تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چطور رنگ پوست خود را تغییر دهیم؟ با مزو وایت یا کرم پودر؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چطور رنگ پوست خود را تغییر دهیم؟ با مزو وایت یا کرم پودر؟

تقریباً همه دوست دارند که پوست صورتشان خوش رنگ و یکدست باشد. توجه به تغذیه سالم،‌ داشتن برنامه روتین مراقبت از پوست، استفاده از کرم پودر متناسب با رنگ و نوع پوست و مراقبت‌هایی از این دست، از جمله مهم‌ترین اقدامات برای رسیدن به پوستی ایدئال است. در این بین استفاده از بهترین کرم پودر، یکی از رایج‌ترین راهکارهایی است که برای رسیدن به این هدف اتخاذ می‌شود. در همین راستا قصد داریم در این مقاله شما را با روش جدیدی به نام مزو وایت آشنا کنیم. این روش که به کرم پودر دائمی معروف است رنگ پوست شما را برای مدت طولانی‌تری تغییر داده و مطابق میلتان می‌کند. پس در ادامه همراه ما باشید تا با تغییر رنگ پوست با مزو وایت و کرم پودر آشنا شوید.

دلایل تغییر رنگ پوست

دلایل تغییر رنگ پوست

پوست هر فردی با توجه به ژنتیک، سن، سبک زندگی و غیره تناژ رنگی تیره یا روشن دارد. در این بین ممکن است رنگ برخی از نقاط پوست بر اثر عارضه های مختلفی تیره‌تر یا روشن‌تر شود. در هر حال چه رنگ پوست به خودی خود تیره یا روشن باشد و چه بر اثر آفتاب سوختگی، لکه های ناشی از ماه گرفتگی، بارداری، جای جوش و این گونه عارضه ها دچار لک تیره یا روشن شود، فرقی نمی‌کند. در مجموع به هر دلیلی اگر فردی از رنگ پوست خود راضی نبود باید به فکر راهی برای حل این موضوع باشد. امروزه روش های بسیاری برای عوض کردن رنگ پوست وجود دارد. تغییر رنگ پوست با مزو وایت و کرم پودر، روش هایی هستند که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

روش های تغییر رنگ پوست‌

۱. روش موقت‌: استفاده از بهترین کرم پودر

استفاده از بهترین کرم پودر

یکی از راهکارهای پوشش عارضه های مختلف پوستی و تغییر رنگ پوست، استفاده از کرم پودر است. هر چقدر که کرم پودری که می‌زنید بهتر و باکیفیت‌تر باشد، به همان نسبت از نتیجه کار راضی‌تر خواهید بود. تناسب رنگ و ترکیبات کرم پودر با نوع پوست، اهمیت بسزایی دارد؛ پس همواره هنگام خرید بهترین کرم پودر به رنگ و نوع پوست خود توجه کنید. همان‌طور که اشاره کردیم استفاده از کرم پودر برای تغییر رنگ پوست، روشی خوب اما موقتی است. این روش مزایا و معایب خاص خودش را دارد. هزینه مناسب، نداشتن عوارض جانبی، تغییر رنگ دل‌خواه، در دسترس بودن و … نیز از جمله مزایای استفاده از کرم پودر محسوب می‌شود که در مقایسه با مزو وایت قابل‌قبول‌تر است.

۲. روش دائم: استفاده از مزو وایت

استفاده از مزو وایت

تغییر رنگ پوست با مزو وایت یک روش دائمی برای پوشش عارضه های پوستی و رسیدن به رنگ دل‌خواه است. اگر پوست شما به هر دلیلی آن رنگی که می‌خواهید نیست و دوست دارید به‌طور دائمی رنگ پوست خود را تغییر دهید، پیشنهاد می‌کنیم از مزو وایت کمک بگیرد.

  • تعریف مزو وایت

مزو وایت علاوه بر اینکه یک تکنیک کلی برای تغییر رنگ پوست به رنگ دل‌خواه است، یک سرم بهداشتی و آرایشی هم هست. مزو وایت بدون الکل، پارابن، عطر و مواد آلرژی‌زا بوده و برای استفاده محدودیت پوستی ندارد. این سرم بهداشتی در کلینیک تخصصی به کمک کارشناس حرفه‌ای پوست و مو، طی مراحلی به رنگدانه‌های پوست نفوذ کرده و باعث تغییر رنگ پوست می‌شود.

  • موارد استفاده از مزو وایت

تغییر رنگ پوست با مزو وایت کاربرد فراوانی دارد. به‌عنوان مثال برای از بین بردن تیرگی دور چشم و لب،‌ لکه های جای جوش، کک و مک، ماه گرفتگی و غیره می‌توان از مزو وایت کمک گرفت. همه‌ی گروه‌های پوستی چرب، خشک،‌ مختلط و حساس می‌توانند به راحتی از این تکنیک استفاده کنند. البته افرادی که بیماری‌های پوستی شدیدی دارند،‌ کسانی که پوست آن‌ها به علت کهولت سن به‌شدت چروک است و افراد کمتر از ۱۵ سال مجاز به استفاده از مزو وایت نیستند.

  • مراحل انجام مزو وایت

برای انجام مزو وایت ابتدا پوست پاکسازی می‌شود. سپس با هدف باز کردن فولیکول پوست از کمپرس گرم به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استفاده می‌شود. در ادامه به‌طور کامل ناحیه‌ی مدنظر را ضد عفونی می‌کنند. با انجام مراحل قبل، نوبت به استفاده از سرم مزو وایت می‌رسد. سرم مناسب نوع و رنگ پوست مشتری را روی پوست می‌گذارند و با کمک دستگاه مخصوص به صورت دورانی و پات‌ساعت‌گرد از بالاترین نقطه صورت تا پایین ماساژ می‌دهند. این فرایند چیزی حدود ۱ ساعت زمان می‌برد. بعد از عمل مزو وایت، ممکن است صورت قرمز به نظر برسد. میزان این قرمزی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بهتر است تا ۶ ساعت بعد از اتمام این فرایند پوست با آب تماس پیدا نکند.

  • عوارض جانبی مزو وایت

تغییر رنگ پوست با مزو وایت فرایندی است که اگر اصولی انجام نشود، قطعاً عوارض جانبی به‌همراه خواهد داشت. آسیب به رنگدانه‌های پوست و لکه لکه شدن آن، برگشتن رنگ پوست به حالت اولیه خود، قرمز شدن پوست برای مدت طولانی و حساس شدن پوست در مقابل نور خورشید و دمای هوا از جمله عوارض جانبی هستند که ممکن است بر فرد عارض شود. اهمیت کیفیت سرم مزو وایت، معتبربودن کلینیک، حرفه‌ای بودن کارشناس و بهداشتی بودن تجهیزات، مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید هنگام انجام مزو وایت به آن توجه کرد.

سخن پایانی

خرید کرم پودر

سعی کردیم هرآنچه درباره تغییر رنگ پوست با مزو وایت و کرم پودر می‌دانستیم با شما در میان بگذاریم. اگر هزینه‌ی زیاد و عوارض جانبی احتمالی مزو وایت شما را به فکر خرید بهترین کرم پودر انداخت،‌ پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی اردمی  مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید و پس از «بررسی نکات مهم انتخاب بهترین مارک کرم پودر برای انواع پوست‌»، از بین معتبرترین برندها، محصول مناسب رنگ و نوع پوست خود را انتخاب کنید. کارشناسان خبره‌ی گروه اردمی نیز آماده‌ی پاسخگویی به ابهامات شما هستند.

۲ دیدگاه 17696بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. آیا بدون مزو وایت میشه رنگ پوست رو دائمی تغیر داد؟

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه