تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین عطرهای مردانه برای تابستان

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین عطرهای مردانه برای تابستان

فصل بهار و تابستانِ هر سال شاهد رایحه‌های خوش‌عطری هستیم که از جانب برندهای معتبر برای آقایان شیک‌پوش عرضه می‌شود. رایحه‌های تابستان به اندازه‌ای جذاب هستند که ارزش دارد عطر و ادکلن فعلی خود را کنار گذاشته و به استقبال رایحه‌های جدید بروید.

به همین دلیل فرصت را غنیمت شمردیم و در این قسمت قصد داریم به خوشبوترین رایحه‌های تابستان برای آقایان اشاره کنیم. اگر شما هم از آن دسته آقایان شیک‌پوشی هستید که بدون عطر و ادکلن عادت ندارند منزل را ترک کنند پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این فهرست با ما همراه باشید، بدون شک یکی از رایحه‌هایی که معرفی می‌کنیم، نظر شما را خواهد گرفت.

عطر پاکو رابان اینویکتوس اینتِنس (Paco Rabanne Invictus Intense)

عطر پاکو رابان اینویکتوس اینتِنساگر از طرفدران سینه‌چاک عطرهای مردانه هستید حتما تاکنون رایحه‌‌ خوش عطر پاکو رابان اینویکتوس به مشام شما خورده است، انصافا باید گفت پاکو رابان اینویکتوس اینتنس ممکن است به لحاظ رایحه‌خوش به خوبی نسخه‌های قبل‌تر خود نباشد و نتواند با رایحه خوش عِطر وان‌میلیون رقابت کند اما باز هم رایحه‌ عنبری که در این عطر استفاده شده انتخاب بسیار خوبی برای مهمانی‌های شبانه است.

به این ترتیب اگر پیش از این عطر پاکو رابان اینویکتوس را امتحان کرده‌اید و از رایحه آن خوشتان آمده است، پیشنهاد می‌کنیم با چشم بسته پاکو رابان اینویکتوس اینتنس را نیز خریداری کنید. این عطر رایحه‌ای گرم دارد و حتما نظر شما را جلب خواهد کرد.

عطر دیور هوم اسپرت (Dior Homme Sport) (مشاهده محصول)

عطر دیور هوم اسپرتانصافا باید گفت این عطر را در گروه عطرهایی می‌توان قرار داد که هر از گاهی شاهد رایحه‌ای جدید از آن هستیم. این بار نیز دیور هوم اسپرت نسبت به نسخه اصلی خود تغییر کرده و رایحه‌ای تند‌تر دارد، این عطر اسپرت و جذاب را می‌توانید برای فصل‌های بهار و تابستان استفاده کنید.

عطر گوچی گیلتی ابسولوت (Gucci Guilty Absolute) (مشاهده محصول)

عطر گوچی گیلتی ابسولوتسری عطر‌های گوچی گلیتی همیشه مورد توجه آقایان شیک‌پوش بوده است، عطر گوچی گیلتی ابسولوت نیز نسخه‌ای جوان‌پسند ازسری‌ عطرهای گیلتی گوچی است که به تازگی تبلیغات وسیعی را نیز برای این عطر شاهد هستیم.

انصافاً باید گفت به لحاظ رایحه در گوچی گیلتی ابسولوت، شاهد رایحه‌ای گرم و جوان‌پسند هستیم که برای فصل‌های گرم، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. در کنار ترکیبی از رایحه خوشِ چوب و چرم، گوچی برای عطر گیلتی ابسولوت به لحاظ زیبایی نیز چیزی کم نگذاشته است و این عطر را در بسته‌بندی زیبا و خوش‌رنگ شاهد هستیم.

عطر بایردو ۱۹۹۶ اینِز اَند وینود (Byredo 1996 Inez & Vinoodh) (مشاهده محصول)

عطر بایردو ۱۹۹۶ اینِز اَند وینوداگر از طرفداران عطرهای بایردو هستید حتماً به خوبی می‌دانید که مدل‌های قدیمی‌تر این عطر حدود چهار سال پیش معرفی شده‌اند اما در این عطر که هم برای آقایان شیک‌پوش کاربرد دارد و هم بانوان زیبارو می‌توانند از آن استفاده کنند شاهد ترکیبی از رایحه‌های دلپذیر چرم، فلفل و دودی هستیم.

بیشتر بخوانید: برترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه سال ۲۰۱۶ کدامند؟

تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند تا بایردو ۱۹۹۶ اینز اند وینود در فهرست برترین رایحه‌های تابستان ۲۰۱۷ قرار بگیرد. اگر حرف ما را باور ندارید کافیست برای یک بار هم که شده رایحه خوش این عطر را امتحان کنید، مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد.

عطر جوپ واو (Joop Wow) (مشاهده محصول)

عطر جوپ واوبه جرات می‌توان عطر جوپ را یکی از بهترین عطرهای مردانه از سال ۱۹۸۹ تاکنون دانست. در عطر جوپ‌ واو نیز شاهد حضور رایحه ادویه‌های دلپذیر و وانیل هستیم. اگر به فهرست عطرهایی که تاکنون معرفی کرده‌ایم نگاهی داشته باشید حتما متوجه شده‌اید که تمامی این عطرها رایحه‌ای گرم داشتند. اما رایحه این عطر شیرین و دلپذیر است. در نتیجه می‌توانید از جوپ‌ واو در روز و شب استفاده کنید. به لحاظ طراحی نیز در جوپ‌ واو شاهد طراحی ساده‌ و زیبایی هستیم که نظر خریداران را در نگاه اول به خود جلب می‌‌کند.

عطر دیویدوف اَمبر بلِند (Davidoff Amber Blend) (مشاهده محصول)

عطر دیویدوف اَمبر بلِندحتما به خوبی می‌دانید که عنبر از آن اِسانس‌هایی است که حضور آن در هر عطری باعث موفقیت آن می‌شود. عطر دیویدوف اَمبر بِلند نیز به لطف حضور رایحه عنبر به یکی از جذاب و خوش‌بو ترین عطرهای ۲۰۱۷ تبدیل شده است که در فصل تابستان با اطمینان خاطر می‌توانید از آن استفاده کنید.

جالب است بدانید این عطر را الیویر پسچِکس ساخته است، وی که در صنعت عطرسازی ید طولایی دارد، پیش از این نیز عطرهای موفقی را نظیر بالمین هوم و وان میلیون پاکو رابانا، را راهی بازار کرده است.

عطر جو مالون whiskey & Cedarwood Colonge (مشاهده محصول)

عطر جو مالون whiskey & Cedarwood Colongeرایحه‌های گل رز و همچنین چوب سدر استفاده شده در این عطر، هوش از سر هر فردی می‌برد. عطر به‌خصوص و دوست‌داشتنی که در این محصول شاهد هستیم به مذاق هنرمندان و افراد مشهور بسیار خوش آمده است و در نتیجه اگر از آن دسته آقایان خوش‌پوش و باصلابتی هستید که از شهرت و اقتدار خوششان می‌آید توصیه می‌کنیم برای بهار و تابستان ۲۰۱۷ حتما عطر جو مالون Jo Malone Cologne را استفاده کنید.

عطر تام فورد بوُیس ماروسین (Tom Ford Bois Marocain) (مشاهده محصول)

عطر تام فورد بوُیس ماروسیندر این عطر اسپرتِ تام‌ فورد که انصافا رایحه‌ای تند و جذاب دارد شاهد حضور اسانس نعناع هندی و چوب سدر هستیم. این رایحه‌ تند و جذاب برازنده آقایانی است که شخصیت‌های رمز‌آلود و مرموزی دارند.

عطر مِستر بِربِری اِدو پِرفیوم (Burberry Mr. Burberry Eau De Parfum) (مشاهده محصول)

عطر مِستر بِربِری اِدو پِرفیوماگر از آن دسته آقایان شیک‌پوشی هستید که به دنبال یک رایحه خاص و البته گران‌قیمت و لوکس می‌گردند باید بگوییم انتخابی بهتر از عطر مِستر بِربِری اِدو پِرفیوم برای شما وجود ندارد. کهربا، دارچین، نعناع هندی را می‌توان در ترکیب این عطر پیدا کرد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به مهمانی شبانه‌ مهمی دعوت هستید، حتما در کنار کت‌و‌شلوار شیک مجلسی که بر تن کرده‌اید از آقای بربری و عطر مِستر بِربِری اِدو پِرفیوم نیز کمک بگیرید!

عطر فردریک مال اَوت ریجِس (Frederic Malle Outrageous) (مشاهده محصول)

عطر فردریک مال اَوت ریجِسفهرست خوشبو‌ترین رایحه‌های تابستان ۲۰۱۷ را با عطری به پایان می‌بریم که اگر عطر‌هایی که تاکنون به آن‌ها اشاره کردیم نظر شما را جلب نکرده‌اند، رایحه خوش این عطر برای همیشه در مشام شما باقی بماند.

صحبت از عطر فردریک مال اَوت ریجِس است. حضور رایحه‌های سیب‌سبز، دارچین، مشک، ترنج و نارنگی در این عطر باعث شده است تا با رایحه‌ای طرف باشیم که دل هر مرد سخت‌گیری را نیز بدست می‌آورد. عطر فردریک مال اَوت ریجِس، انتخاب خوبی برای فصل بهار و تابستان است تا به کمک این عطر نُقل مجلس هر انجمنی باشید.

در اینجا به پایان فهرست خوشبوترین رایحه‌های تابستان ۲۰۱۷ رسیدیم، انتخاب کردن یک رایحه‌ خوب کار دشواری است و بسته به سلیقه‌های افراد می‌تواند تفاوت داشته باشد. در نتیجه شما هم اگر رایحه خوبی را از یک عطر خاص در نظر دارید که ما به آن اشاره نکردیم. خواهشمندیم نام عطر مورد نظر خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Fashionbeans دیدگاه‌ها 8387بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه