تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

درمان وسواس کرونا با کمک عطر زنانه خوشبو

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
درمان وسواس کرونا با کمک عطر زنانه خوشبو

تاکنون به تأثیر عطر زنانه خوشبو برای درمان وسواس فکر کرده‌اید؟ این روزها که با شیوع بیماری کرونا، دقت در شست‌وشوی دست‌ها، خوراکی‌ها، وسایل منزل و هر چیز دیگری چند برابر شده است، برخی افراد خواسته یا ناخواسته به وسواس فکری یا رفتاری مبتلا شده‌اند. یکی از دلایل ابتلا به وسواس، دقت بیش از حد در پاکیزگی برای ازبین‌بردن این ویروس است. استرس ابتلا به این ویروس و درمان‌های طولانی، سخت و طاقت‌فرسای آن و مرگ‌ومیر ناشی از آن نیز به بیماری وسواس دامن می‌زند. یعنی از سویی استرس بیماری و از سوی دیگر تمیزکردن بیش از حد بدن و وسایل، هر دو به ایجاد وسواس منجر شده‌اند. در این بین زنان بیشتر از مردان درگیر این اختلال روحی، روانی می‌شوند. اهمیت موضوع باعث شده است در این مقاله به معرفی چند عطر زنانه برای درمان وسواس بپردازیم.

عطر زنانه برای درمان وسواس

رایحه درمانی

بیماری وسواس ناشی از عوامل مختلف است. سابقه خانوادگی، حوادث استرس‌زا، تغییرات شیمیایی در بدن مانند کمبود سروتونین، عوامل محیطی مانند سخت‌گیری در آداب دستشویی‌رفتن، بارداری، برخی عفونت‌ها مانند استرپتوکوکی، استرس و روان‌پریشی از جمله عوامل ایجاد وسواس فکری یا عملی در افراد است. این اختلال اضطرابی با روش‌های مختلف از جمله روان‌درمانی، استفاده از داروهای گیاهی یا شیمیایی، تغییر سبک زندگی، موسیقی درمانی و رایحه درمانی بر طرف می‌شود. در ادامه به معرفی چند رایحه در عطر زنانه خوشبو می‌پردازیم که به درمان وسواس کمک شایانی می‌کنند.

عطر با رایحه وانیل

عطر با رایحه وانیل برای درمان وسواس

از وانیل و رایحه آن برای درمان افسردگی استفاده می‌شود. ایجاد روحیه مثبت یکی از خصوصیات این رایحه است که نمی‌توان از آن چشم پوشید. کاربرد این رایحه آنقدر زیاد است که از آن در اکثر محصولات از جمله عطر زنانه خوشبو و بهترین عطرهای مردانه، همچنین کرم ها و لوازم آرایشی دیگر استفاده می‌شود. بوی نافذ و شیرین این طعم‌دهنده غذایی تا حدی است که همواره از آن برای دل‌پذیر شدن عطر کیک و بیسکوییت استفاده می‌شود. بوی خوش وانیل، تا حد زیادی افکار منفی را از ذهن پاک کرده و شما را به آرامشی عمیق دعوت می‌کند. از این رایحه در عطر زنانه برای درمان وسواس نیز می‌توانید استفاده کنید.

لطفا آیدی صحیح محصول را وارد نمایید.

عطر با رایحه اسطوخودوس

عطر با رایحه اسطوخودوس برای درمان وسواس

در طب سنتی از اسطوخودوس برای تقویت اعصاب و افزایش آرامش استفاده می‌شود. افرادی که دچار اختلالات عصبی هستند با نوشیدن دم‌کرده اسطوخودوس یا استشمام آن به آرامش اعصاب می‌رسند. حتی برخی آزمایش‌های کلینیکی ثابت کرده‌اند که کارمندان و افراد شاغل در محیط‌های شلوغ و پرتردد با کمک اسطوخودوس می‌توانند به وضعیت روحی خود بهبود ببخشند. این رایحه تأثیر بسزایی در التیام دستگاه عصبی بدن دارد. بوییدن اسطوخودوس هنگام خواب با کاهش تعداد ضربان قلب، فشار خون را تا حدی تنظیم می‌کند و خواب و استراحت لذت‌بخشی را در پی دارد.

لطفا آیدی صحیح محصول را وارد نمایید.

عطر با رایحه یاسمن

عطر با رایحه یاسمن

عطر یاسمن ضمن افزایش اعتمادبه‌نفس افراد، به کاهش استرس و نگرانی و ایجاد آرامش روحی در افراد کمک می‌کند. این رایحه تأثیر عمیق و مؤثر برای درمان وسواس یا سایر اختلالات عصبی مانند نگرانی افراد دارد. به افراد مبتلا به بی‌خوابی یا اختلال در برنامه خواب، استشمام رایحه یاسمین در زمان خواب پیشنهاد می‌شود. بوییدن یاسمین این افراد را به خلسه‌ای عمیق و زیبا فرو می‌برد. تنظیم ساعت خواب و استراحت کافی نیز روش خوبی برای کاهش اضطراب و وسواس ناشی از آن است. به این ترتیب به‌منظور خرید عطر زنانه برای درمان وسواس، سراغ محصولاتی بروید که در آن عصاره یاسمین وجود داشته باشد.

