تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

چه تفاوتی بین کرم پودر با پایه روغن و آب و سیلیکون وجود دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
چه تفاوتی بین کرم پودر با پایه روغن و آب و سیلیکون وجود دارد؟

اگر برای خرید بهترین کرم پودر روانه‌ی بازار شده‌ باشید، حتماً در جریان قرار گرفته‌اید که کرم‌ پودرهای متفاوتی با پایه روغن یا آب و سیلیکون در بازار وجود دارد. گستردگی طیف این محصولات، خرید کرم پودر را دشوار کرده است. از طرف دیگر حتماً در جریان هستید که هر کرم پودری برای نوع خاصی از پوست، تُن خاصی از رنگ پوست، فصل خاصی از سال و نوع خاصی از آرایش مناسب است.

برای مثال افرادی که پوست خشک دارند، نمی‌توانند دقیقاً از کرم پودری استفاده کنند که افراد با پوست چرب استفاده می‌کنند. در همین راستا کرم پودری که در هوای سرد زمستان استفاده می‌کنید، چندان مناسب استفاده در روزهای گرم نیست. این دسته کرم پودرها در برابر افزایش دما مقاومت چندانی ندارند و زیرسازی آرایش را خراب می‌کنند. برای روشن‌تر شدن موضوع، در ادامه شما را در جریان تفاوت‌های اصلی میان کرم پودر با پایه روغن و آب و سیلیکون قرار می‌دهیم تا با این اطلاعات، راحت‌تر از همیشه بهترین کرم پودر را خریداری کنید.

کرم پودر با پایه آب

کرم پودر با پایه آب

  • این کرم‌ پودرها ترکیبات بسیار ملایم و سبکی دارند.
  • به لطف این ترکیبات، منافذ پوست بسته نمی‌شود.
  • بهترین انتخاب برای بانوان با پوست چرب شناخته می‌شوند.
  • گزینه‌ی خوبی برای بانوانی که پوست خشکی دارند نیز به حساب می‌آیند؛ چرا که در کنار زیرسازی، پوست را آبرسانی هم می‌کنند.
  • ترکیبات این کرم پودرها به‌راحتی جذب پوست می‌شوند و جلوه‌ای طبیعی و جذاب ایجاد می‌کنند.
  • استفاده از این کرم پودرها به بانوانی که دچار آکنه هستند نیز پیشنهاد می‌شود.

اگر به دنبال خرید بهترین کرم پودر می‌گردید که لایه‌ای نازک روی سطح پوست شما ایجاد کند، در خرید کرم پودرهایی که بر پایه آب ساخته‌شده‌اند شک نکنید، ترکیبات این کرم پودرها به اندازه‌ای نازک است که احساس می‌کنید پوست جدیدی روی صورت خود کشیده‌اید.

کرم پودر با پایه روغن

کرم پودر با پایه روغن

از آنجایی که در ترکیبات این کرم پودرها از روغن کمک گرفته می‌شود،

  • ترکیباتی ضخیم‌تر دارند؛ بنابراین برای داشتن پوستی صاف و ابریشمی باید در استفاده از این کرم‌ پودرها دقت بیشتری به خرج دهید.
  • این کرم پودرها مدت زمان بیشتری برای نفوذ به پوست نیاز دارند، در نتیجه پس از استفاده مدتی طول می‌کشد تا این کرم پودر روی صورت قرار بگیرد و حالتی طبیعی پیدا کند.
  • حضور روغن در این کرم پودرها باعث شده تا ترکیباتی سنگین و چرب داشته باشند.
  • به بانوانی که به دنبال بهترین کرم پودر برای پوست‌های خشک می‌گردند، کرم پودر با پایه روغن را پیشنهاد می‌کنیم.
  • این کرم پودرها آبرسانی پوست را تمام‌و‌‌کمال انجام می‌دهند و با ایجاد جلوه‌ای براق و جذاب، حالت افسرده و بی‌روح پوست را از بین می‌برند.
  • از طرف دیگر به بانوانی که پوست چربی دارند پیشنهاد می‌کنیم هرگز طرف این کرم پودرها نروند؛ چرا که اضافه شدن روغنِ این کرم پودرها با چربی پوست، لایه‌ای ضخیم از چربی روی پوست ایجاد می‌کند و جذابیت آرایش را کاهش می‌دهد.

کرم پودر با پایه سیلیکون

کرم پودر با پایه سیلیکون

همان گونه که از نام این کرم پودرها پیداست، در ساخت‌ آن‌ها شاهد حضور سیلیکون هستیم، در نتیجه می‌توان کرم پودر با پایه سیلیکون را محصولی دانست که:

  • عملاً کار پرایمر را هم انجام می‌دهد.
  • اگر به دنبال خرید بهترین کرم پودر برای آرایش‌های مات می‌گردید، به شما کرم پودر با پایه سیلیکون را پیشنهاد می‌کنیم.
  • این کرم‌ پودرها جلوه‌ی براق صورت را کاهش می‌دهند.
  • از آنجایی که ترکیبات ضد آبی دارند نیازی نیست پس از استفاده نگران خراب شدن آرایش در اثر عرق و رطوبت باشید. این ویژگی‌ها کرم پودرهایی که بر پایه سیلیکون ساخته شده‌اند را به گزینه‌ای ایده‌ئال برای آرایش ماندگار در مراسم‌های عروسی و مهمانی‌های شبانه تبدیل کرده‌ است.
  • کرم پودرهایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم لایه‌ای نازک روی صورت ایجاد می‌کنند و جلوی خروج رطوبت پوست را می‌گیرند.
  • به لطف چنین ویژگی‌، پس از استفاده از این کرم پودرها پوست حالتی چروکیده پیدا نمی‌کند و صاف و ابریشمی می‌شود.

توصیه نهایی

امیدواریم با بررسی ویژگی‌های کرم پودرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم با دقت نظر بیشتری بهترین کرم پودر را مناسب با پوست خود انتخاب کنید. اگر هم به فکر خرید کرم پودر افتاده‌اید، پیشنهاد می‌‌کنیم نگاهی به فروشگاه اُردمی بیندازید و از میان برندهای مختلفی که برای شما آماده‌ کرده‌ایم، بهترین مارک کرم پودر را خریداری کنید. مطالعه‌ی مقاله‌ی «بررسی نکات مهم انتخاب بهترین مارک کرم پودر» نیز در این زمینه سودمند است. شما نیز اگر تجربه‌ای مفید و جالب در استفاده از کرم پودرها دارید، در قسمت نظرات این تجربه‌های مفید را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 21241بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه