تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

ابزار طراحی ناخن در منزل مناسب ایام قرنطینه کرونایی

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
ابزار طراحی ناخن در منزل مناسب ایام قرنطینه کرونایی

بیشتر مردم برای طراحی ناخن با لاک مات یا براق به سالن های آرایش و نزد ناخن کارهای حرفه‌ای می‌روند. اما این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا، آرایشگاه‌ها تعطیل شده‌اند چه می‌کنید؟ از زیبایی ناخن خود دست می‌کشید یا خودتان دست‌به‌کار می‌شوید؟ هنر دیزاین ناخن در منزل از جمله هنرهایی است که در ظاهر بسیار سخت است؛ اما با یاد گرفتن برخی اصول آن کاری فرحبخش برای گذراندن اوقات خالی در ایام قرنطینه کرونا محسوب می‌شود. با این روش می‌توان ضمن زیباکردن ناخن، هیجان مثبتی را تجربه کرد. اگر شما هم به دیزاین ناخن علاقه دارید با ما باشید تا با مهم‌ترین ابزار طراحی ناخن در منزل آشنا شوید.

ابزار طراحی ناخن در منزل

برای طراحی ناخن در کنار انواع لاک مات و براق به ابزار خاصی نیاز است. این ابزار به دو دسته حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای تقسیم می‌شوند. برای مثال سوهان برقی، دستگاه مکنده، دستگاه یو وی و غیره جزء ابزار حرفه‌ای طراحی ناخن محسوب می‌شوند که در سالن‌های مخصوص کاشت ناخن استفاده می‌شود. داشتن این دستگاه‌ها سرعت کار و دقت ناخن کار را افزایش می‌دهد. در مقابل برخی از این ابزار را می‌توان در منزل داشت یا حتی با وسایل دیگر جایگزین کرد. مثلاً به جای نوار طراحی می‌توان از نوار چسب معمولی استفاده کرد. یا برخی دایره‌ها را با نوک سنجاق سر ایجاد کرد. با این توضیح، مهم‌ترین ابزار طراحی ناخن در منزل را در ادامه ببینید.

ست مانیکور و پدیکور

ست مانیکور و پدیکور برای طراحی ناخن

یکی از ابزار طراحی ناخن که هر زن و مردی لازم است در وسایل شخصی خود داشته باشد، ست مانتیکور و پدیکور است. این ست شامل چند وسیله‌ی ضروری برای اصلاح ناخن است.

  • ناخن گیر

    اولین ابزاری که از نوزادی تا پیری به آن احتیاج پیدا می‌کنیم، ناخن گیر است. این ابزار بسیار کاربردی برای کوتاه و مرتب کردن ناخن استفاده می‌شود. نکته‌ای که در انتخاب ناخن گیر مهم است، سایز آن و میزان تیزی و برندگی آن است. ناخن گیرهای کهنه که تیزی لازم را ندارند، به زیبایی ناخن لطمه وارد می‌کنند.

  • سوهان

    پس از کوتاهی ناخن یا برای رفع عیوب آن به یک سوهان خوب نیاز دارید. توجه داشته باشید که موقع استفاده از سوهان آن را فقط در یک جهت روی ناخن بکشید.

  • قیچی

    از قیچی برای مرتب کردن گوشه‌های ناخن و نظم بخشیدن به زاویه‌های آن استفاده می‌شود.

  •  پوشر

    از این ابزار قاشقی‌شکل برای عقب زدن کوتیکول ناخن استفاده می‌شود. همچنین این وسیله برای برطرف‌کردن پوسته های اضافی روی ناخن ها نیز کاربرد دارد.

  • نیپر یا گوشت گیر

    از نیپر می‌توان برای گرفتن گوشت و پوست اضافی اطراف ناخن استفاده کرد. موقع استفاده از آن دقت کنید که به خون‌ریزی و بروز آسیب منجر نشود.

انواع لاک در رنگ های مختلف

انواع لاک از جمله لاک مات، لاک ژل، اکلیلی، پاستیلی، متالیک، معمولی، سرامیکی و غیره برای طراحی ناخن در بازار وجود دارد و بی‌شک اصلی‌ترین و متنوع‌ترین ابزار طراحی ناخن در منزل هستند. بسته به سلیقه یا موقعیت مهمانی و شغلی خود می‌توانید از لاک های مختلف در رنگ های زیبا استفاده کنید.

بیس کوت و تاپ کوت

بیس کوت و تاپ کوت برای طراحی ناخن

بیس کوت یکی از کاربردی‌ترین ابزار طراحی ناخن است که قبل از لاک مات یا براق استفاده می‌شود. استفاده از بیس کوت قبل از طراحی به افزایش دوام آن و سلامت بیشتر ناخن منجر می‌شود. تاپ کوت نیز کمک می‌کند لاک زودتر خشک شده، ماندگاری بیشتری روی ناخن شما داشته باشد و لب‌پر نشود.

لاک پاک کن بدون استون

مسلماً در طراحی ناخن گاهی با اشکال روبه‌رو شده و به لاک پاک کن احتیاج پیدا می‌کنید. یکی از انواع لاک پاک کن، پد پاک کننده لاک اکلیلی است. این پد نسبت‌به سایر پدها زبرتر است و به‌راحتی لاک اکلیلی را از ناخن پاک می‌کند.

قلم اصلاح لاک

یکی دیگر از کاربردی‌ترین ابزار طراحی ناخن، قلم پاک کننده است. این قلم به لطف نوک دقیقش به شما کمک می‌کند اطراف ناخن را تمیز و مرتب کنید. با کمک این ابزار می‌توانید هر گونه اشتباه در اطراف ناخن را به‌راحتی پاک کنید.

قلم نقطه گذاری روی ناخن یا داتینگ

ابزار نقطه گذاری روی ناخن یا داتینگ

ابزار نقطه گذاری برای وقتی کاربرد دارد که بخواهید با گذاشتن نقطه‌های کوچک و بزرگ روی ناخن، طرح‌های جدید ایجاد کنید. این ابزار در کمترین زمان، انواع نقطه‌ها در سایزهای مختلف روی ناخن شما قرار می‌دهد.

نوار طراحی

یکی از ابزار طراحی ناخن که بسیار کاربردی است، نوار طراحی ناخن است. با کمک این نوار می‌توان اشکال هندسی زیبایی روی ناخن ایجاد کرد.

فویل طراحی

فرق فویل طراحی با نوار در آن است که نوار فقط برای ایجاد خطور روی ناخن گذاشته شده و بعد از خشک شدن لاک برداشته می‌شود. فویل روی ناخن چسبیده می‌شود. فویل طراحی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع وجود دارد.

قلموی طراحی ناخن

قلموی طراحی

یکی دیگر از ابزار طراحی ناخن، انواع قلمو است. هنگام استفاده از رنگ های مختلف لاک مات یا براق، هر بار قلمو را کاملاً با لک پاک کن تمیز کنید.

 لامپ LED طراحی ناخن

لاک ژل یا سایر لاک های بادوام برای خشک شدن زمان بیشتری نیاز دارند. یکی از ابزار طراحی ناخن در منزل، لامپ ال‌ای‌دی است. این لامپ‌ها کمک می‌کنند که لاک سریع‌تر خشک شود. در سالن‌های آرایش به جای این لامپ از دستگاه یو وی استفاده می‌کنند.

وسایل تزئین ناخن

وسایل تزئین ناخن در حین طراحی ناخن استفاده می‌شوند که به ترکیب رنگ ها و طرح های روی ناخن کمک شایانی می‌کند.

  • اکلیل طراحی ناخن

    یکی از چشم‌نوازترین ابزار طراحی ناخن اکلیل‌ها هستند. از اکلیل برای درخشان شدن لاک یا زیباتر و جذاب شدن مانیکور استفاده می‌شود و در رنگ های مختلف موجود است.

  • انواع نگین و مروارید

    یکی از وسایلی که به شیک‌ترشدن طراحی ناخن کمک می‌کند، انواع نگین و مروارید است. البته توجه داشته باشید که این دیزاین ناخن برای مهمانی‌ها یا مجالس دورهمی مناسب است.

برچسب ناخن

برچسب ناخن

یکی دیگر از ابزار طراحی ناخن در منزل، برچسب ناخن یا استیکر ناخن است. برچسب برای افرادی مناسب است که فرصت رفتن به سالن یا وقت و حوصله کافی برای دیزاین ندارند. این افراد با کمک این ابزار می‌توانند ناخن خود را در طرح های مختلف تزیین کنند.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با ابزار طراحی ناخن آشنا کردیم. برای خرید لاک های مختلف در رنگ های متنوع و برخی ابزار طراحی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید. انواع لاک مات، براق، معمولی، اکلیلی و ژل در این فروشگاه موجود است. چنانچه شما هم درباره این موضوع تجربه مفیدی دارید، پیشنهاد می‌کنیم با ما و دیگر همراهان اردمی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 24831بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه