مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها

روش های ساخت لاک کروم یا آینه ای در منزل با حداقل امکانات

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
روش های ساخت لاک کروم یا آینه ای در منزل با حداقل امکانات

سال‌هاست که طراحی ناخن با انواع لاک مات، براق، اکلیلی و کروم بسیار فراگیر شده است. این کار جذاب علاوه‌بر ایجاد تنوع، به افزایش روحیه و اعتمادبه‌نفس خانم‌ها نیز کمک شایانی می‌کند. غرق‌شدن در دنیای رنگ‌ها و طرح‌ها، برای مدتی ذهن افراد را از اندیشیدین به مسائل روزمره زندگی که گاه حتی بیهوده یا استرس‌زا هستند، دور می‌کند. در این بین یکی از طراحی‌هایی که این روزها بیشتر مرسوم شده است، طراحی ناخن با لاک کروم یا آینه ای است. در این مقاله با روش های ساخت لاک کروم یا آینه ای با حداقل امکانات در منزل آشنا می‌شویم.

آشنایی با لاک کروم

انواع لاک کروم

لاک کروم نیز مانند لاک مات یا براق، از انواع لاک است که این روزها در بین جوانان مد شده است. از این مدل لاک بیشتر طیف رنگ‌های نقره ‌ای، طلایی، رزگلد، بژ، سفید صدفی و هفت‌رنگ در بازار وجود دارند. فرقی نمی‌کند که پوست شما سفید باشد یا تیره و گندمگون، جلوه نهایی این لاک روی هر ناخنی بسیار صیقلی و زیباست. درخشش فراوان و انعکاس نور باعث شده این محصول به لاک آینه ای نیز معروف شود. البته به خاطر داشته باشید که بسته به اینکه شما از کدام نوع لاک یا کدام روش های ساخت آن استفاده ‌کنید، نتیجه کار متفاوت خواهد بود. در ادامه شما را با انواع طراحی با لاک کروم آشنا می‌کنیم.

انواع طراحی با لاک کروم

آشنایی با لاک کروم

  • طراحی با لاک کروم مایع

لاک کروم یا آینه ای مایع یکی از انواع لاک هاست که در بسیاری از مغاز‌ه‌های لوازم آرایشی وجود دارد و به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. البته این لاک برای افرادی مناسب است که چندان تمایلی ندارند زمانشان را در سالن آرایش یا مراجعه به ناخن‌کار برای طراحی ناخن صرف کنند و درعین‌ِحال دوست دارند رنگ لاکشان متفاوت و متنوع باشد. لاک مایع کروم را می‌توان بدون هیچ پیش‌زمینه یا روش خاصی استفاده کرد؛ اما به خاطر داشته باشید که نتیجه نهایی استفاده از این لاک ‌ها با آنچه یک ناخن‌کار با روش‌های خاص خود در سالن انجام می‌دهد تفاوت چشم‌گیری دارد و نباید از این محصول به همان میزانی توقع داشته باشید که از یک ناخن‌کار.

  • طراحی با پودر کروم و ژلیش

اگر شما نیز وقت یا تمایل چندانی برای مراجعه به سالن آرایش ندارید، می‌توانید در منزل با ساخت لاک کروم، جلوه زیبایی به ناخن خود بدهید. یکی از روش های ساخت لاک کروم در منزل، ترکیب لاک ژلیش با پودر کروم است. البته برای این کار لازم است حتماً لامپ یو وی داشته باشید. در واقع اگر می‌خواهید حاصل کار خاص و منحصر‌به‌فرد باشد، لازم است لاک ژل شما به‌خوبی با دستگاه یو وی خشک شود. در ادامه مطلب به تفصیل این روش را به شما آموزش می‌دهیم.

  • طراحی با پودر کروم و لاک معمولی

ترکیب پودر کروم و لاک معمولی، یکی دیگر از روش های ساخت لاک کروم در منزل است. این شیوه بسیار ساده و در دسترس بوده و هر کسی می‌تواند با چند بار تمرین و آزمون و خطا به رنگ و طرح دل‌خواه خود دست پیدا کند. در این روش به لامپ یو وی نیازی نخواهید داشت. ضمن اینکه این روش را می‌توانید با لاک معمولی هم انجام دهید و لزومی ندارد حتماً از ژل لاک یا همان ژلیش استفاده کنید. در ادامه مطلب وسایل لازم برای ساخت لاک کروم در منزل را به شما معرفی می‌کنیم.

وسایل لازم برای ساخت لاک کروم یا آینه ای در منزل

وسایل لازم برای ساخت لاک کروم

بسته به اینکه بخواهید لاک کروم ساده داشته باشید یا از نوع ژلیش، به وسایل زیر احتیاج دارید:

  • سوهان ناخن
  • بیس‌کوت
  • ژل لاک به رنگ دل‌خواه (ترجیحاً مشکی)
  • لاک معمولی به رنگ دل‌خواه
  • پودر کروم یا پودر شاتر کروم یا سایه چشم اکلیلی متالیک
  • قلموی سایه چشم
  • تاپ کوت
  • لامپ UV (برای ژلیش)

تفاوت پودر کروم با پودر شاتر کروم

تفاوت پودر کروم با پودر شاتر کروم

قبل از شروع به آموزش لازم است توضیح دهیم که پودر کروم، پودر شاتر کروم و سایه چشم چه تفاوتی با یکدیگر دارند. پودر کروم در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی یا مغازه‌های دیگر در رنگ های مختلف وجود دارد. این پودر به شما کمک می‌کند سطح ناخن را صیقلی کنید. در مواقعی که به این پودر دسترسی نداشته باشید، می‌توانید از سایه چشم متالیک استفاده کنید. البته نتیجه نهایی کار با پودر سایه چشم، کمی با پودر کروم متفاوت است. پودر شاتر کروم نیز یکی از انواع پودر کروم است که در آن ورقه‌های ریز و براق وجود دارد. همین ورقه‌های ریز، درخشش و زرق‌وبرق لاک را دوچندان می‌کند.

آموزش روش های ساخت لاک کروم یا آینه ای در منزل

آموزش روش های ساخت لاک کروم یا آینه ای در منزل

روش اول: ترکیب لاک ساده با پودر کروم

ابتدا با کمک سوهان، سطح ناخن خود را مرتب و یکدست کنید. ترجیحاً یک لایه بیس ‌کوت بزنید. البته این مرحله اختیاری است. سپس یک لایه لاک معمولی اضافه کنید. بهتر است از لاک براق به جای لاک مات استفاده کنید. پس از خشک شدن لاک، مقداری پودر کروم یا پودر سایه چشم متالیک روی ناخن خود بریزید و با کمک قلموی سایه چشم، آن را روی سطح ناخن پخش کنید. بعد از چند بار تمرین‌کردن میزان پودر و زمان لازم برای ترکیب آن را به دست می‌آورید. پس از رسیدن به نتیجه مدنظرتان، حتماً یک لایه تاپ کوت بزنید تا لاک شما تثبیت شود.

روش دوم: ترکیب ژل لاک و پودر کروم

پس از مرتب‌کردن سطح ناخن با کمک سوهان، یک لایه بیس کوت بزنید. این مرحله در این روش ضروری است. سپس یک لایه ژل لاک ترجیحاً به رنگ مشکی روی ناخن زده و با کمک دستگاه یو وی خشک کنید. توجه داشته باشید که ژل لاک فقط با دستگاه یو وی به خوبی و به‌سرعت خشک می‌شود. اکنون یکی از انواع پودر کروم، شاتر کروم یا سایه چشم را با کمک قلمو روی سطح ناخن پخش کنید. مجدداً از دستگاه یو وی استفاده کرده و در نهایت نیز یک لایه تاپ کوت بزنید. این شیوه از روش های ساخت لاک کروم در منزل، شباهت فراونی به روش های ناخن‌ کارهای حرفه‌ای دارد.

سخن پایانی

در این مقاله با روش های ساخت لاک کروم در منزل آشنا شدید. برای خرید انواع لوازم مربوط به طراحی ناخن از جمله لاک مات، لاک براق، لاک کروم، ‌لاک طراحی، لوازم مانیکور ناخن و غیره می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید. همچنین با درج پرسش یا نظر خود می‌توانید با کارشناسان زیبایی مجموعه در ارتباط باشید.

۱ دیدگاه 40072بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. واقعا خیلی قشنگه اما ساخته دقیق رو نگفته که با این وسایل باید چیکار کنیم

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه