تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

عطر برای زنان میانسال چه ویژگی هایی دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
عطر برای زنان میانسال چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید عطر زنانه خوشبو یا بهترین عطر مردانه چه ملاک‌هایی در نظر می‌گیرید؟ به نظر شما سن‌وسال چه تأثیری در نوع انتخاب عطر دارد؟ چه تفاوتی بین سلیقه زنان جوان و زنان میانسال وجود دارد؟ چرا بهتر است عطری که یک دختر نوجوان استفاده می‌کند با عطر زن میانسال متفاوت باشد؟ چه تفاوتی در فرمول عطر مخصوص زنان در گروه‌های سنی مختلف وجود دارد؟ اگر دانستن جواب این پرسش‌ها برای شما نیز جالب است،‌ در ادامه با ما باشید. در این مقاله بنا داریم به معرفی چند عطر برای زنان میانسال بپردازیم.

ویژگی عطر برای زنان میانسال

به همان میزان که نوع لباس‌پوشیدن و حتی رنگ و جنس لباس یک دختر نوجوان با یک زن میانسال متفاوت است، عطر زنانه خوشبو که یک نوجوان استفاده می‌کند با عطر یک زن میانسال با یکدیگر متفاوت است. البته شاید نتوان این موضوع را یک امر کلی قلمداد کرد؛ اما در بیشتر زنان مشاهده شده است که با افزایش سن، سلیقه متفاوتی پیدا می‌کنند. این موضوع شاید متأثر از هورمون‌های افراد باشد که بر خلق‌وخو و روحیات آن‌ها تأثیر می‌گذارد. به عبارت دیگر همان‌قدر که سکون و آرامش از دختران نوجوان بعید به نظر می‌رسد، هیجان‌های کاذب و عجیب هم از زنان میان‌سال بعید است.

زنان میانسال بعد از گذراندن حداقل ۵۰ سال از عمر خود با کوله‌باری از تجربه‌های تلخ و شیرین و دانستنی‌های ارزنده پا به دوران جدید از زندگی خود می‌گذارند. این افراد تا حد زیادی به ثبات شخصیتی رسیده‌اند و می‌دانند هدفشان در زندگی چیست. در واقع زنان در این سن به نقطه کانونی خانواده‌ای تبدیل شده‌اند که قرار است در کنار آن‌ها به سکون و آرامش برسند. شامه این گروه سنی نیز تحت تأثیر خلق‌وخوی آنان تغییر می‌کند و همین باعث می‌شود در انتخاب عطر مدنظر خود با دیگران متفاوت باشند. به همین دلیل در ادامه شما را با چند عطر برای زنان میانسال آشنا می‌کنیم.

  • ادو تویلت دیوریسیمو دیور

ادو تویلت دیوریسیمو مناسب زنان میانسال

یکی از عطرهای رمانتیک دهه پنجاه میلادی «ادو تویلت دیوریسیمو دیور» است که بسیاری از زنان میانسال با آن خاطره دارند و به‌عنوان عطر زنانه خوشبو می‌شناسند. در این عطر ترکیبی از سوسن، یاس سفید و یاس بنفش به کار رفته است. به عقیده صاحب برند دیور، بوی سوسن به انسان‌ها نشاط و امید به زندگی القا می‌کند و این برای زنان میانسال که کم‌وبیش بحران‌هایی را تا این سن از سر گذرانده‌اند، بسیار انتخاب شایسته‌ای خواهد بود. نت پایانی این عطر سرد و شیرین، مخلوطی از مشک زباد و چوب صندل است که به ماندگاری رایحه کمک بسزایی می‌کند.

  • ادو پرفیوم ترزور لانکوم

ادو پرفیوم ترزور لانکوم برای زنان میان سال

اگر به دنبال عطر زنانه خوشبو با رایحه گرم و مشرقی می‌گردید، «ادو پرفیوم ترزور لانکوم» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر مخلوط زیبایی از رایحه انواع گل‌های زیبا و میوه‌های تابستانی و حاصل آن محصولی با ماندگاری زیاد و پخش بوی قوی است. نام این عطر به زبان فرانسوی به معنای گوهر است و حقیقتاً مانند گوهری در دستان زنان با تجربه قرار می‌گیرد. با این توضیح این ادوپرفیوم می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه‌دادن به زنان میانسال باشد.

  • ادو پرفیوم نامبر ۵ شانل

ادو پرفیوم نامبر ۵ شانل

اگر قصد دارید برای زنی جذاب با توانایی‌های منحصربه‌فرد هدیه بخرید، «ادو پرفیوم شنل شماره ۵» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر توجه خاص هنرمندان مشهور را به خود جلب کرده و همه سنین و سلیقه‌ها را راضی نگه داشته است. با این توضیح ادو پرفیوم شانل ۵ گزینه خوبی به‌عنوان عطر برای زنان میانسال نیز شناخته می‌شود.

  • ادو تویلت لایت بلو زنانه دی ‌اند جی

ادو تویلت لایت بلو برای زنان میانسال

یکی از عطرهای کلاسیک که حس سرزندگی به فرد می‌بخشد، «ادو تویلت لایت بلو زنانه» است. در این عطر ترکیبی از رایحه های لیمو، سیب و همچنین گل ‌های یاس، لاله کوهی، رز و نی بامبو وجود دارد که حس شادی و نشاط در فرد و مخاطبانش ایجاد می‌کند. از سویی مشک، عنبر و چوب صندل سفید به ماندگاری عطر افزوده و بوی خوش آن را در فضا می‌پراکنند. این عطر برای زنان میانسال مناسب بوده و به‌عنوان یک انتخاب یا هدیه جذاب شناخته می‌شود.

  • ادو پرفیوم عود وود تام فورد

عطر عوود وود برای زنان میانسال

اگر به دنبال عطری هستید که شما را به دنیایی از بوی خوش عود و انواع چوب خوشبوی دیگر ببرد، «ادو پرفیوم عود وود» از برند سلطنتی تام فورد را به شما معرفی می‌کنیم. این عطر زنانه خوشبو برای تمامی سنین مخصوصاً زنان میانسال بسیار مناسب است. رایحه ‌ای خاص، سنگین، ماندگار و تلخی دارد که همه را مجذوب خود خواهد کرد. از این عطر در سه حجم ۵۰، ۱۰۰ و ۲۵۰ میلی‌ لیتر تولید شده است که سلایق مختلف را پوشش می‌دهد.

راهنمای خرید عطر و ادکلن

اکنون که با انواع عطر برای زنان میانسال آشنا شدید، وقت آن است که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصلات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن، رایحه مدنظر خود را تهیه کنید. در این فروشگاه انواع عطر زنانه خوشبو و بهترین عطر مردانه ایرانی و خارجی برای سلیقه‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت موجود است. شما چه عطری را برای زنان میانسال مناسب می‌دانید؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ها 7637بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه