تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کادوی روز مرد و روز پدر چه عطر یا ادکلنی بخریم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
کادوی روز مرد و روز پدر چه عطر یا ادکلنی بخریم؟

حتماً شما هم این روزها در تدارک کادوی روز مرد و روز پدر هستید. ما خرید بهترین عطر مردانه برای کادوی روز مرد و روز پدر را پیشنهاد می‌کنیم. شاید بپرسید که چه از میان هزاران عطر موجود در بازار، چه عطری بخریم که مناسب باشد؟ چه معیاری برای انتاب وجود دارد؟ اگر عطر را بخریم و شریک زندگی یا پدرمان آن را نپسنید چه؟ نگران این موضوع هم نباشید. قرار است اینجا درباره اسانس‌هایی صحبت کنیم که بیشتر آقایان را به خود جذب می‌کند. عطری که حاوی این اسانس‌ها باشد، بی‌شک بهترین عطر مردانه خواهد بود. پس تردید را کنار بگذارید و همراه ما باشید تا با این اسانس‌های پرطرف‌دار آشنا شوید.

وانیل

رایحه وانیل در عطر برای کادوی روز مرد و روز پدر

شنیدن نام وانیل ما را به آشپزخانه و عطر خوش کیک‌های خانگی و معطر می‌برد. یا بستنی‌های شیرین و خوشمزه‌ای که عصر تابستانمان را دل‌انگیز و بهاری می‌کرد. بی‌شک وانیل یکی از پرطرف‌دارترین اسانس‌هایی است که همه مردان و زنان دنیا به آن علاقه نشان می‌دهند. تقریباً هیچ کس را نمی‌توان سراغ گرفت که از بوی وانیل خوشش نیاید. به همین دلیل هم هست که عطرسازهای معروف در بهترین عطر مردانه و زنانه از رایحه وانیل استفاده می‌کنند.

بوی وانیل تا حدی آرامش‌بخش‌ است که از گذشته تاکنون از آن برای درمان افسردگی نیز استفاده می‌شود. در واقع یکی از ابزارهای عطردرمانی برای درمان ناراحتی‌های خُلقی افراد، بوییدن وانیل است. پس تردید نکنید که بهترین عطر مردانه حاوی اسانس وانیل می‌تواند بهترین کادوی روز مرد و پدر باشد. یکی از عطرهایی که در آن از اسانس وانیل استفاده شده و در فروشگاه اردمی نیز موجود است، عطر روغنی اونتوس کرید است. مشخصات عطر را در زیر بخوانید.

اسطوخودوس

اسطوخودوس

یکی دیگر از اسانس‌های محبوب و دوست‌داشتنی در دنیای عطر و ادکلن، رایحه اسطوخودوس است. این گیاه معجزه‌گر مانند قوی‌ترین دارو برای رفع خستگی‌های جسمی و فکری انسان عمل می‌کند و به همین دلیل هم هست که بوییدنش به افراد مختلف، نشاط و شادی می‌بخشد. از این رایجه نیز سالیان سال است برای ایجاد آرامش خاطر استفاده می‌شود. رایحه اسطوخودس در برخی از عطرهای زنانه و مردانه هم پیدا می‌شود. انتخاب بهترین عطر مردانه حاوی عصاره اسطوخودوس می‌تواند بهترین گزینه برای کادوی روز مرد و پدر باشد.

در فروشگاه اردمی چندین عطر با رایحه اسطوخودوس پیدا می‌شود که همه‌شان هم عطرهای شیک و خوبی هستند. اگر در انتخاب خود تردید دارید، کافی است از مشاور مجموعه بخواهید تا شما را راهنمایی کند و نهایتاً عطر مدنظر خود را پیدا کنید. از جمله این عطرها می‌توان به ادو پرفیوم اترکتیو Marsala اشاره کرد. این عطر نسبت به بسیاری از ادوپرفیوم‌های دیگر، خوش‌قیمت‌تر است و رایحه و بطری بسیار شیکی نیز دارد.

یلانگ یلانگ

یلانگ یلانگ

یلانگ یلانگ از جمله گل‌هایی است که عطرش به همه انرژی مثبت می‌دهد. فرقی نمی‌کند که خانم هستید یا آقا، با بوییدن این گل، هوش از سر شما هم می‌رود. بسیاری از افراد پس از بوییدن این رایحه خاص از تأثیرشگفت‌انگیز آن بر افزایش اعتادبه‌نفس خود نیز گفته‌اند. به همین دلیل می‌گوییم که از بهترین عطر مردانه حاوی اسانس و عصاره یلانگ یلانگ‌ هم می‌توانید برای کادوی روز مرد و پدر استفاده کنید. خرید این عطر شما را هرگز پشیمان نخواهد کرد.

از جمله عطرهای حاوی این عصاره می‌توان به عطر روغنی کازاموراتی ۱۸۸۸ اشاره کرد. این عطر یکی از عطرهای مشترک زنانه و مردانه است که رایحه گرم و شیرین دارد و برای استفاده در روزهای سرد سال پیشنهاد می‌شود. البته بوی عطر با وجود شیرین‌بودنش، اصلاً تند نیست و بسیار ملایم است.

ترنج

عطر ترنج در عطر مردانه

شاید در همه دنیا نتوان کسی را پیدا کرد که عاشق عطر ترنج نباشد. این رایحه دل‌فریب در هر عطری که باشد به فرد حس خوشی و طراوت هدیه می‌کند. یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای خرید بهترین عطر مردانه به منظور کادوی روز مرد و روز پدر، ادکلنی است که بوی خوش ترنج را در ترکیبات خود داشته باشد. این عطر خنک و سبک، حال‌وهوای قدم‌زدن در باغ‌های سرسبز مرکبات و نسیم خنک را در انسان ایجاد می‌کند.

عطر روغنی لا نویت لهوم در میان عطرهای مردانه، حاوی مقداری عطر ترنج در نت میانی خود است. حسن دیگر این عطر آن است که مقادیری اسطوخودوس نیز در آن یافت می‌شود. همان طور که در بخش‌های قبلی برایتان گفتیم، بوییدن اسطوخودوس نیز باعث ایجاد آرامش در فرد می‌شود. آقایانی که این عطر را هدیه می‌گیرند، می‌توانند آن را حتی در جلسات مهم کاری یا مهمانی‌های خاص استفاده کنند. این عطر با لباس تیره و تیپ رسمی نیز به‌خوبی ست می‌شود.

چوب و چرم

چرم کادوی روز مرد

کمتر مردی پیدا می‌شود که از بوی چوب و چرم در عطر مردانه استقبال نکند. مخصوصاً مردهای جاافتاده که سنی از آن‌ها گذشته و تجربه‌های تلخ و شیرین بیشتری از سر گذرانده‌اند، بیشتر به خرید بهترین عطر مردانه با رایحه چوب و چرم اشتیاق نشان می‌دهند. این بوی خاص، به این افراد حس قدرت می‌دهد. معمولاً مردان میانسال خود را محور و نقطه عطف خانواده می‌دانند و دوست دارند سایر افراد خانواده برای انجام کارها یا گرفتن تصمیم‌هایشان با آن‌ها مشورت کنند. بوییدن چرم و چوب، این حس را در این افراد تقویت می‌کند.

عطر پیشنهادی ما برای القای چنین حسی، عطر روغنی اینترلود از برند آمواژ است. در این عطر هم رایحه چوب و هم رایحه چرم وجود دارد. این عطر گزینه بسیار خوبی برای کادوی روز مرد یا روز پدر برای مردان میانسال محسوب می‌شود. این عطر در گروه بویایی گرم و تلخ قرار دارد؛ بنابراین انتخاب خوبی برای استفاده در روزهای سرد سال است. بوی نافذ و گیرای این محصول تا مدت‌ها ماندگاری دارد و به فرد حس مدیریت و سرپرستی القا می‌کند.

یاسمین

عطر یاس در عطر مردانه

عطر یاس نیز از دسته رایحه‌هایی است که در بهترین عطر مردانه و زنانه یافت می‌شود و افراد بسیاری هم به آن علاقه دارند. بوییدن گل یاس، علاوه بر آرامش  روحی که در فرد ایجاد می‌کند، به وی اعتمادبه‌نفس نیز می‌دهد. در طب شرقی از عطر یاس برای درمان افسردگی و بی‌خوابی استفاده می‌شود. همچنین این رایحه برای افزایش قوای جسمی و جنسی نیز استفاده می‌شود؛ بنابراین از این رایحه خوش در عطرهای رمانتیک نیز استفاده می‌شود.

ادوپرفیوم هندسام، پیشنهاد کارشناسان اردمی به شما برای کادوی روز مرد و روز پدر است. در این عطر ترکیبی از چوب صندل، نعناع، لیمو ترش و مرکبات دیگر یافت می‌شود. این ترکیبات باعث تعادل عطر یاسمین می‌شوند. این عطر یک محصول کاملاً ایرانی است و به همین دلیل قیمتش در مقایسه با عطرهای مشابه خارجی بسیار کمتر است. این در حالی است که ماندگار یو پخش بوی خوبی دارد. حجم عالی در کنار ویژگی‌های خوب دیگر، این عطر را در ردیف بهترین عطر مردانه قرار داده است.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با بهترین عطر مردانه برای کادوی روز مرد و پدر آشنا کردیم. علاوه بر پیشنهادهایی که در بالا برایتان گفتیم، عطرهای دیگری نیز با رایحه‌های متنوع در فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی موجود است. کافی است به بخش عطر و ادکلن مراجعه کرده و طبق سلیقه و نیاز خودتان یکی از صدها محصول متنوع را انتخاب کنید. شما برای کادوی روز پدر چه برنامه‌ای دارید؟ برای ما و مخاطبان دیگر اردمی در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 6618بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه