تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: راهنمای حرکات یوگا در محل کار

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
اینفوگرافیک: راهنمای حرکات یوگا در محل کار

شاید با افرادی آشنا باشید که همیشه از کمبود وقت گله و شکایت دارند. آن‌ها معمولا ورزش کردن را به زمانی موکول می‌کنند که مثلا پروژه‌های کمتری برای انجام دادن داشته باشند. کودک آن‌ها کمی بزرگ‌تر شود تا بتوانند به سالن ورزشی رفته و یا حرکات یوگا انجام دهند. ترفیع بگیرند که حقوقشان اضافه شود. بعد بتوانند خدمتکاری استخدام کنند تا وظایف کمتری در منزل داشته باشند. شاید یکی از آن افراد خود شما باشید! این داستان شما را به یاد داستان معروف «کوزه روغن» نمی‌اندازد؟

چاره چیست؟

درست است که در دنیای شلوغ و پر از گرفتاری هستیم؛ اما همه این‌ها دلیل نمی‌شود که از سلامتی خود غافل شده و از ورزش و نرمش کردن غولی بسازیم که هیچوقت جرات نزدیک شدن به آن را نداشته باشیم. باید از حداقل امکانات و فرصت‌های زمانی استفاده کنیم. حال چطور این کار را انجام بدهیم؟ حرکات یوگا جزو ساده‌ترین، موثرترین و کم‌هزینه‌ترین انواع ورزش و نرمش‌ها است.

آیا می‌دانید که حرکات یوگا برای صورت هم وجود دارد؟ پیشتر از این در مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان یوگای صورت جایگزینی برای جراحی زیبایی به این موضوع پرداخته‌ایم.

در این اینفوگرافیک خواهید دید که چگونه در محل کار حرکات یوگا انجام دهید. خود را از خطرات بی‌تحرکی نجات دهید. مطمئن باشید که این حرکات یوگا آن‌قدر ساده هستند که در هر موقعیت کاری بتوانید انجامشان دهید. پس با ما همراه باشید:

yoga-office

منبع: Entrepreneur دیدگاه‌ها 4057بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>