تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش مانیکور در خانه

زمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه
آموزش مانیکور در خانه

بسیاری از ما به همان اندازه که برای خرید روزانه به مغازه می‌رویم، برای طراحی ناخن‌ها نیز به سالن‌های آرایشی مراجعه می‌کنیم! چرا که درست کردن ناخن‌هایی درخشان و زیبا کار سختی است. این کار نیازمند دست‌هایی ماهر، یک لاک ناخن بدون نقص و تمرین زیاد است. اما تفاوت کار مانیکور در یک سالن آرایش با خانه، فقط مربوط به خود محصول و تکنیک لاک زدن نیست، باید قبل از لاک زدن کارهای زیادی انجام شوند که احتمالا تاکنون در خانه انجام نمی‌دادید. امروز این تکنیک‌ها و لوازم مورد نیاز آن را با شما در میان می‌گذاریم.

مرحله اول: وسایل مانیکور خود را کامل کنید

ضروری‌ترین ابزارهایی که باید در دست داشته باشید سوهان، پولیش ناخن و انبر مانیکور است که می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی تهیه کنید.

وسایل مانیکور

مرحله دوم: لاک قبلی را پاک کنید

برای پاک کردن همه آثار لاک قبلی، استون بهترین انتخاب است، اما ناخن را خشک می‌کند. همیشه لوسیون ناخن دم دست داشته باشید، چرا که علاوه بر مرطوب نگه داشتن ناخن، آن را مقاوم‌تر و سالم‌تر کرده و مانیکور را مدت بیشتری روی ناخن نگه می‌دارد.

مراحل مانیکور

مرحله سوم: پوسته کناره ناخن را بگیرید

پوسته‌های دور ناخن خود را بگیرید تا کناره‌های قدیمی و آسیب دیده نداشته باشد. بعد از هربار استفاده، ابزار مانیکور را با پنبه الکلی ضد عفونی کنید تا در اثر تجمع باکتری، باعث ایجاد عفونت نشود.

مراحل مانیکور

مرحله چهارم: ناخن را شکل دهید

برای ظاهری آراسته و صیقلی، شکل ناخن خیلی مهم است. برای این که همه قسمت‌های ناخن هم قد باشند، سوهان را روی بالاترین نقطه بگذارید و فقط در یک جهت بکشید، اما آن را جلو و عقب نکشید. وقتی به طول مورد نظر رسیدید، با زاویه ۴۵ درجه، کناره‌های ناخن را با همان روش حرکت در یک جهت، سوهان کنید تا به شکل مورد نظر برسید.

مراحل مانیکور

مرحله پنجم: ناخن‌ها را صیقل دهید

صیقل دادن ناخن، از ایجاد شکستگی و حباب هوا حین لاک زدن جلوگیری می‌کند؛ همچنین این کار باعث صاف‌تر و هموار‌تر شدن لایه لاک می‌شود.

مراحل مانیکور

مرحله ششم: زدن لاک

بقیه مراحل را خودتان بهتر می‌دانید: لایه آستر، لایه اصلی و لایه رویی.

لاک زدن

منبع: LuckyShops دیدگاه‌ها 7946بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه