تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

فرق ماسک شب و مرطوب کننده شبانه چیست؟ کدام بهتر است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
فرق ماسک شب و مرطوب کننده شبانه چیست؟ کدام بهتر است؟

آمار خرید بهترین ماسک صورت رو به‌ افزایش است و روز‌به‌روز افراد بیشتری را می‌بینیم که به جای خرید ماسک های معمولی، سراغ خرید بهترین ماسک صورت شب می‌روند. از طرف دیگر کرم های مرطوب کننده شبانه نیز از دیرباز در میان علاقه‌مندان به رسیدگی پوست طرف‌دار دارد. محبوبیت ماسک صورت شب و کرم مرطوب کننده شبانه این پرسش را ایجاد کرده که فرق ماسک شب و مرطوب کننده شبانه چیست و چه تفاوت مهمی میان ماسک صورت شب و مرطوب کننده‌های شبانه وجود دارد؟ از آنجایی که این پرسش احتمالاً در ذهن شما هم مطرح شده است، در ادامه با هم نگاهی به تفاوت‌های اصلی ماسک صورت شب و کرم های مرطوب‌ کننده شبانه می‌اندازیم.

ماسک شب

فرق ماسک شب و مرطوب کننده شبانه

همان‌گونه که از اسم ماسک صورت شب پیداست، با محصول موضعی طرف هستیم که در طول شب روی پوست قرار می‌گیرد تا در حین خواب، پوست را آبرسانی و تقویت کند. وجود ترکیباتی مانند انواع آنتی اکسیدان در ماسک صورت شب از بهترین ماسک صورت حکایت دارد که استفاده آن در طول شب، پوستی جوان و شاداب را به ارمغان می‌آورد.

مرطوب کننده های شبانه

مرطوب کننده شبانه

این محصولات سرشار از ترکیبات آبرسان بسیار قوی هستند و رطوبت و مواد مغذی ضروری پوست های بسیار خشک را فراهم می‌کنند. در نتیجه اگر پوست خشکی دارید و به فکر خرید بهترین ماسک صورت افتاده‌اید، خرید کرم مرطوب کننده شبانه جایگزین مناسبی به نظر می‌رسد.

فرق ماسک شب و مرطوب کننده های شبانه

فرق ماسک شب و مرطوب کننده ها در چیست

تنوع محصولات موجود در بازار باعث شده تا تراکم مختلفی را از ترکیبات فعال در ماسک های شب و مرطوب کننده های شبانه شاهد باشیم. اما تجربه نشان داده است که ماسک صورت شب ترکیبات فعال بیشتری نسبت‌به مرطوب کننده ها دارد؛ در نتیجه اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید، به جای خرید ماسک های معمولی، بهترین ماسک صورت شب را با ترکیبات مؤثرتری خریداری نمایید.

علت محبوبیت مرطوب‌ کننده ‌های شبانه نسبت به ماسک شب

علت محبوبیت ماسک صورت شب

برای شما گفتیم که خرید بهترین ماسک صورت شب، نسبت به کرم های مرطوب کننده شبانه به لحاظ اثربخشی این محصولات توجیه دارد. به این ترتیب این پرسش پیش می‌آید که چرا به‌رغم ترکیبات مؤثر ماسک صورت شب، مرطوب کننده‌های شبانه طرف‌داران زیادی دارد. برای پاسخ به این پرسش باید به اثربخشی این محصولات توجه کرد. کرم های مرطوب کننده شبانه، درواقع همان کرم های روزانه به حساب می‌آیند که ترکیبات مؤثرتری دارند. در نتیجه کرم شب را همانند کرم روز در برنامه رسیدگی به پوست می‌توانید استفاده کنید.

ماسک صورت شب ترکیبات مؤثرتری دارد و آبرسانی قوی، این ماسک ها را به گزینه‌ای فوری برای جبران خشکی پوست تبدیل کرده است. به همین دلیل برای اثربخشی بیشتر باید کرم مرطوب کننده شبانه را هر شب استفاده کنید؛ اما اگر بهترین ماسک صورت شب را خریداری کرده باشید، این ماسک سرشار از ترکیبات آبرسان است و نهایتاً ۲ بار در هفته استفاده آن کفایت می‌کند.

جالب اینجاست که استفاده بیش از‌ حد از ماسک صورت شب، نه‌تنها آبرسانی بیشتر پوست را به دنبال ندارد، بلکه اثربخشی ترکیبات ماسک را کاهش می‌دهد. با توجه به این توضیحات برای اثربخشی بیشتر ماسک صورت شب و کرم مرطوب کننده شبانه، این محصولات را باید بر اساس دستورالعمل استفاده آن‌ها، مصرف کنید. لازم به ذکر است استفاده از ماسک صورت شب شما را از مصرف کرم مرطوب کننده و دیگر محصولات آبرسان شبانه پوست، بی‌نیاز می‌کند.

راهنمای خرید بهترین ماسک صورت شب

راهنمای خرید ماسک صورت شب

بیشتر ماسک های صورت شبانه موجود در بازار دارای ترکیبات آبرسان هستند؛ اما در کنار آبرسانی، بسته‌به نیاز پوست‌ خود می‌توانید ماسک صورت شبی خریداری کنید که دارای ترکیبات خاص باشد. برای نمونه اگر پوستی با رنگی ناهماهنگ دارید، با خرید ماسک صورت شب با ترکیبات روشن‌ کننده، در کنار آبرسانی پوست، ناهماهنگی‌های رنگ پوست را از بین می‌برید و پوست شما رنگی روشن و جذاب پیدا می‌کند. اما اگر پوستی حساس دارید، بهترین ماسک صورت شب برای شما، محصولی با ترکیبات التیام بخش و ملایم است.

مطمئن هستیم با توجه به آنچه از فرق ماسک شب و مرطوب کننده شبانه مطرح کردیم، به فکر خرید این ماسک افتاده‌اید. در نتیجه اکنون زمان مناسبی است که با آگاهی از این اطلاعات سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و بهترین ماسک صورت شب را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌ مفیدی در استفاده از ماسک صورت شب یا کرم مرطوب کننده شبانه دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Dailyvanity دیدگاه‌ها 7037بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه