تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: ۹ مرحله برای یک پدیکور بی‌عیب و نقص

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: ۹ مرحله برای یک پدیکور بی‌عیب و نقص

زیبایی پاها از مواردی است که شاید کمتر مورد توجه آقایان و خانم‌ها قرار بگیرد، اما این واقعیت را باید پذیرفت که در زندگی پرتکاپوی امروزی، با هر قدمی که برمی‌داریم خستگی، درد و ورم پاها بیشتر می‌شود و اگر این موضوع را جدی نگیریم، در کنار ناخن‌های شکننده و زرد شده، خستگی‌های کف پا به ترک‌های پاشنه، میخچه و انواع کیست تبدیل می‌شوند.

توجه به مراقبت از پاها و زیبایی ناخن‌ها، باعث می‌شود دیگر دلیلی برای پنهان کردن پاهای خود از دید دیگران نداشته باشید. یکی از راحت‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های رسیدگی به پاها، پدیکور است.

پدیکور، حکایت از داستان مراقبت و رسیدگی از پاها دارد تا پاهایی سالم با ناخن‌های زیبا و آراسته داشته باشید. پدیکور ناخن از سری خدمات سالن‌های زیبایی است که معمولا در کنار رسیدگی به ناخن‌ها، با کمک روغن‌های معطر و مواد طبیعی به سلامت پوست پاها کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: با مینی پدیکور بیشتر آشنا شویم

با کمک 5 مرحله‌ای که برای پدیکور در این اینفوگرافیک به آن‌ها اشاره شده است به راحتی می‌توانید پدیکور را در منزل انجام دهید.

دیدگاه‌ها 4330بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه