تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

در ۱۰ مرحله، کمان ابروهای خود را با تیغ حالت دهید

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
در ۱۰ مرحله، کمان ابروهای خود را با تیغ حالت دهید

بانوان زیباروی زیادی همچنان برای اصلاح و شکل دادن به ابروهای خود، دست به دامان موچین می‌شوند. در این مقاله ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم. جالب است بدانید با استفاده از تیغِ ابرو به راحتی می‌توانید ابروان زیبای خود را شکل دهید. جالب‌تر این‌که تیغ‌ ابرو، دقت بسیار بالاتری دارد و در نتیجه در منزل به راحتی و با سرعت بیشتر قادر به اصلاح ابروهای خود هستید.

همان‌گونه که در ابتدا هم ذکر شد، زیبارویان در بیشتر مواقع از موچین برای اصلاح ابروها استفاده می‌کنند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم حرف ما را قبول کرده و برای یک‌بار هم که شده، دست به تیغ شوید و اصلاح زیبایی را برای ابروهای خود به ارمغان بیاورید.

دل‌کندن از موچین برای اصلاح ابرو کار سختی است، اما به ما اعتماد کنید. در این آموزش مرحله‌ به مرحله، مواردی را که باید برای اصلاح و مرتب کردن ابرو به‌وسیله تیغ انجام دهید را ذکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: چگونه ابروهای آراسته‌ای داشته باشیم؟

مراحل اصلاح ابرو با تیغ :

موارد زیر را رعایت کنید تا با استفاده از تیغ بدون اینکه حادثه‌ای صورت بگیرد، به کمان ابروهای خود شکل دلخواه را بدهید.

مرحله اول

دوش آب گرم بگیرید تا از این طریق ابروهای شما راحت‌تر تراشیده شوندابتدا باید ابروها را برای اصلاح با تیغ آماده کنید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم، دوش آب گرم بگیرید تا از این طریق ابروهای شما راحت‌تر تراشیده شوند. بخار موجود در حمام، به آرامی پوست شما را نرم می‌کند. این امر باعث می‌شود تا با تیغ راحت‌تر شکل دلخواه را به ابروها بدهید.

مرحله دوم

مرطوب کردن پوست اطراف ابرو در این مرحله، نوبت مرطوب کردن پوست اطراف ابرو فرا می‌رسد. برای این هدف، استفاده از مرطوب‌کننده‌های روزانه، گزینه مناسبی است. قسمت ابرو و نواحی دور آن‌را با کرم مرطوب‌کننده به‌خوبی آغشته کنید. بد نیست اگر پوست بین کمان ابروها را نیز کرم مرطوب‌کننده بزنید. این کار به محافظت بیشتر پوست در برابر تیغ کمک می‌کند. از طرف دیگر، تارهای ابرو نیز پُر‌ می‌شود تا ابروها راحت‌تر با تیغ برداشته شوند.

مرحله سوم

الگوی طرح ابرواکنون زمان آن فرا رسیده است که الگوی طرحی که قرار است برای ابروها با تیغ اعمال کنید را بکشید. برای این کار از مداد ابرو استفاده کنید. اگر هم به مداد ابرو دسترسی ندارید، از یک مداد سفید و برس یا شانه ابرو کمک بگیرید. هر دو ابرو را به بالا برس بکشید سپس با مداد ابرو قسمت کمان ابروها را پر کنید. در این مرحله توجه داشته باشید، قسمتی که با مداد پر می‌شود در واقع نقش راهنمای شما را در حین فرآیند برداشتن ابرو با تیغ ایفا می‌کند. با این حساب با دقت تمام، طرح مورد نظر خود را برای حالت دادن به ابروها با مداد بکشید.

مرحله چهارم

کوتاه کردن موهای ابرودر این مرحله، هدف این است که هر چیزی خارج از الگوی کشیده شده با مداد، باید تراشیده شود. به دلیل این‌که ابروها را برس کشیده‌اید، اکنون تارهای ابرو صاف شده‌اند و در نتیجه تارهای بلند‌تر ابرو را به راحتی می‌توان شناسایی کرد.

مرحله پنجم

دست به تیغ شویدپس از این‌که طرح کاملی از حالت ابروها ترسیم کردید، نوبت آن فرا می‌رسد که دست به تیغ شوید. در این مرحله ابتدا پیشنهاد می‌کنیم، سراغ تارهای مویی که بین دو ابرو رشد می‌کنند بروید و از شر آنها خلاص شوید. برای این‌کار، دسته تیغ ابرو را به سمت بالا گرفته و به صورت عمودی تارهای مو را بتراشید. در انجام این کار دقت زیادی به خرج دهید وسعی کنید تیغ در جهت خلاف رویش تارهای مو حرکت کند.

مرحله ششم

با استفاده از یک حوله نرم، تارهای مو را از روی تیغ پاک کنید. در این قسمت استفاده از تیغ ابروی کوچکتری که حالت مستطیل دارد توصیه می‌شود. پس از انجام این موارد، نوبت اصلاح سایر قسمت‌های ابرو فرا می‌رسد.

مرحله هفتم

تیغ زدن موهای بالای ابروبیشتر بانوان، در قسمت‌های بالای ابروی خود شاهد رشد بیش از اندازه تارهای مو نیستند. اما اگر شما در قسمت بالای ابرو، شاهد تارهای مویی هستید که زیبایی ابروان شما را برهم زده است، به راحتی می‌توانید این تارهای مو را با یک حرکت تیغ از بین ببرید. برای این کار دسته تیغ ابرو را به سمت پایین نگه دارید و در جهت رویش تارهای ابرو، هماهنگ با حالت ابروهای خود حرکت دهید.

مرحله هشتم

اصلاح زیر ابروهااکنون نوبت اصلاح زیر ابروها فرا رسیده است. برای اطلاح تارهای موی زیر ابرو، ابتدا سراغ قسمت پایین کمان ابرو بروید و تارهای موی این قسمت را مرتب کنید. در این مرحله توجه داشته باشید که دسته تیغ نباید از خطی که توسط مداد ابرو کشیده‌اید تجاوز کند. پیشنهاد می‌کنیم در حین کشیدن تیغ، مقدار کمی فشار به پوست بیاورید تا تارهای موی ابرو به راحتی تراشیده شود.

مرحله نهم

پس از این‌که کمان ابروان شما به حالت دلخواه شکل گرفت، از نزدیک نگاهی به آنها داشته باشید. هر دو ابرو به لحاظ ظاهر باید از هر زاویه کاملا قرینه یکدیگر باشند. اگر در نگاه دقیق‌تر به ابروها متوجه شدید، قسمتی از تارهای ابرو از قلم افتاده است، به راحتی این قسمت را با تیغ ابرو مرتب کنید.

مرحله دهم

پس از اینکه ظاهر ابروان شما به حالت دلخواه رسید، کافی است تا محیط اطراف ابروها را با یک دستمال نرم پاک کنید، استفاده از ژل‌های ابرو نیز در نواحی اصلاح شده توصیه می‌شود. همان‌گونه که در جریان قرار گرفتید، اصلاح ابرو با تیغ اصلا کار سخت و دشواری نیست، با این حساب پیشنهاد می‌کنیم دست به تیغ شوید و پس از اصلاح ابروها با تیغ اگر تجربه‌ای در این زمینه کسب کردید، آن‌را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 4719بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>