لطفا آیدی صحیح محصول را وارد نمایید.

عطر با رایحه گل رز

عطر رز برای درمان استرس

تحقیقات فراوانی اثربخشی بوی گل رز را در کاهش غصه و نگرانی ثابت کرده است. استفاده از این رایحه در عطر زنانه خوشبو بسیار متداول است. این رایحه حتی در کاهش دردهای عضلانی نیز مفید است. طبق تحقیقات دانشمندان، بوییدن گل رز تا حد بسیاری، غرور کاذب را از بین برده و با ایجاد آرامش، حس دوست داشتن دیگران را در افراد ایجاد یا تقویت می‌کند. شاید به همین دلیل است که گل رز به نمادی از عشق و دوست داشتن تبدیل شده است. برخی محققان نیز از گل رز و عطر آن به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی عاطفی زنان باردار یاد می‌کنند. از این عطر برای درمان وسواس استفاده کنید و تأثیر شگفت‌انگیز آن را ببینید.

لطفا آیدی صحیح محصول را وارد نمایید.

عطر با رایحه مرکبات

عطر با رایحه مرکبات

بوی مرکبات نقش بسزایی در کاهش افسردگی و افزایش انرژی در افراد دارد. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از تجربه یک روز کاری سخت و استرس‌زا با بوییدن پرتقال یا نارنگی به آرامش عمیق و عجیب دست پیدا کرده باشید. مقبولیت این رایحه تا حدی است که در بیشتر عطرهای زنانه و مردانه از مرکبات به‌عنوان نت آغازین استفاده می‌شود. در زمینه انتخاب عطر برای درمان وسواس به دنبال عطرهایی بروید که در نت‌های آغازین، میانه و پایانی آن از رایحه مرکبات استفاده شده باشد.

لطفا آیدی صحیح محصول را وارد نمایید.

عطر با رایحه دارچین

رایحه دارچین برای درمان وسواس

دارچین ادویه است که در همه‌ی خانه‌ها برای بهتر کردن بو و طعم غذاها استفاده می‌شود. این ماده غذایی علاوه بر خواص فراوان، بوی نافذ و خوشی نیز دارد. طبع این چاشنی پرط‌‌‌رف‌دار، گرم بوده و برای دفع اخلاط سرد مانند سودا و بلغم کاربرد دارد. بوی دارچین با تحریک مغز، آن را از رخوت درآورده و به توجه مثبت وادار می‌کند. آزمایش‌ها نشان داده‌اند افرادی که در معرض رایحه دارچین قرار می‌گیرند، واکنش‌های سریع‌تری به اتفاقات نشان می‌دهند. این رایحه افراد را سر حال و پر انرژی می‌کند و به‌عنوان رایحه مفیدی در عطر زنانه برای درمان وسواس شناخته می‌شود.

لطفا آیدی صحیح محصول را وارد نمایید.

عطر با رایحه چوب صندل

عطر با رایحه چوب صندل

بی‌دلیل نیست که در کاخ پادشان گذشته از چوب صندل برای ساختن تخت پادشاهی استفاده می‌شده است. تأثیر مثبت رایحه صندل تا حدی است که حکم‌روایان برای افزایش اعتمادبه‌نفس و آرامش و تسلی خاطر خود از این چوب در ساختن وسایل مربوط به دربار خود استفاده می‌کرده‌اند. انواع عطر زنانه خوشبو با رایحه صندل، به ایجاد آرامش و رفع اضطراب و در نتیجه درمان وسواس فکری و عملی افراد مختلف، بسیار مؤثر است.

لطفا آیدی صحیح محصول را وارد نمایید.

عطر با رایحه بهار نارنج

عطر با رایحه بهار نارنج برای درمان افسردگی و وسواس

استفاده از بهار نارنج به‌صورت دمنوش یا شربت از دیرباز برای رفع استرس و اضطراب‌های گوناگون تجویز می‌شده است. این گیاه با بوی جادویی خود همه مغزها را مسحور خود می‌کند. طبع این گیاه گرم و خشک بوده و برای دفع طبع سرد و تأثیرات منفی آن بسیار مفید است. از بهار نارنج برای برطرف‌کردن اختلالات خواب، آرامش اعصاب،‌ بهبود رفتار، درمان سردردهای میگرنی، تنظیم ضربان قلب، کاهش افسرگی، درمان وسواس و غیره استفاده می‌شود. برای بهره بردن از فواید بی‌شمار و عطر دل‌انگیز این گیاه خرید عطر زنانه خوشبو با رایحه بهار نارنج را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لطفا آیدی صحیح محصول را وارد نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله به بهترین رایحه های موجود در عطر زنانه برای درمان وسواس پرداختیم. برای خرید عطر زنانه خوشبو یا بهترین عطر مردانه، فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را توصیه می‌کنیم. در این فروشگاه می‌توانید انواع عطر را با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید. برای خرید عطر در حجم کم نیز عطرهای روغنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما چه رایحه دیگری برای درمان افسردگی یا وسواس می‌شناسید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 6470بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه