تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه با آرایش درست حالتی متوازن به لب‌ها بدهیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
چگونه با آرایش درست حالتی متوازن به لب‌ها بدهیم؟

هر بانوی زیبارویی به‌خوبی می‌داند که آرایش لب زیبا و بی‌عیب و نقص تا چه اندازه در زیبایی ظاهر تاثیر دارد. اما با این واقعیت باید روبرو شد که حالت قرار گرفتن لب‌ها در افراد مختلف با یکدیگر فرق دارد. بعضی‌ از ما لب‌هایی باریک داریم و اندازه لب بالا و پایین بعضی‌ها متفاوت است. به هر ترتیب اگر شما از موهبت داشتن لب لعل بهره‌مند هستید یا اینکه از حالت لب‌های خود دل خوشی ندارید، با آرایش به راحتی می‌توانید حالت لب‌ها را به هر شکلی که تمایل دارید تغییر دهید.

با رعایت کردن مواردی که در آموزش زیر به آنها اشاره می‌کنیم، ظاهری زیبا و موزون را به لب‌های خود هدیه دهید و لب‌هایی برجسته و حجیم داشته باشید.

مواد لازم:

  • مداد لب
  • رژلب
  • پرایمر لب
  • کانسیلر

آموزش آرایش لب

پس از اینکه لوازمی را که به آنها اشاره کردیم فراهم شد، زمان آن فرا می‌رسد که با انجام مرحله به مرحله این نکات آموزشی، ظاهری بی‌عیب و نقص و متوازن را به لب‌های خود هدیه دهید.

قبل از اینکه شروع کنید این موارد را در نظر داشته باشید:

برای اینکه آرایش لب‌های شما از هر لحاظ عالی به نظر برسد، ابتدا باید حالت لب‌ها را بررسی کنید. شناخت کاملی نسبت به حالت لب‌ها باعث می‌شود به راحتی توازن مورد نظر بین لب‌ها را در آرایش اعمال کنید. ترفند‌های آرایشی که به آنها اشاره می‌کنیم به راحتی شما را قادر می‌سازد تا با ایجاد توازن بین لب‌ها، زیبایی بیشتری را نصیب چهره خود کنید.

مرحله اول

فرآیند آبرسانی لب

با استفاده از بالم لب، فرآیند آبرسانی لب را آغاز کنید. سپس به مدت دو تا چهار دقیقه، اجازه دهید ترکیبات استفاده شده بر روی لب‌ها خشک شوند.

اگر لب‌های شما خشک است و پوسته‌پوسته می‌شوند، حتما قبل از استفاده از بالم لب، از اسکراب لب کمک بگیرید. اسکراب لب خشکی و حالت پوسته‌پوسته بودن لب را از بین می‌برد؛ این کار به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر رژلب بزنید. از طرف دیگر، اسکراب لب در صاف و نرم بودن هرچه بیشتر لب‌ها تاثیر دارد.

پس از اینکه موارد بالا را انجام دادید زمان استفاده از مداد لب فرا رسیده است. در استفاده از مداد لب نیز حتما توجه کنید، نوک مداد تیز باشد تا دقت بیشتری داشته باشید.

مرحله دوم

کشیدن خط لب

در این مرحله با ظرافت تمام، خط لب را از قسمت کمان لب به کناره‌ها بکشید، سعی کنید که خط، مسیر طبیعی لب را دنبال کند.

برای تعادل برقرار کردن میان هر دو لب، می‌توانید خط لب را بیشتر یا کمتر بکشید تا توازن بین لب‌ها ایجاد شود.

لب‌های بالاییِ مدلی که در تصویر مشاهده می‌کنید از لب‌های پایینی وی باریک‌تر است. بنابر این باید به جهت برقراری توازن میان لب‌ها، آرایش بیشتری انجام شود. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که که در کشیدن خط لب، از مرز طبیعی خط لب خارج نشوید، این کار باعث می‌شود ظاهر لب‌های شما غیر طبیعی جلوه کند.

مرحله سوم

کشیدن خط لب

سر خود را به چپ و راست کج کنید تا تسلط بیشتری در قسمت گوشه‌های لب داشته باشید.

اکنون نوبت به تکرار مراحل بالا برای لب پایینی است.

در این قسمت نیز از وسط لب پایینی شروع کرده و خط لب را تا گوشه‌های لب ادامه دهید تا دور لب را کامل بپوشاند.

در حین کشیدن خط لب، می‌توانید داخل لب را نیز با مداد بکشید.

این کار باعث می‌شود سطح لب آمادگی بیشتری برای کشیدن رژلب داشته باشد، از طرف دیگر به ماندگاری رژلب نیز کمک می‌کند.

مرحله چهارم

رژلب

اکنون نوبت رژلب فرا رسیده است. در انتخاب رژلب باید مواردی را در نظر داشته باشید:

اول اینکه  رژلبی را انتخاب کنید که نوک آن باریک باشد.

دوم اینکه به خاطر داشته باشید رنگ روشن، لب را برجسته و رنگ تیره آنرا کوچک جلوه می‌دهد.

در این مرحله دقت کنید تمامی محیط داخل لب به صورت یکسان پر شود.

مرحله پنجم

رفع اشکالات آرایش لب

در نهایت پس از استفاده از رژلب، زمان آن فرا می‌رسد تا اشتباه‌هایی را که در حین کشیدن رژ و مداد لب انجام داده‌اید، برطرف کنید.

اگر خط لب در قسمت‌هایی از محیط لب بیرون زده است، به راحتی و با استفاده از یک برس آرایشی، یا کانسیلرهایی به رنگ پوست صورت، این نواقص را اصلاح کنید. مراقب باشید خط لب روی پوست اطراف لب پخش نشود.

در پایان کار، به توازن میان لب‌ بالایی و پایینی دقت کنید تا چیزی از قلم نیافتاده باشد.

اگر تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید، لب‌های شما به توازن ایده‌آل رسیده‌اند و زیبایی آنها دوچندان شده است.

پایان

آرایش لب

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، اگر از فوت‌و‌فن‌های آرایش آگاه باشید، بدون نیاز به بوتاکس یا سایر ترفند‌های زیبایی، به راحتی می‌توانید تعادل را میان لب‌ها برقرار کرده و به لعل لب خود جلوه بیشتری بدهید.

اگر شما هم در زمینه آرایش و حفظ توازن لب‌ها ترفندی را بلد هستید، آنرا در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 5432بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه