تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهکارهای کاربردی و امتحان‌شده برای حفظ آرایش زیر باران

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
راهکارهای کاربردی و امتحان‌شده برای حفظ آرایش زیر باران

باران، موهبتی آسمانی است که جان را صفا می‌بخشد و زمین را حیات. با این حال بارانی که صفای دیده است، دردسرهایی برای آرایش درست می‌کند. حتماً برای شما هم پیش‌آمده آرایش زیبایی که با هنرمندی تمام انجام داده‌اید بر اثر بارانی ناگهانی خراب شده باشد. حفظ آرایش در شرایط بارانی از آن دسته ترفندهای آرایشی است که فقط حرفه‌ای‌ها بلد هستند. از آنجایی که رسم داریم ترفند‌هایی در اختیار همراهان خود قرار دهیم که هر کسی آن‌ها را با دیگران مطرح نمی‌کند، در این مطلب روشی سودمند و کارآمد برای حفظ آرایش زیر باران آماده کرده‌ایم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، آرایشتان در زیر شدیدترین رگبارهای باران خراب نشود و در روزهای بارانی جلوه‌ای زیبا و دلبرانه پیدا کنید.

پرایمر اولین راز حفظ آرایش زیر باران است

پرایمر اولین راز حفظ آرایش زیر باران است

پرایمر از آن دسته لوازم آرایشی است که هزارویک کاربرد دارد. یکی از این کاربرد‌ها افزایش دوام آرایش است. ترکیبات پرایمر با نرم و صیقلی‌کردن پوست، بستری مناسب برای زیرسازی فراهم می‌کند. به لطف این شرایط، چهره‌ای که به آن پرایمر زده باشید، مواد زیرسازی را بهتر جذب می‌کند. منافذ پوست با پرایمر پُر می‌شود. از طرف دیگر پرایمر چین‌و‌چروک‌های ریز را نیز پوشش می‌دهد. به همین دلیل موادزیرسازی با حالتی یکدست و زیبا روی پوست قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید پرایمر چربی طبیعی پوست را نیز جذب می‌کند. جالب‌تر اینکه پرایمر دارای ترکیباتی برای جذب عرق است. در نتیجه چربی پوست و عرق با مواد آرایش مخلوط نمی‌شود تا دوام آن افزایش یابد. به همین دلیل است که آرایشگرهای حرفه‌ای برای حفظ آرایش زیر باران از پرایمر کمک می‌گیرند. از آنجایی که در روزهای بارانی رطوبت هوا بیشتر است، پیشنهاد می‌کنیم برای این روزها پرایمری با ترکیبات مات انتخاب کنید که براق‌بودن آرایش در اثر مجاورت با رطوبت هوا را کاهش دهد و جلوه‌ای زیبا برای آرایش ایجاد کند.

زیرسازی سبک برای روزهای بارانی بهتر است

زیرسازی سبک برای روزهای بارانی بهتر است

هرچقدر سنگین‌تر زیرسازی کنید، احتمال خرابی آرایش در روزهای بارانی را افزایش داده‌اید. زیرسازی سنگین در روزهای بارانی جلوه‌ای نازیبا و غیرطبیعی به آرایش می‌دهد. درعوض برای حفظ آرایش در زیر باران از زیرسازی سبک کمک بگیرید. پوششی نازک از زیرسازی برای روزهای بارانی کفایت می‌کند. جالب است بدانید ترکیبات کرم‌های CC، تراکم کمتری دارند. در نتیجه در روزهای بارانی می‌توانید روی کرم ‌CC حساب باز کنید. این کرم‌ها به‌رغم اینکه پوشش کمی دارند، به‌راحتی پاک نمی‌شوند و دوام بیشتری دارند. از طرف دیگر کرم CC، عارضه‌های پوست را مخفی پوشش می‌دهد و آن را در برابر رطوبت بیش‌از‌حد شب‌و‌روزهای بارانی حفظ می‌کند. به ویژگی‌هایی که گفتیم ایجاد پوششی یکدست و ابریشمی برای پوست را هم اضافه کنید.

در روزهای بارانی ریمل ضد آب بزنید

در روزهای بارانی ریمل ضد آب بزنید

ریمل ضد آب، یار بانوان شیک‌پوش در روزهای بارانی است. ترکیبات ضد آب این ریمل‌ها به‌خوبی در برابر رطوبت هوا و قطره‌های باران دوام می‌آورد. ریمل ضد آب حجم‌دهنده انتخاب مناسبی برای روزهای بارانی است. این ریمل در کنار مقاومت در برابر باران، جلوه‌ای حجیم و زیبا به آرایش می‌دهد. از آنجایی که هوا در روزهای بارانی‌ تاریک‌تر است، رنگ مشکی را برای ریمل پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ تناسب بهتری با تیرگی هوا دارد و جاذبه آرایش را دوچندان می‌کند.

پودر شفاف آرایشی انتخاب مناسبی برای روزهای بارانی است

پودر شفاف آرایشی انتخاب مناسبی برای روزهای بارانی است

پودرهای غیرفشرده و پنکیک‌ها در روزهای معمولی جلوه‌ای زیبا به آرایش می‌دهند و آن را بادوام می‌کنند. با این حال این پودرها انتخاب مناسبی برای روزهای بارانی به حساب نمی‌آیند. در عوض پیشنهاد می‌کنیم پودر شفاف آرایشی را برای روزهای بارانی انتخاب کنید. این پودرها ترکیبات بسیار ریز و ناپیدایی دارند. در نتیجه هر زمان که در روزهای بارانی احساس کردید آرایش شما بر اثر رطوبت خراب شده، دوباره می‌توانید در کمترین زمان ممکن آرایش را تجدید کنید. پودرهای شفاف جلوه‌ای مات برای آرایش ایجاد می‌کنند. چنین جلوه‌ای برازنده آرایش در روزهای بارانی است.

دوام آرایش را با اسپری تثبیت‌کننده افزایش دهید

دوام آرایش را با اسپری تثبیت‌کننده افزایش دهید

حفظ آرایش زیر باران بدون اسپری تثبیت‌کننده امکان‌پذیر نیست. ترکیبات این اسپری‌ها آرایش را ثبات می‌بخشد و جلوی خراب‌شدن آن در برابر رطوبت را می‌گیرد. استفاده از اسپری تثبیت‌کننده آرایش نیز بسیار ساده است و زمان چنپدانی از شما نمی‌گیرد. کافی است پس از اینکه چهره زیبای خود را با نکته‌هایی که گفتیم آرایش کردید، کمی اسپری تثبیت‌کننده بزنید و با خیال راحت زیر باران بروید.

سخن پایانی

حفظ آرایش زیر باران انصافاً کار ساده‌ای نیست، با این حال به شما قول می‌دهیم با انجام مراحل بالا، آرایشتان در زیر باران دوام بیشتری داشته باشد و به‌راحتی خراب نشود. برای تهیه هر کدام از محصولاتی که در بالا به آن اشاره کردیم نیز می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. در این فروشگاه انواع محصولات ایرانی و خارجی از برندهای مختلف با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب وجود دارد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمندی برای حفظ آرایش زیر باران دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان این مجله آموزشی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 4724بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه