تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

ایده‌های جدید زمستانه برای طراحی ناخن در سال ۲۰۱۸

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
ایده‌های جدید زمستانه برای طراحی ناخن در سال ۲۰۱۸

در اینکه باید هوای ناخن‌های دست را داشته باشید شکی نیست اما با یک لاک معمولی نمی‌توان جلوه‌ زیبا و منحصربه‌فردی به ناخن‌های دست داد. خوشبختانه با نگاهی به طرح‌های زیبایی که بانوان خوش‌سلیقه‌ برای ناخن‌های دست خود انتخاب می‌کنند، می‌شود ایده‌های جالبی گرفت و ناخن‌ها را زیبا و دلبرانه طراحی کرد.

به همین دلیل با فرا رسیدن فصل زمستان در ادامه به ایده‌هایی اشاره خواهیم کرد که الهام خوبی برای طرح ناخن‌های زیبای شما در مهمانی‌هایِ گرمِ شب‌هایِ سردِ زمستانی هستند.

طراحی لوگوی برند‌های لاکچری

صنعت مد و پوشاک، برند‌های لاکچری زیادی دارد و اعتبار لباس‌های شیک و مجلسی را می‌توان از لوگوی این برند‌ها تشخیص داد. با این حساب اگر قصد حضور در مهمانی شبانه‌ای را دارید و لباسی شیک از یک برند معتبر بر تن کرده‌اید، پیشنهاد می‌‌کنیم شرایط را غنیمت بدانید و ناخن‌ها را با طرح برند مورد علاقه خود زینت دهید.

حتی اگر لباسی از برند‌های معتبر بر تن ندارید، پیشنهاد می‌کنیم برای طراحی ناخن‌ها از لوگوی برندهای معتبر استفاده کنید. این کار خلاقیت شما را در مهمانی به رخ خواهد کشید. لوگوی برندهایی مانند دیور، گوچی و شانل، گزینه مناسبی برای طرح ناخن‌های شما هستند.

برای این کار کافی است تا شابلون طرح برند مورد نظر را تهیه کرده و روی ناخن‌ها بزنید. اگر هم شابلون برند دلخواه شما در بازار نبود می‌توانید روی یک تکه فیلم‌عکاسی، طرح برند دلخواه را درآورده و به عنوان شابلون، روی ناخن‌ها استفاده کنید. پیشنهاد می‌‌کنیم خلاقیت به‌خرج دهید و لوگوی برند را با طرح‌های ریز و جذاب تزئین کنید.

به تماشای این ویدئوی پیشنهادی بنشینید: ناخن‌های خود را جذاب طراحی کنید

طرح ناخن توری

طرح ناخن توری

در اولین نگاه به ناخن‌هایی که به‌صورت توری طرح زده‌ شده‌اند ممکن است با خود فکر کنید با طراحی ناخن دشواری طرف هستید اما جالب است بدانید طرح توری برای ناخن‌ها از آنچه فکرش را بکنید راحت‌تر است.

برای این کار می‌توانید از استمپ‌های طرح توری ناخن کمک بگیرید. این استمپ‌ها را در فروشگا‌ه‌های آرایشی می‌توان پیدا کرد. فرآیند استفاده از استمپ‌ طرح توری بسیار ساده است و کافی است تا استمپ را روی ناخن قرار داده و چسب بزنید.

اگر هم دستی در نقاشی داشته باشید با یک قلم طراحی ناخن بسیار نازک می‌توانید طرح‌های زیبایی را در حالت‌های توری مانند روی ناخن‌ها بکشید.

طراحی با رنگ مناسب فصل

طراحی ناخن با رنگ مناسب فصل زمستان

رنگ‌های مختلفی در هر کدام از فصل‌های سال مد می‌شوند، زمستان نیز از فصل‌های بسیار زیباست که رنگ‌های زیادی برازنده این فصل است. این امر باعث شده تا بانوان خوش‌سلیقه در انتخاب رنگ مناسب ناخن‌ها در فصل زمستان با مشکل روبرو شوند.

رنگ یاسی و بنفش نیز از آن دسته رنگ‌های زیبایی است که این روزها دل خانم‌های جوان و خوش‌سلیقه را برده است. خانواده رنگ بنفش، توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کند و با اضافه کردن چاشنی خلاقیت می‌توانید با کمک این رنگ‌ها، طرح ناخن‌های زیبایی را ایجاد کنید.

طراحی به رنگ شکلاتی

طراحی به رنگ شکلاتی

به جرأت می‌توان گفت هیچ‌رنگی بیشتر از طیف رنگ‌های شکلاتی در فصل زمستان برازنده ناخن‌های شما نخواهد بود. به همین دلیل طیف رنگ‌های قهوه و شکلات می‌تواند زینت بخش ناخن‌های زیبای شما باشد.

استفاده از رنگ طلایی نیز در کنار طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای، گزینه‌ای مناسب برای بانوانی است که می‌خواهند ناخن‌های آن‌ها جلوه بیشتری داشته باشد.

طراحی ناخن مرواریدی

طرح ناخن مرواریدی

اگر نگاهی به طرح‌های ناخن امروزی و جدید داشته باشید متوجه خواهید شد که طرح‌های تک‌رنگ طرفداران زیادی پیدا کرده‌‌اند. به این ترتیب اگر برای مهمانی‌های زمستانی به فکر طرحی تک‌رنگ برای ناخن‌های زیبای خود هستید پیشنهاد می‌کنیم سراغ طیف‌ رنگ‌های مرواریدی بروید.

طراحی ناخن‌های مرواریدی شکل، کار بسیار ساده‌ای است و در کمترین زمان می‌توانید جذابیت ناخن‌های خود را بیشتر کنید.

طرح زیپ

طرح زیپ

گاهی اوقات زیبایی در سادگی معنا پیدا می‌‌کند. این طرح ناخن زیبا نیز دقیقاً از چنین باوری الهام گرفته است. در این طرح ناخن شاهد ترسیم زیپ‌‌های مختلف روی ناخن‌ها هستیم. ممکن است در نگاه اول با ترسیم طرح زیپ روی ناخن‌های خود موافق نباشید اما این طرح ناخن، ارزش امتحان کردن را دارد، چراکه با کشیدن طرح زیپ، ناخن‌هایی جذاب و منحصر‌به‌فرد خواهید داشت.

طرح سنگ مرمر

طرح سنگ مرمر

با یکی دیگر از طرح‌های ناخن طرف هستیم که ممکن است در اولین نگاه پرتکرار و از مد افتاده به‌نظر برسد اما خوب است این نکته را هم در نظر داشته باشید که طرح سنگ مرمر برای ناخن، همیشه جذاب است، به‌‌خصوص در فصل زمستان.

با کمی خلاقیت می‌توانید رنگ‌های مختلفی را امتحان کرده و رگه‌هایی به زیبایی سنگ مرمر روی ناخن‌های خود ایجاد کنید.

طراحی با رنگ مشکی و کالباسی

طراحی با رنگ مشکی و کالباسی

پیشنهاد می‌کنیم در فصل زمستان با استفاده از رنگ مشکی و رنگ‌هایی از طیف رنگ کالباسی که نزدیکی بیشتر به رنگ اصلی ناخن و پوست دارند، طرح‌های زیبایی برای ناخن‌ها ترسیم کنید. رنگ مشکی به زیبایی در کنار رنگ کالباسی قرار می‌گیرد و دست شما را برای ترسیم طرح‌های مختلف باز می‌گذارد.

طراحی قطره‌های باران روی ناخن

طرح ناخن قطره‌های باران

فصل زمستان، باران و برف را در ذهن تداعی می‌‌کند. در نتیجه چه بهتر که این نعمت‌های زیبا را به فال نیک بگیرید و برای ناخن‌ها از یک رنگ پایه استفاده کنید و سپس با استفاده از لاک‌های ژله‌ای که حالتی سه‌بعدی دارند، ناخن‌های خود را مهمان قطره‌های زیبای باران کنید.

در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم از آن دسته بانوان خوش‌سلیقه‌ای هستید که اهمیت زیادی به طرح ناخن‌های خود می‌دهند در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از طرح ناخن‌های مورد علاقه خود برای فصل زمستان باخبر سازید.

منبع: Afmu دیدگاه‌ها 12951بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه