تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفندهای ریملی برای زیباترشدن چشم‌های شما که نمی‌دانستید

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
ترفندهای ریملی برای زیباترشدن چشم‌های شما که نمی‌دانستید

جای هیچ شک و شبهه نیست که ریمل می‌تواند به‌راحتی چشم‌های ساده‌ را به زیباترین و دل‌رباترین چشم‌های دنیا تبدیل کند. کافی است یک یا دو بار برس ریمل را روی مژه‌های خود بکشید و در عرض چند ثانیه با فردی با چشمان درشت و زیبا تبدیل شوید. البته همه می‌دانیم که این فوت‌وفن‌های خودش را دارد. کافی است کمی نابلد باشید تا مژه‌هایتان چیزی شبیه انبوه قیر شود! با این کار نه‌تنها زیبا نمی‌شوید، بلکه به مژه‌هایتان هم آسیب می‌رسانید. با این توضیح به شما پیشنهاد می‌کنیم در کنار انتخاب ریمل مناسب خودتان، تمرین و تکرار و به‌کارگیری این ترفندهای ریملی را از دست ندهید.

پودر تثبیت آرایش برای حجم دادن به مژه هایتان معجزه می‌کند

ترفند ریملی پودر تثبیت آرایش برای حجم دادن به مژه هایتان معجزه می‌کند

اگر اهل تماشای کلیپ‌های آموزشی اینستاگرام یا یوتیوپ باشید، حتماً دیده‌اید برای حجم دادن به مژه‌ ها از پودرهای تثبیت آرایش استفاده می‌کنند. میزان بسیار کمی پودر را به‌آرامی روی مژه‌هایتان بزنید. حواستان باشد که پودر وارد چشمتان نشود. حالا با احتیاط یک لایه ریمل روی مژه‌ها بزنید. با همان بار اول متوجه می‌شوید که مژه هایتان خیلی خوب حجم گرفته است. اگر دوست داشتید این حجم را دوبرابر کنید، کمی صبر کرده تا ریمل قبلی خشک شود، سپس یک لایه دیگر ریمل روی مژه هایتان بزنید. با این کار حجم مژه هایتان چند برابر می‌شود.

برای جلوگیری از انباشته شدن ریمل، از برس خالی استفاده کنید

برای جلوگیری از انباشته شدن ریمل، از برس خالی استفاده کنید

برای شما هم پیش آمده است که موقع زدن ریمل، چند لایه روی هم انباشته شود؟ در چنین مواقعی راهکارتان چیست؟ از چه روشی برای جلوگیری از این اتفاق استفاده می‌کنید؟ پیشنهاد ما این است که از یک برس ریمل خالی کمک بگیرید. یکی از ترفندهای ریملی این است که بعد از زدن یه لایه ریمل، اجازه دهید قدری روی مژه هایتان خشک شود، سپس با کمک یک برس تمیز و ساده، اضافه‌های ریمل را از روی مژه ها پاک کنید. به این ترتیب حجم اضافه ریمل برداشته شده و مژه‌هایتان پرپشت‌تر و زیباتر نشان داده می‌شوند.

ریمل ضد آب برای روزهای گرم تابستان، بهترین انتخاب است

اهمیت استفاده از بهترین مارک ریمل

برای شما هم پیش آمده که در روزهای گرم تابستان ریمل بزنید و در اثر تعریق ریملتان بریزد؟ یا اینکه هوس کنید کنار ساحل قدم بزنید و با اندکی آب بازی، چهره‌تان به یک صفحه سیاه تبدیل شود؟ در چنین مواقعی چه می‌کنید؟ خیلی ساده است. در روزهای گرم سال یا روزهای بارانی یا مواقعی که دوست دارید بدون دغدغه کنار دریا قدم بزنید و آب بازی کنید، بهتر است ریما ضد اب را جایگزین ریمل معمولی؟‌تان کنید. با این روش از شر ریزش ریمل راحت می‌شوید. البته حواستان باشد که استفاده بیش از اندازه از ریمل ضد اب باعث ریزش مژه هایتان می‌شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که در مصرفش حد نگه دارید.

با یک چرخش ساده، مژه‌هایتان را پرپشت کنید

با یک چرخش ساده، مژه‌هایتان را پرپشت کنید

گاهی با اینکه انواع ریمل حجم دهنده را هم استفاده می‌کنیم، مژه‌هایمان آن طور که دلمان می‌خواهد حجم نمی‌گیرد. چاره کار چیست؟ برای این کار ارایشگران حرفه‌ای می‌گویند که چند بار برس ریمل را به‌صورت افقی روی ریشه‌های مژه خود بکشید تا حجم مطلوبی از ریمل روی مژه ها قرار بگیرد. سپس برس ریمل را به سمت بالا بکشید. با این روش مژه‌هایتان نسبت به همیشه پرحجم‌تر می‌شود.

برس ریمل را هرازگاهی بشویید یا تمیز کنید

برس ریمل را هرازگاهی بشویید یا تمیز کنید

یکی از مشکلاتی که خیلی‌ها از آن شکایت دارند این است که حجم زیادی ریمل روی برسشان می خشکد و باعث می شود که موقع استفاده مجدد، به میزان کافی از مایع ریمل به مژه هایشان منتقل نشود. راهکاری ساده برای این موضوع وجود دارد و آن این است که ریملتان را قبل از استفاده با آب و صابون بشویید و با حوله تمیز خشک کنید. این کار هم باعث می‌شود برستان ضد عفونی شود و هم جلوی تجمع بیش‌از حد مایع ریمل را می گیرد. حتماً این روش را امتحان کنید و نتیجه را به ما بگویید. چشم بسته می‌گوییم که بعد از این کار احساس می‌کنید که ریملتان را تازه از فروشگاه خریده‌اید.

سخن پایانی

در این نوشته با هم چند تا از ترفندهای ریملی را مرور کردیم. به کمک این راهکارهای ساده، چشماتان از همیشه زیباتر می‌شود بدون اینکه هزینه خاصی کنید. روش‌ها را امتحان کنید و نتیجه‌اش را در بخش نظظرات برای ما بنویسید. اگر هم دوست داشتید بهترین برندهای ریمل را تهیه کنید، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. در این فروشگاه می توانید انواع ریمل ساده، حجم دهنده، بلند کننده، ضد آب و غیره را با قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 5819بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه