تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفندهای استفاده از بهترین کرم پودر در آرایش صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
ترفندهای استفاده از بهترین کرم پودر در آرایش صورت

خرید بهترین کرم پودر اقدامی مهم در آرایش صورت است، اما این معنا نیست که فقط به کمک آن می‌توان آرایش صورت جذابی داشت. هر کاری یک‌سری تکنیک‌ها و ترفندهایی دارد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توان کیفیت نتیجه‌ی نهایی آن را افزایش داد. بر همین اساس ترفندهای جالبی در زدن کرم پودر وجود دارد که قصد داریم در این مقاله مطرح کنیم. با به‌کارگیری ترفندهای استفاده از بهترین کرم پودر یک آرایش صورت بی‌عیب و نقص داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

نور محیط را دست کم نگیرید

نور محیط را دست کم نگیریدحتی اگر بهترین کرم پودر را خریداری کنید و مهارت خوبی در زیرسازی داشته باشید، باز هم بدون نور مناسب محیط، نمی‌‌توانید توقع زیادی از زیرسازی آرایش داشته باشید. طیف رنگ نور محیط هم تأثیر مهمی در زیرسازی آرایش دارد و آرایش در زیر نور لامپ‌ زرد رنگ، با آرایش زیر نور سفید فرق می‌کند. نور زرد، صورت را خسته و بی‌حال نشان می‌دهد و نور سفید نیز جلوه‌ای رنگ‌و‌رو رفته به چهره می‌دهد. در نتیجه از نورهای گرم و LED های روشن برای نور محیطی که در آن زیرسازی می‌کنید کمک بگیرید. یکی از ترفندهای استفاده از کرم پودر، آرایش کردن در مقابل آینه‌های برقی و چراغ‌دار است.

رنگ کرم پودر را قبل از خرید امتحان کنید

رنگ کرم پودر را قبل از خرید امتحان کنیدرنگ کرم پودر را زیر نور طبیعی روی قسمت دکلته و خط فک صورت خود امتحان کنید تا با پوست صورت شما سازگاری کاملی داشته باشد. فراموش نکنید امتحان رنگ کرم پودر روی بازو و گردن توصیه نمی‌شود. با به‌کارگیری این مورد از ترفندهای استفاده از کرم پودر می‌توانید آرایش زیبایی داشته باشید.

تن رنگ پوست خود را شناسایی کنید

تون رنگ پوست خود را شناسایی کنیدتشخیص تُن رنگ پوست، کار شما را در خرید کرم پودر راحت می‌کند. برند‌های معتبر نیز اهمیت زیادی به تن رنگ پوست در مواد آرایشی مخصوصاً مواد زیرسازی می‌دهند و اگر بهترین کرم پودر را خریده باشید، به‌احتمال زیاد روی این کرم پودر عبارت W برای تن رنگ گرم، N برای پوست های خنثی و C برای پوست هایی با تن رنگ سرد درج شده است. یکی از ترفندهای استفاده از کرم پودر، هم‌خوانی رنگ کرم پودر با تن پوست شماست.

کرم پودر را با توجه به نوع پوست خود انتخاب نمایید

کرم پودر را با توجه به نوع پوست خود انتخاب نماییدیکی از ترفندهای استفاده از کرم پودر توجه به نوع پوست است. اگر پوست خشکی دارید سراغ کرم پودرهایی با پوشش کم و ترکیبات آبرسان بروید. خانم‌هایی که پوست چربی دارند، بهتر است کرم پودر مات با پوشش متوسط خریداری کنند. در حالت کلی توصیه می‌کنیم چندین کرم پودر مختلف را امتحان کنید و از میان آن‌ها بهترین کرم پودر را تشخیص دهید.

سلامت پوست را دست کم نگیرید

سلامت پوست را دست کم نگیریدبرای به‌کارگیری از ترفندهای استفاده از کرم پودر باید به سلامت پوست خود اهمیت دهید. پوست نقش بوم نقاشی برای آرایش را ایفا می‌کند و سلامت پوست، زیبایی آرایش را به دنبال دارد. در نتیجه پاکسازی پوست، استفاده از سرم‌ دارای آنتی اکسیدان و رتینول، کرم‌ مرطوب کننده، ضد آفتاب، کرم دور چشم و لایه برداری پوست را دست کم نگیرید و با انجام این موارد، پوست خود را مهمان آرایشی زیبا و جذاب کنید.

کرم پودر را با ابزار مخصوص به حالت ضربه ای به پوست بزنید

کرم پودر را با برس مخصوص و به حالت ضربه ای به پوست بزنیدبرس های معمولی برای زدن کرم پودر مناسب نیستند. به‌خصوص اگر تجربه زیادی در زیرسازی نداشته باشید. در نتیجه از یک برس که موهای پر و صافی داشته باشد یا یک اسفنج آرایشی با کیفیت و تمیز کمک بگیرید. بهتر است کرم پودر را به صورت ضربه‌ای به پوست بزنید. دقت داشته باشید اسنفج آرایشی را پس از هر بار استفاده می‌توانید بشویید. این مورد یکی از مهم‌ترین ترفندهای استفاده از کرم پودر است که در عین سادگی کمتر به آن اهمیت می‌دهند.

سیاهی زیر چشم را با کانسیلر پوشش دهید

سیاهی زیر چشم را با کانسیلر پوشش دهیدکانسیلر زدن یکی دیگر از ترفندهای استفاده از کرم پودر به‌صورت حرفه‌ای است. پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید بهترین کرم پودر، یک کانسیلر خوب به رنگ هلویی نیز خریداری کنید و به کمک آن تیرگی زیر چشم را پوشش دهید. برای از بین بردن جلوه جوش‌‌های قرمز نیز از کانسیلر سبز کمک بگیرید و اگر جوش‌های قسمتی از پوست شما تیره و بنفش است، با کمک کانسیلر زرد، ناهماهنگی این قسمت‌ها را پوشش دهید.

تیرگی بیش از حد کرم پودر را با مقداری مرطوب کننده کاهش دهید

تیرگی بیش از حد کرم پودر را با مقداری مرطوب کننده کاهش دهیدطیف رنگ تیره کرم پودری که خریده‌اید را با اضافه کردن مقدار کمی کرم مرطوب کننده کاهش دهید تا به رنگ مطلوبتان نزدیک شود.

تثبیت کننده آرایش را فراموش نکنید

تثبیت کننده آرایش را فراموش نکنیدحتی اگر بهترین کرم پودر بازار را خریداری کنید باز هم احتمال خراب‌شدن زیرسازی آرایش شما در طولانی‌مدت وجود دارد. در نتیجه پس از پایان زیرسازی با کرم پودر، مقداری پودر تثبیت کننده آرایش یا به اصطلاح فیکساتور بزنید و آرایش خود را ماندگارتر کنید.

در کنار کرم پودر از پودر برنزه و هایلایتر غافل نشوید

در کنار کرم پودر از پودر برنزه و هایلایتر غافل نشویدکرم پودر به تنهایی کفایت نمی‌کند و اگر آرایشی بی‌عیب‌و‌نقص می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنیم در کنار کرم پودر با کمک پودر برنزه و هایلایتر، آرایشی جذاب‌تر از همیشه را تجربه کنید. استفاده از تکنیک‌های کانتور نیز خالی از لطف نیست.

سخن آخر

خرید بهترین کرم پودر در کنار به‌کارگیری ترفندهای جالبی که هنگام استفاده از آن لازم است،‌ شما را در داشتن یک آرایش جذاب کمک می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای تکمیل ترفندهای استفاده از کرم پودر، خواندن مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش انواع پوست» را از دست ندهید. در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی اردمی با عرضه‌ی برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی امکان خرید مطمئن را برای شما فراهم کرده است.

منبع: Buzzfeed ۲ دیدگاه 7171بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید
    https://youmovise.com/

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه