۱۵٪ تخفیفِ بیشتر برای همهٔ ضدآفتاب‌ها با کد تخفیفِ استثنائی SUN15 فقط تا پنجشنبه!

مزایای خرید بهترین عطر مردانه چیست و چگونه تأثیرگذارتر است

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
مزایای خرید بهترین عطر مردانه چیست و چگونه تأثیرگذارتر است

همه‌ی افراد کم‌وبیش با مزایای خرید بهترین عطر مردانه آشنا هستند. به عبارت دیگر هدف از خرید عطر کاملاً مشخص است. همه‌ی ما به‌خوبی در جریان هستیم که عطری خوشبو می‌خریم تا تأثیر مثبتی روی افراد بگذاریم. اما خرید عطر مردانه و استفاده از آن اصولی دارد. حتی اگر عطری خوشبو را در زمان یا مکانی نامناسب استفاده کنید، نه تنها تأثیرگذار نخواهد بود، بلکه به شخصیت شما نیز آسیب می‌زند. به همین قصد داریم در ادامه ابتدا برای شما از مزایای خرید بهترین عطر مردانه بگوییم، سپس روش درست عطر زدن را با شما در میان بگذاریم.

مزایای خرید بهترین عطر مردانه

مزایای خرید بهترین عطر مردانه

  • عطر زدن پس از حمام شما را شاداب و خوشبو می کند

به احتمال زیاد عادت دارید صبح‌ها قبل از رفتن به محل کار،‌ دوش بگیرید و سرحال‌تر سراغ کارهایتان بروید. درست است که صابون‌های حمام رایحه‌ای خوش دارند؛ اما بوی این صابون‌‌ها ماندگار نیست و جای رایحه عطر و ادکلن را نمی‌گیرد. در نتیجه عطر زدن را پس از دوش‌ صبحگاهی فراموش نکنید. این کار را زمانی انجام دهید که پوست بدن شما هنوز مرطوب است. ماندگاری عطر به این شیوه بیشتر می‌شود.

  • عطر زدن اعتمادبه‌نفس را بیشتر می‌کند

افزایش اعتماد به نفس با زدن عطر

بعید می‌دانیم هیچ‌چیزی به اندازه‌ی یک عطر خوشبو اعتماد‌به‌نفس را افزایش دهد. اگر جلسه کاری مهمی در پیش رو دارید یا اینکه روز سختی را گذرانده‌اید و به دنبال افزایش روحیه می‌گردید، سری به شیشه عطر خود بزنید. یکی از مزایای خرید بهترین عطر مردانه و استفاده از آن، افزایش اعتمادبه‌نفس شماست. با اسپری کردن مقداری از عطر دل‌خواهتان، در عرض یک چشم‌به‌هم‌زدن شادابی و اعتماد‌به‌نفس را تجربه کنید.

  • با خرید بهترین عطر مردانه مهر خودتان را در دل دیگران بیندازید

یکی دیگر از مزایای خرید بهترین عطر مردانه برای افراد، ایجاد تأثیر مثبت در مخاطب است. در نتیجه اگر جلسه‌ی کاری مهمی دارید، مطمئن باشید بوی خوش عطری که زده‌اید راه را برای عقد قراردادهای کاری عالی هموار می‌کند. بوی خوش عطر برای قرار‌های دونفره نیز راهگشاست. در چنین مواقعی عطری بخرید که رایحه‌ای خاطره‌انگیز داشته باشد و شخصیت شما را در نظر شریک زندگی‌تان بهتر جلوه دهد.

ترفندهای خرید عطر مردانه و استفاده از آن

ترفندهای خرید عطر مردانه و استفاده از آن

اکنون که برای شما از مزایای خرید بهترین عطر مردانه گفتیم، زمان آن فرا می‌رسد تا در ادامه ترفند‌هایی از خرید و استفاده عطرها را با شما در میان بگذاریم. اولین نکته این است که عطر باید برازنده‌ی شخصیت شما بوده و رایحه‌ای متناسب با موقعیت و مراسمی که در آن حضور دارید داشته باشد. برای نمونه استفاده از یک عطر مردانه با بوی تند و دل‌انگیز برای مهمانی‌های خودمانی اشکالی ندارد، اما چنین عطری برازنده‌ی شخصیت شما در یک جلسه کاری مهم نیست. برای قرار کاری باید عطری با رایحه‌ای سنگین انتخاب کنید. در نتیجه برای خرید عطر مردانه یا ادکلن چهار رایحه زیر را در نظر بگیرید:

۱. گل‌ها؛

۲. گیاهان تازه چیده‌شده؛

۳. شرقی؛

۴. چوبی.

تجربه نشان داده است زمانی می‌توان یک عطر را بهترین عطر مردانه دانست که ترکیبی از رایحه خوش گل‌‌ و چوب‌ یا رایحه‌های گیاهان تازه‌چیده شده و شرقی را در آن شاهد باشیم. از طرف دیگر از آنجایی که نت پایانی عطرها،‌ حرف اول را در رایحه آن‌ها می‌زنند بهتر است قبل از خرید عطر و ادکلن، نمونه‌ای از بوی خوش آن را امتحان کنید.

اگر از کنار عطرفروشی‌ها رد شده باشید، حتماً دیده‌‌اید که مقداری از عطرهای خوشبو را روی کاغذ به‌عنوان نمونه در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. توصیه می‌کنیم برای امتحان رایحه‌ عطرها به تکه‌های کاغذ اعتماد نکنید. برای اینکه از مزایای خرید بهترین عطر مردانه بهره ببرید بوی خوش عطر یا ادکلن را حتماً روی مچ دست یا داخل بازوی خود امتحان کنید. بوی عطر مدنظر باید به‌سرعت با رایحه بدن شما ترکیب شود و سازگاری خوبی داشته باشد.

  • عطر را به قسمت‌های گرم بدن اسپری کنید

یکی دیگر از راه‌های بهره‌مندی از مزایای خرید بهترین عطر مردانه اسپری عطر به قسمت‌های گرم بدن است. زیر خط فک، روی سینه و محل نبض مچ دست، برخی از بهترین و پرکاربردترین این نواحی محسوب می‌شوند. گرمای بدن در این قسمت‌ها، سرعت تبخیر الکل موجود در عطر یا ادکلن را افزایش می‌دهد و بوی خوش آن سریع‌تر در فضا منتشر می‌شود.

  • در عطر زدن زیاده‌روی نکنید

زیاده روی در زدن عطر

به جای اینکه بوی عطر خود را به دیگران تحمیل کنید، اجازه دهید دیگران جذب بوی عطر شما شوند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم به‌جای اینکه در یک وعده مقدار زیادی عطر بزنید، همان‌ مقدار عطر را در چند بازه زمانی مختلف در طول روز اسپری کنید.

  • عطر را روی پوست خشک نزنید

بهترین زمان عطر زدن، همان وقتی است که تازه از حمام بیرون آمده‌اید. در نتیجه پس از اینکه بدن خود را با حوله خشک کردید و خیسی پوست شما در معرض جریان هوا گرفته شد، شیشه ادکلن را با فاصله‌ای حدود ۷ تا نهایتاً ۱۵ سانتی‌متر دورتر از بدن بگیرید و اسپری کنید.

  • عطر را نباید روی پوست بمالید

عطر را روی پوست نمالید

مالیدن عطر روی پوست یکی از رایج‌ترین روش‌های عطر زدن است. این کار غلط باعث می‌شود مزایای خرید بهترین عطر مردانه  از بین برود. مالیدن عطر، باعث نابودی مولکول‌های نت آغازین عطر می‌شود. در این مواقع فقط رایحه نت میانی عطر به مشام می‌رسد. در نتیجه وقتی عطر می‌زنید اجازه دهید در مجاورت با جریان هوا خشک شود.

  • عطر و ادکلن را نباید روی لباس بزنید

تجربه نشان داده است گاهی اوقات حتی بهترین عطر مردانه هم لباس‌ها را لکه می‌اندازد. به‌جای اینکه عطر را روی لباس اسپری کنید، از گرمای طبیعی بدن برای انتشار رایحه خوش عطر کمک بگیرید. قبل از اینکه لباس بپوشید،‌ به قسمت‌هایی از بدن که اشاره کردیم عطر بزنید و اجازه دهید خشک شود. سپس لباس برتن کنید و از خانه بیرون بروید.

امیدواریم توضیحاتی که دادیم انگیزه‌ی کافی برای خرید بهترین عطر مردانه را در شما ایجاد کرده باشد و سراغ عطرهای معمولی نروید. برای اینکه از مزایای خرید بهترین عطر مردانه بی‌بهره نمانید، کافی است نگاهی به عطرهایِ معتبرِ فروشگاه اُردمی بیندازید و عطری خوش‌رایحه و خاطره‌انگیز خریداری نمایید. ضمناً با مطالعه‌ی مقاله‌ی بهترین عطر مردانه بر اساس سن شما، انتخاب عطر را با آگاهی بیشتر انجام خواهید داد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن دسته آقایان خوش‌تیپی هستید که بدون عطر از منزل بیرون نمی‌روند و تجربه‌های سودمند و خاطره‌های جالبی از خرید عطر مردانه دارید، آن‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانند‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Dontsmellbad دیدگاه‌ها 4341بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه