تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف بی‌سابقه! در جشنوارهٔ «یخ‌دربهشت» موجودی‌ها محدوده! همین الان بیا تو جشنواره!

ترفندهای آرایش چشم | چطور بهترین میکاپ چشم را داشته باشیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
ترفندهای آرایش چشم | چطور بهترین میکاپ چشم را داشته باشیم؟

افراد بسیاری انتخاب بهترین مارک ریمل را به ریمل های معمولی ترجیح می‌دهند و با خیال راحت این ریمل را استفاده می‌کنند و امیدوارند کیفیت بالای ریمل جلوی خراب ‌شدن آرایش چشم را بگیرد. به‌رغم اینکه خرید بهترین مارک ریمل تأثیر بسیاری در ماندگاری و زیبایی آرایش چشم دارد، ترفند‌های ریمل زدن را نباید دست‌کم گرفت. در غیر این صورت تلاشی که برای خرید بهترین مارک ریمل انجام داده‌اید و زحمتی که برای آرایش چشم کشیده‌اید به باد می‌رود و ریمل، زیر چشم را سیاه و نازیبا می‌کند. به همین دلیل در ادامه ترفندهای آرایش چشم را با شما در میان می‌گذاریم. امیدواریم به‌ لطف این ترفند‌ها، آرایش چشم شما از همیشه زیبا‌تر و ماندگارتر شود.

به پوست دور چشم کرم مرطوب کننده نمالید

به دور چشم و پلک کرم مرطوب کننده نمالید

آبرسانی صورت اهمیت بسیاری در سلامتی و نشاط پوست دارد؛ اما استفاده از کرم های مرطوب کننده برای پوست دور چشم و پلک، شرایط را برای مالیده‌شدن ریمل به دور چشم مهیا می‌کند. به این ترتیب حتی اگر بهترین مارک ریمل را خریداری کرده‌ باشید، باز هم گرمای پوست و پلک‌ زدن، احتمال خرابی آرایش و انتقال ریمل به پوست دور چشم را به دنبال دارد. به این ترتیب برای داشتن آرایش چشمی زیبا و ماندگار، به پوست دور چشم مرطوب کننده نزنید و از سایه چشم کرمی استفاده نکنید.

چربی مازاد پوست دور چشم و پلک را کاهش دهید

حتی اگر پوست بسیار خشکی دارید، باز هم در ناحیه دور چشم و پلک، چرب‌تر است و چربی مازاد پوست، حل‌شدن ترکیبات ریمل را به دنبال دارد. در نتیجه قبل از شروع آرایش چشم، چربی مازاد پوست دور چشم و پلک را کاهش دهید. برای این‌ کار صبح ها پس از تمیز کردن صورت و مرطوب کننده زدن، تکه‌ای کاغذ مخصوص جذب چربی پوست، روی زیر چشم و پلک بکشید تا چربی این قسمت کاملاً جذب کاغذ شود. سپس خط‌ چشم بکشید و سایه‌ بزنید و در نهایت یک‌ بار دیگر چربی پوست را با این کاغذ بگیرید تا آرایش چشم شما حالتی مات و زیبا پیدا کند.

از پرایمر چشم غافل نشوید

از پرایمر چشم غافل نشوید

در کنار اهمیتی که برای خرید بهترین مارک ریمل می‌دهید، پرایمر چشم عالی و باکیفیت خریداری کنید. پرایمر چشم نه‌‌تنها جلوی مالیده‌شدن سایه و خط‌ چشم را می‌گیرد، بلکه مانع ریزش ریمل می‌شود و دوام آرایش چشم را افزایش می‌دهد. برای این کار فقط کافی است یک بار پرایمر مخصوص آرایش چشم را به نقاط مدنظرتان بزنید و کمی صبر کنید تا به‌طور کامل جذب پوست شود. سپس ادامه آرایش چشم را از سر بگیرید.

از ریمل ضد آب کمک بگیرید

اگر تمامی روش‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم را انجام دادید، اما باز هم آرایش مژه های شما دوام نداشت و پس از مدتی به پوست دور چشم مالیده می‌شد، به جای ریمل معمولی، به فکر خرید بهترین مارک ریمل ضد آب باشید. قبول داریم که ریمل ضد آب به‌راحتی پاک نمی‌شود و مژه‌ را بیش از‌ حد خشک می‌کند؛ اما باید با این موارد کنار بیایید چراکه ریمل ضد آب، در هر شرایطی پایدار باقی می‌ماند و جلوی خرابی آرایش چشم را می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش آسیب ریمل ضد آب، قبل از ریمل زدن، کاندیشنر مژه بزنید و حتماً بهترین مارک ریمل ضد آب را خریداری نمایید که خشکی کمتری را برای مژگان شما به دنبال داشته باشد.

نکته مهم: یکی از کلیدی‌ترین ترفندهای آرایش چشم خرید ریمل مناسب است. برای خرید بهترین مارک ریمل باید به این نکته توجه داشته باشید که ریمل انواع مختلفی دارد. انواع ریمل شامل ریمل بلندکننده، پرپشت کننده، حجم دهنده، ضد آب و غیره است. پیشنهاد می‌کنیم متناسب با حجم و قد مژه ها و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید ریمل کنید.

پیشنهاد ویژه

به شما قول می‌دهیم با انجام ترفندهای آرایش چشم که در میان گذاشتیم، میکاپ چشم شما از همیشه زیبا‌تر و ماندگارتر خواهد شد. از آنجایی که خرید بهترین مارک ریمل نسبت به ریمل های معمولی، نقش مهمی در ثبات آرایش مژه ها دارد، در ادامه برای شما مجموعه‌ای از انواع ریمل عالی و باکیفیت را در فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی فراهم کرده‌ایم تا با نگاهی به این ریمل ها، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. در پایان اگر شما هم تجربه‌های جالبی برای جلوگیری از خراب شدن آرایش مژه سراغ دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های سودمند را در قسمت نظرات با ما دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: Marieclaire دیدگاه‌ها 2875بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه