تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

رفع لکه های پوست با میکرونیدلینگ یا کرم ضد لک عالی؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
رفع لکه های پوست با میکرونیدلینگ یا کرم ضد لک عالی؟

خرید کرم ضد لک عالی اولین گزینه‌ای است که برای درمان لکه های پوست از آن کمک می‌گیریم. انصافاً هم باید گفت تولیدکنندگان محصولات آرایش و زیبایی، کرم‌های باکیفیتی را عرضه کرده‌اند که بیشتر لکه های پوست را از بین می‌برند. اما در کنار خرید کرم ضد لک عالی، گزینه‌های دیگری را نیز در پیش رو داریم که یکی از معروف‌ترین آن‌ها، میکرونیدلینگ (Microneedling) است. در این مقاله می‌خواهیم به روند رفع لکه های پوست با میکرونیدلینگ و تفاوت آن با کرم ضد لک عالی بپردازیم.

فرایند انجام میکرونیدلینگ

رفع لکه های پوست با میکرو نیدلینگ

عوامل هورمونی، قرارگرفتن در برابر نور خورشید، افزایش سن و درمان‌های خاص، تولید نابرابر رنگدانه ها را در سرتاسر لایه پوست به دنبال دارد. در قسمت‌هایی که رنگدانه ها بیش از حد تولید شود، شاهد حضور لکه های تیره هستیم. این لکه ها به‌راحتی از بین نمی‌روند و حتی اگر کرم ضد لک عالی خریداری کنید، باز هم مدتی طول می‌کشد تا کاملاً محو شود. همان‌گونه که در جریان هستید، افزایش سن، تولید سلول‌های جدید را به دنبال دارد. سلول‌های کهنه که رنگ تیره‌‌ای پیدا کرده‌اند در دراز مدت روی هم تلنبار می‌شوند و پوست، ظاهری تیره و بی‌حال پیدا می‌کند.

اینجاست که میکرونیدلینگ به کمک می‌آید و با فعال‌سازی فرایند تولید رشد سلول‌ها، ظاهری جوان و شاداب به پوست می‌دهد و لکه ها را از بین می‌برد. میکرونیدلینگ با ابزاری که دارای سوزن‌های بسیار زیادی است انجام می‌شود. این سوزن‌ها در قسمت‌های مختلف پوست، مسیرهایی بسیار ریزی ایجاد می‌کنند. این مسیرها که در‌واقع زخم‌های میکروسکوپی هستند، پوست را به بهبود وادار می‌کنند. با تولید کلاژن در فرایند بهبود پوست، لکه های تیره از بین می‌رود و پوست حالتی جوان و تازه پیدا می‌کند. در این روش خبری از ترکیبات شیمیایی نیست. با کمک این روش، پوست را وادار به التیام خودش می‌کنیم؛ در نتیجه عارضه‌ جانبی خاصی را به دنبال ندارد. همچنین ماندگاری این روش نیز بسیار طولانی است.

رفع لکه های پوست با میکرونیدلینگ

مراحل انجام میکرونیدلینگ

تجربه نشان داده است پس از میکرونیدلینگ، لایه‌ کهنه پوست خشک می‌شود و در عرض یک هفته شاهد ریختن این لایه هستیم. در نهایت نیز در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۴ روز کلاژن جدید در قسمت‌هایی که میکرونیدلینگ روی آن‌ها انجام شده، تولید می‌شود و لایه‌ای جدید روی پوست شکل می‌گیرد که در این لایه تازه، خبری از لکه های تیره نیست. به این ترتیب می‌توان گفت خرید کرم ضد لک عالی برای بانوانی که لکه های تیره معمولی دارند پیشنهاد می‌شود؛ اما برای درمان لکه های قدیمی و بسیار تیره، میکرونیدلینگ گزینه بهتری به حساب می‌آید.

برای درمان لکه های تیره در لایه سطحی و میانی پوست باید چیزی حدود ۴ تا ۶ جلسه در بازه‌های زمانی ۴ تا ۸ هفته، میکرونیدلینگ انجام شود. همان‌گونه که توضیح دادیم، این فرایند پس از اولین جلسه آغاز می‌شود و در نهایت دوره درمان، نه‌تنها خبری از لکه های تیره نخواهد بود، بلکه پوست حالتی جوان و قوام‌یافته پیدا می‌کند.

کرم ضد لک عالی یا میکرونیدلینگ

کرم ضد لک

خانم‌های زیادی را سراغ داریم که بین دوراهی خرید کرم ضد لک عالی یا میکرونیدلینگ، مردد مانده‌اند و قادر به اتخاذ تصمیم درست نیستند. انصافاً هم باید به آن‌ها حق داد؛ چراکه میکرونیدلینگ روشی تهاجمی شناخته می‌شود و نگرانی‌های بیشتری را نسبت به استفاده از کرم ضد لک به دنبال دارد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم ابتدا برای درمان لکه های پوست به فکر خرید کرم ضد لک عالی و باکیفیت باشید و پس از پایان دوره درمان با این کرم، اگر لکه های تیره پوست هنوز از بین نرفته بود، برای رفع لکه های پوست با میکرونیدلینگ با کارشناس پوست و زیبایی مشورت کنید.

امیدواریم با توجه به توضیحاتی که دادیم، میان خرید یک کرم ضد لک عالی و رفع لکه های پوست با میکرونیدلینگ بهترین گزینه را برای درمان لکه های پوست انتخاب کنید. اما همان‌گونه که توضیح دادیم، از آنجایی که ابتدا بهتر است با کرم ضد لک عالی و باکیفیت فرایند درمان لکه های تیره پوست را شروع کنیم، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و با خرید کرم فرایند درمان لکه های تیره پوست را آغاز کنید. در پایان اگر شما هم تجربه مفیدی از میکرونیدلینگ یا خرید کرم ضد لک عالی و باکیفیت سراغ دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های سودمند را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: dermapen دیدگاه‌ها 9478بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه