تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کاربردهای عجیب میسلار واتر | رازهایی که از آن خبر نداشتید

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
کاربردهای عجیب میسلار واتر | رازهایی که از آن خبر نداشتید

حتماً شما هم این روزها نام میسلار واتر را بسیار شنیده‌اید. شاید هم خیلی از شما چند تا میسلار واتر از برندهای مختلف در لیست وسایل آرایشی و بهداشتی خود دارد. چشم بسته می‌گوییم که همه شما میسلار واتر را برای پاک کردن آرایش صورت خود استفاده می‌کنید؛ اما چند تا از شما از میسلار واتر برای کارهای دیگر استفاده کرده‌اید؟ با چند کاربرد میسلار واتر آشنا هستید؟ نظرتان چیست در این نوشته با چندتا از کاربردهای عجیب میسلار واتر آشنا شوید؟ پس همراه ما باشید.

پاک کردن آرایش صورت

پاک کننده آرایش

گفتیم که همه ما میسلار واتر را برای پاک کردن آرایش می‌شناسیم. در واقع پاک کردن آرایش صورت از مهمترین کاربردهای میسلار واتر است. مسلماً این کاربرد را خیلی از شما امتحان کرده‌اید و مطمئناً خیلی هم راضی بوده‌اید. میسلار واتر مثل یه جادوگر قوی همه آلودگی‌ها را از روی پوست شما پاک می کند. قدرت نفوذش به منافذ پوست بسیار خوب است و با یک حرکت ساده می‌تواند تا عمق پوست شما را پاکسازی کند. برای این منظور هم نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. کافی است قدری میسلار واتر روی پنبه یا دستمال تمیز بریزید و صورتتان را در کمترین زمان ممکن پاک کنید.

Special Price ‎56,800 تومان

Regular Price: ‎87,500 تومان

٪35

تمیز کردن برس‌های آرایشی

تمیز کردن برس‌های آرایشی

بیایید با خودمان صادق باشیم. آخرین باری که برس‌های آرایشی‌تان را شستید کی‌ بود؟  یادتان هست؟ می‌دانید که برس‌های آرایشی به دلیل رطوبتی که دارند، محل بسیار مناسبی برای تجمع باکتری‌ها هستند؟ حالا تصور کنید که این آلودگی‌ها با پوست یا چشم شما در تماس هستند. می‌دانید در صورت تمیزنکردن برس‌ها، پوست خود را مستعد انواع بیماری از جمله جوش یا حساسیت و عفونت می‌کنید؟ راه چاره چیست؟

در مواقعی که فرصت کافی دارید، برس‌ها را با کمک صابون مایع بشوید و پس از آبکشی در معرض هوای آزاد و ترجیحاً نور خورشید بگذارید تا اثری از قارچ و باکتری در آن نباشد. اگر هم این امکان برایتان فراهم نبود یا فرصت کافی نداشتید، چه؟ یکی دیگر از کابردهای عجیب میسلار واتر به دادتان می‌رسد. یک تکه پد پنبه‌ای را به میسلار واتر آغشته کنید. برس را روی پنبه فشار دهید و در زوایای مختلف بچرخانید. این کار کمک می‌کند برستان  در همان لحظه ضد عفونی شود.

رفع خطاهای آرایشی

رفع خطاهای آرایشی از کاربردهای عجیب میسلار واتر

حتماً شما هم گاهی هنگام آرایش دچار اشتباه شده‌اید. برای مثال خط چشمتان ریزش کرده یا سایه‌تان کمی بیشتر از حد خودش انباشته شده است. یا حتی اینکه موقع زدن رژ لب، قدری از آن اطراف لبتان پخش شده است. قبل از ظهور میسلار واتر خیلی از آرایشگران ماهر می‌گفتند که خطاهای آرایشی را با کانسیلر بپوشانید. اگر کمی در آرایش نابلد بودید، این کار باعث می‌شد که آرایش در بخش خاصی از صورت حالت انباشته و گلوله پیدا کند. به همین دلیل مجبور می‌شدید کل آرایش را پاک کنید و دوباره از نو دست به کار شوید.

امروز اینجاییم تا درباره یکی دیگر از کاربردهای عجیب میسلار واتر با شما صحبت کنیم. بله درست حدس زدید. شما می‌توانید با کمک میسلار واتر، خطاهای آرایش را رفع کنید. برای مثال با کمک یک برس زاویه دار و کمی میسلار واتر می‌توانید مانند یک نقاش ماهر، اضافات یا خطاهای آرایشی را از بین ببرید. این روش برای اصلاح خط چشم زیر چشم، رژلبی که اطراف لب پخش شده و سایه چشم خیلی کاربرد دارد.

اصلاح رایحه عطر

اصلاح رایحه عطر

شاید شما هم با خواندن این تیتر تعجب کرده‌اید؛ اما شک نکنید. اصلاح رایحه عطر هم یکی دیگر از کاربردهای عجیب میسلار واتر است. تصورش را بکنید که در یک روز گرم تابستانی، به جای استفاده از یک عطر خنک و ملایم، به اشتباه یک عطر زمستانی گرم و سنگین را روی پوستتان اسپری کرده‌اید یا اینکه حواستان نبوده و مقدار زیادی عطر روی پوست خود پاشیده‌اید. در چنین مواقعی اصلاً هول نکنید. کافی است با کمک قدری میسلار واتر، اضافات عطر را از روی پوست خود پاک کنید. این روش به شما کمک می‌کند بدون تعویض لباس یا حتی بدون نیاز به حمام کردن، عطرتان را از یک رایحه تند و تیز و آزاردهنده، به رایحه‌ای ملایم وهمه‌پسند تبدیل کنید.

پاک کردن مواد آرایشی از روی لباس

پاک کردن مواد آرایشی از روی لباس

همه خانم‌ها پس از پایان مراسم مهمانی شبانه با یک معضل روبه‌رو هستند و آن لکه‌دار شدن لباسشان با مواد آرایشی است. بر فرض مثال قدری از رژ لب روی یقه لباس باقی می‌ماند یا در طول شب، کرم پودر موجود روی گردن و قفسه سینه به لباس سرایت می‌کند. در چنین مواقعی نیاز نیست که لباستان را به خشکشویی بدهید. یکی از کاربردهای عجیب میسلار واتر همین است که به شما کمک می‌کند که لکه‌ها را از روی لباستان پاک کنید.

برای این کار نیز به پد پنبه‌ای نیاز دارید. قدری از میسلار واتر را روی پد بریزید و به‌آرامی روی لکه قرار دهید. نیازی نیست جای لکه را مالش دهید؛ چون ممکن است لکه را بیش از گذشته پخش کند. به همین سادگی می‌توانید از شر لکه رژ لب و کرم پودر روی لباستان راحت شوید.

Special Price ‎122,100 تومان

Regular Price: ‎149,000 تومان

٪18

برداشتن مژه مصنوعی

برداشتن مژه مصنوعی از کاربردهای عجیب میسلار واتر

می‌دانید که مژه مصنوعی با چسب مخصوص روی لبه پلک شما چسبانده می‌شود و اگر اندکی بی‌احتیاطی کنید، ممکن است هنگام برداشتن مژه به پلک خود آسیب برسانید. در چنین مواقعی پیشنها ما این است که به یکی دیگر از کاربردهای عجیب میسلار واتر اعتماد کنید و با کمک این جادوگر مهربان، مژه مصنوعی را از روی پلکتان جدا کنید.

به این منظور کافی است پد پنبه‌ای را به میسلار واتر آغشته کنید. البته حواستان باشد که میزانش زیاد نشود؛ زیرا ممکن است وارد چشمانتان شده و به آن‌ها آسیب بزند. چند ثانیه پد را روی پلک‌های خود قرار دهید. سعی کنید تمرکز را روی مژه مصنوعی بگذارید. به این ترتیب چسب مژه حل شده و بدون درد و اذیت، مژه از پلکتان جدا می‌شود.

Special Price ‎52,000 تومان

Regular Price: ‎80,000 تومان

٪35

سخن پایانی

در این مقاله شما را با کاربردهای عجیب میسلار واتر آشنا کردیم. شما تاکنون چند تا از این کاربردها را امتحان کرده‌اید؟ چه کاربردهای دیگری برای این جادوگر مهربان می‌شناسید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید. اگر هم هنوز میسلار واتر را وارد سبد لوازم بهداشتی خود نکرده‌اید، همین حالا اقدام کنید. کافی است وارد فروشگاه اینترنتی اردمی شوید. در کادر جست‌وجو کلمه میسلار واتر را وارد کنید تا وارد صفحه محصول شوید. در این بخش می‌توانید انواع محصولات را نیز از نظر برند و قیمت مقایسه کنید. در نهایت محصول مدنظرتان را بخرید تا به آدرستان پست شود.

دیدگاه‌ها 5360بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه