تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چطور با استفاده درست از پرایمر مژه آرایش چشم خود را جذاب تر کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چطور با استفاده درست از پرایمر مژه آرایش چشم خود را جذاب تر کنیم؟

اگر اهل آرایش هستید حتماً همیشه سعی می‌کنید تا بهترین مارک ریمل را انتخاب کرده و بخرید. اهمیت و تأثیر کیفیت ریمل در زیبایی و جذابیت آرایش چشم نیز بر کسی پوشیده نیست. در این بین عضو جدیدی با نام پرایمر مژه یا ریمل پرایمر هم در کیف آرایش خانم‌ها خودنمایی می‌کند. در همین راستا قصد داریم در این مقاله به معرفی اجمالی این محصول بپردازیم و برای شما از روش استفاده درست از پرایمر مژه بگوییم.

اهمیت استفاده از پرایمر

اهمیت استفاده از پرایمر

همان‌طور که می‌دانید در حالت کلی پرایمر در آرایش صورت در مرحله‌ی زیرسازی استفاده می‌شود. وظیفه‌ی پرایمر، یکدست کردن پوست از طریق بستن موقتی منافذ است. این اتفاق باعث می‌شود چربی اضافه‌ی پوست نیز گرفته شود. با کنترل ترشح چربی، مواد زیرسازی مانند کرم پودر و کانسیلر نیز دوام بیشتری روی پوست پیدا می‌کنند. پوستی که با پرایمر پوشانده شده باشد بلافاصله بعد از آرایش، چرب و براق نمی‌شود.

البته تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی با سنجش نیاز روز آرایشگران، علاوه بر تنوع دادن به این محصول، ویژگی های جدید و کاربردی‌تری به پرایمر اضافه کرده‌اند. به عنوان مثال، پرایمر لب و پرایمر مژه در کنار پرایمر صورت تولیدات نسبتاً جدیدی هستند که به جذابیت آرایش نیز کمک می‌کنند. از طرف دیگر هر یک از این پرایمرها علاوه بر انجام وظیفه‌ی اصلی خود، گاهی مرطوب کننده، آبرسان، مات کننده، نرم کننده و … نیز هستند. بر همین اساس پرایمر به عضو جدانشدنی از کیف آرایش خانم‌ها تبدیل شده است.

فواید استفاده از پرایمر مژه

فواید استفاده از پرایمر مژه

قبل از اینکه به فکر خرید بهترین مارک ریمل یا ریمل پرایمر باشیم، باید ابتدا روش استفاده و عملکرد این ریمل ها را روی مژه بررسی کنیم تا با این اطلاعات، بهترین ریمل را خریداری کنیم. در این زمینه آرایشگر‌های حرفه‌ای مدعی هستند که پرایمر مژه یک پیش‌نیاز بسیار خوب برای ریمل است. به این صورت که علاوه بر تقویت و حجم دهی مژه ها، باعث مرتب شدن آن‌ها و در نتیجه ایجاد جلوه‌ای زیبا و جذاب خواهد شد.

تمامی این ویژگی‌ها زمانی نتیجه می‌دهد که اهمیت ویژه‌ای به کیفیت ریمل پرایمر بدهید و در کنار خرید بهترین مارک ریمل، یک ریمل پرایمر باکیفیت نیز خریداری کنید. البته ویژگی‌های این محصول کاربردی به همین‌جا ختم نمی‌شود. استفاده از آن نه‌تنها مژه‌ها را سنگین نمی‌کند، بلکه ماندگاری و دوام ریمل را نیز افزایش می‌دهد. از این لحاظ می‌توان اهمیت استفاده از ریمل پرایمر را به اهمیت زیرسازی در افزایش دوام آرایش تشبیه کرد.

از خوبی‌های این محصول برای شما گفتیم و پسندیده است تنها ضعفی که از این پرایمرها به نظر می‌رسد را نیز با شما در میان بگذاریم. استفاده از ریمل پرایمر، کاری زمان‌بر است؛ زیرا باید ابتدا ریمل پرایمر بزنید و سپس سراغ ریمل زدن بروید. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم محصولی باکیفیت خریداری کنید و این پرایمر را با بهترین مارک ریمل برای مهمانی‌های مهم و مجالس رسمی کنار بگذارید. به این ترتیب در دیگر مواقع از ریمل به‌تنهایی استفاده کنید تا وقت کمتری در آرایش از شما گرفته شود.

نحوه استفاده از پرایمر مژه

نحوه استفاده درست از پرایمر مژه

روش استفاده از ریمل پرایمر با ریمل‌های معمولی تفاوت چندانی ندارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ریمل پرایمر، ابتدا مژه های خود را کاملاً تمیز کنید تا اثری از ریمل های قدیمی یا آلودگی روی مژه های شما باقی نماند. این محصول روی مژه هایی که با فرمژه، فر داده‌اید، جلوه‌ای زیبا‌تر پیدا می‌کند. در نتیجه اگر فرصت داشتید، حتماً قبل از ریمل پرایمر، مژه ها را فرمژه بزنید. سپس یک لایه ریمل پرایمر روی ریشه تا نوک مژه بمالید و سپس ریمل بزنید. به شما قول می‌دهیم مژه های شما با این روش به اندازه‌ای حجیم و جذاب خواهند شد که اطرافیان احساس می‌کنند ریمل نزده‌اید و مژه‌ مصنوعی گذاشته‌اید.

سخن پایانی

مطمئن هستیم با توجه به توضیحاتی که برای استفاده از پرایمر مژه مطرح کردیم، به این نتیجه رسیده‌اید که واقعاً این محصول، آرایش چشم را زیبا‌تر می‌کند. در نتیجه اگر به فکر خرید ریمل پرایمر افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با «باید ها و نباید های بسیار مهم برای استفاده درست از ریمل»، آشنا شوید. سپس سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان برندهای معتبری که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین مارک ریمل و همچنین ریمل پرایمر را خریداری نمایید. در پایان اگر شما هم تجربه‌ای در استفاده از این محصول دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Pandagossips دیدگاه‌ها 23043بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه