرید. برای خرید عطر در اندازه دلخواه و قیمت مناسب و معقول نیز عطرهای روغنی را پیشنهاد می‌کنیم.

ادو پرفیوم آمور KENZO

عطر کنزو آمور هدیه مخصوص روز ولنتاین

دافنه بوگِی (Daphne Bugey)، عطار خوشنام برند کنزو (Kenzo)، «ادو پرفیوم آمور KENZO» را برای عاشقانی ساخته که روز ولنتاین را فرصتی برای هدیه‌های عاشقانه می‌دانند. از این عطر رایحه خوش شکوفه‌های گیلاس و آفتاب‌گردان به مشام می‌رسد. به افرادی که به دنبال خرید بهترین عطر مردانه و زنانه هستند، پیشنهاد می‌کنیم عطر کنزو آمور را که عطری زنانه، شرقی، شیرین، چوبی و گلی است و رایحه ای عاشقانه دارد برای دلدار خود خریداری نمایند.

ادو تویلت چیپ اند شیک آی لاو لاو Moschino

عطر ماسکینو آی‌ لاو‌لاو

«ادو تویلت چیپ اند شیک آی لاو لاو Moschino»، رایحه ای امروزی و جذاب دارد. این عطر ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای رایحه های سرد و خنک، شیرین، میوه ای و چوبی است. نت آغارین این محصول پرتقال، گریپ فروت، لیمو و انگور قرمز است. در ادامه این این نت ها، رایحه های میانی رز، دارچین، شکر، زنبق دره، علف بوریا از راه می‌رسند و مشام را نوازش می‌کنند. هنوز بوی خوش نت های میانی به اتمام نرسیده که رایحه های پایانی مشک، سدر، رایحه‌های چوبی جایگزین می‌شوند. با این حساب اگر به دنیال خرید یک عطر مخصوص ولنتاین هستید نیز ادو تویلت چیپ اند شیک آی لاو لاو Moschino یکی از بهترین گزینه هاست.

ادو پرفیوم لاو این وایت Creed

عطر کرید لاو.‌این‌.‌وایت هدیه مخصوص روز ولنتاین

اگر دلدار شما شخصیتی برجسته و با اعتماد‌به‌نفس دارد، در خرید ادو پرفیوم لاو این وایت Creed، برای هدیه به عشق خود در روز ولنتاین شک نکنید. این عطر انتخاب اول باربارا بوش (Barbara Bush) و میشل اوباما (Michelle Obama)، همسران روسای جمهور سابق آمریکاست. در واقع از عطری برای شما صحبت می‌کنیم که رایحه ای بسیار ملایم و دلنشین از گل های شرقی دارد و بوی خوش رز و وانیل از آن به مشام می‌رسد. با این حساب این محصول بهترین گزینه برای خرید عطر مخصوص ولنتاین است.

ادو پرفیوم زنانه لایلک لاو Amouage

عطر آمواژ لایلاک لاو

اگر از آن دسته آقایانی هستید که در کنار خرید بهترین عطر مردانه، ترجیح می‌دهند بهترین عطر زنانه را برای دلدار خود خریداری کنند، پیشنهاد ما ادو پرفیوم زنانه لایلک لاو Amouage، است. این عطر ماندگاری بسیار زیادی دارد و غیر ممکن است که دلدار شما چنین عطری را استفاده کند و بوی خوش آن در هنگام گذر از کنار شما به مشام نرسد. برند آمواژ برای عطر لایلک لاو رایحه ای بسیار واقع‌گرایانه از بوی خوش یاس و کاکائو در نظر گرفته و به لطف چنین رایحه‌ ای، لایلاک لاو به گزینه‌‌ای مناسب برای قرارهای دو نفری و شب‌‌‌های عاشقی در میان عاشقان شناخته می‌شود.

پیشنهاد ویژه

مطمئن هستیم عطرهای خوشبویی که از آن‌ها نام برده‌ایم هوس خرید بهترین عطر مردانه یا زنانه را به دل شما انداخته است. در نتیجه سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان عطرهای خوشبویی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین عطر مردانه یا زنانه را برای عاشقی در روز ولنتاین خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن دسته عاشقانی هستید که اهمیت ویژه‌ای به هدیه روز ولنتاین می‌دهند و هر سال عادت دارید با خرید یک عطر زنانه یا مردانه خوشبو، عشق خود را به دلدار ثابت کنید، در قسمت نظرات برای ما از این عطرها بگویید و مشخصات و رایحه های خوش آن‌ها را در میان بگذارید.

منبع: Fragrancex دیدگاه‌ها 5667بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه