تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آرایش چشم قهوه ای | بررسی اصول آرایش جذاب چشم

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
آرایش چشم قهوه ای | بررسی اصول آرایش جذاب چشم

چشمان شما یکی از زیباترین قسمت‌های صورت شما هستند که حرف‌های بسیاری درباره شما می‌گویند. در واقع داشتن شور و نشاط و زیبایی چشم، نشانه‌ای از جوا‌ن‌بودن جسم و شادبودن روح فرد دارد. برای همین هم هست که بسیاری افراد با کمک بهترین مارک ریمل سعی می‌کنند آرایش چشم خود را زیباتر از همیشه کنند. اما آیا می‌دانستید هر رنگ چشم، آرایش خاص خود را می‌طلبد؟ می‌دانستید رنگ‌هایی که برای ریمل، خط چشم و سایه استفاده می‌کنیم، تأثیر بسزایی در معرفی چهره ما دارد؟ حتماً برای شما هم دانستن این موضوع جالب است؛ پس تا پایان مقاله با ما باشید تا بهتر بیاموزید. در این مقاله درباره آرایش چشم قهوه ای صحبت می‌کنیم.

آموزش آسان برای آرایش چشم قهوه ای

آموزش آسان برای آرایش چشم قهوه ای

همان طور که می‌دانید طیف رنگ قهوه ای وسیع است؛ بنابراین آرایش چشم قهوه ای هم می‌تواند متنوع باشد. این رنگ می‌تواند با بسیاری از رنگ‌ها به‌خوبی ست شود؛ اما در این بین برخی از‌ آن‌ها بهتر با رنگ‌های دیگر ست می‌شوند. به‌طور خاص، چشمان قهوه ای وقتی با رنگ‌های گرم مانند سایه‌های قهوه ای، نارنجی، طلایی و برنز ست شوند، ظاهر زیباتری به خود می‌گیرند.

این رنگ‌ها باعث می‌شوند چشم قهوه ای حتی درشت‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد. پالت‌های قهوه ای برای هر دو حالت آرایش طبیعی روزانه و سبک‌های آرایش مخصوص مهمانی‌های شبانه، خوب هستند. هرچند تناژ رنگ سرد ممکن است با چشم قهوه‌ای هم‌خوانی پیدا کند؛ اما سعی کنید به جای انتخاب سایه‌های آبی یخی و بنفش‌های ساده، دنبال رنگ‌هایی باشید که درخشش چشم شما را بیشتر می‌کنند. البته به غیر از رنگ‌های سرد، از قرمز و نارنجی هم در آرایش چشم قهوه ای پرهیز کنید، مگر اینکه واقعاً بدانید این رنگ به صورت شما می‌آید.

آرایش چشم اسموکی (دودی)

آرایش چشم اسموکی (دودی)

آرایش چشم اسموکی (دودی) یک تکنیک نه‌چندان جدید است. این روش آرایش چند سال است که برای سایه چشم مرسوم شده و علاقه‌مندان بسیاری هم پیدا کرده است. در حالی که نسخه سنتی شامل سایه‌های چشم سیاه و خاکستری است؛ اما این رنگ‌ها ممکن است در آرایش چشم قهوه ای کمی تیره و مبهم به نظر برسند.

با این توضیح، به جای آرایش اسموکی استاندارد، خانم‌هایی که چشمان قهوه ای دارند باید نوع گرم‌تری از این سبک را امتحان کنند. این افراد برای این کار بهتر است چیزی با زرق‌وبرق بیشتر، مثل رنگ طلایی را انتخاب کنند. سایه چشم اسموکی به رنگ طلایی مدرن، برای مهمانی‌های شبانه بسیار شیک و مناسب است. رنگ‌های گرم و درخشان همچنین باعث می‌شوند که چشمان شما به طرز شگفت‌انگیزی زیباتر جلوه کند.

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای یک روش عالی برای آرایش چشم قهوه ای است. بسیاری افراد پس از استفاده از بهترین مارک ریمل و حالت‌دادن به مژه‌هایشان، از خط چشم گربه ای برای درشت‌تر نشان‌دادن چشم استفاده می‌کنند. این روش معمولاً برای مهمانی‌های شبانه مناسب‌تر است؛ اما باز هم عده‌ای دوست دارند در آرایش روزانه هم از آن استفاده کنند.

کشیدن خط چشم گربه ای به مهارت و تسلط بسیاری نیاز دارد؛ زیرا تنظیم ضخامت خط و تقارن دو چشم خیلی مهم است. اگر در کشیدن خط چشم گربه ای به میزان کافی مهارت ندارید، کافی است مقاله دیگر بلاگ را بخوانید تا با یک ترفند ساده، خط چشم زیبا برای خود رسم کنید. لینک مقاله را در زیر همین بخش می‌گذاریم تا دسترسی به آن برایتان راحت‌تر باشد.

سایه چشم براق

سایه چشم براق

خواه برای شب سال نو باشد یا تولد بهترین دوست شما یا مهمانی شبانه، آرایش چشم براق می‌تواند انتخاب خارق‌العاده‌ای باشد. سبک سایه پررنگ و براق نه‌تنها مرسوم و مد روز است، بلکه یک روش دوست‌داشتنی برای آرایش چشم قهوه ای است. رنگ‌های مسی، طلایی، برنز و قهوه ای همه گزینه‌های عالی برای استفاده در این سبک سایه چشم هستند. این رنگ‌های گرم‌ همراه با ذرات منعکس‌کننده نور، به‌راحتی باعث درخشش و برق چشم شما می‌شود.

البته این یک حکم کلی نیست. اگر خیلی سبک شیک و مجلسی را نمی‌پسندید، می‌توانید دنبال چیزی کمی متفاوت باشید. برای مثال برخی از سایه‌های سردتر مانند نقره ای و صورتی نیز می‌توانند به‌خوبی با چشم قهوه ای ست شوند. این رنگ‌ها را نیز امتحان کنید. توجه داشته باشید که اگر در زمینه آرایش چشم کم‌تجربه هستید، سراغ رنگ‌های اکلیلی و درخشان نروید.

آرایش چشم آبی یا بنفش

آرایش چشم آبی یا بنفش

گاهی برای ست‌کردن رنگ سایه چشم با لباس، یا برای مهمانی‌های فانتزی‌تر، یا ایجاد تنوع در آرایش، لازم است از رنگ‌های دیگر هم استفاده کرد. باید به شما بگوییم این پیشنهادهایی که تاکنون درباره آرایش چشم قهوه ای داده‌ایم، طبق قانون رنگ‌شناسی است؛ با این حال باز هم کاملاً سلیقه‌ای است.
شما برای آرایش چشم خودتان مختار هستید که از رنگ‌های مختلف استفاده کنید؛ اما نصیحت ما را بشنوید و برای جذاب‌شدن آرایشتان سراغ هر رنگی نروید. اگر از طیف مسی و طلایی و قهوه‌ای خشته شده‌اید، دستتان در انتخاب طیف رنگ آبی و بنفش هم باز است. البته سعی کنید سراغ بنفش اسطوخودوسی بروید یا اگر انتخاب شما رنگ آبی است، سراغ درجات تیره آبی تا سورمه‌ای بروید. آبی کم‌رنگ و سرد، جلوه خوبی به چشم شما نمی‌دهد.

آرایش طبیعی چشم قهوه ای

آرایش طبیعی چشم قهوه ای

همان طور که قبلاً هم گفتیم، سبک‌های پررنگ و پرزرق‌وبرق برای موقعیت‌های خاص مناسب هستند. اگر هدف شما آرایش چشم قهوه ای برای حضور در محل کار یا آرایش روزانه و طبیعی است، باید سبکتان را کمی تغییر دهید. سبک‌های آرایش روزانه و ملایم به اندازه آرایش شبانه و سنگین تأثیرگذار نخواهد بود؛ اما با ظرافت خاصی، چشمان شما را زیباتر جلوه می‌دهد.

به این منظور سایه‌های خنثی بهترین حالت برای ایجاد سبک‌های طبیعی است. برای چشم قهوه ای، رنگ‌های قهوه ای ملایم، طوسی و هلویی گزینه‌ای کاملاً جذاب برای سایه چشم است. درباره خط چشم هم باید بگوییم به جای رنگ‌های تیره و مشکی، از مداد قهوه‌ای استفاده کنید. با انجام این کار، ظاهر لطیف‌تری در چشم شما ایجاد می‌شود. از بهترین مارک ریمل حالت دهنده هم برای حالت‌دادن به مژه های خود استفاده کنید. به این ترتیب بدون اینکه چشم‌ها جلب توجه کنند، زیبا و خاص می‌شوند. این آرایش برای حضور در محل کار یا فعالیت‌های روزمره بیرو از منزل مناسب‌تر است.

بهترین پاک کننده‌های آرایش چشم

بهترین پاک کننده‌های آرایش چشم

پس از یک شبانه‌روز طولانی و استفاده از آرایش چشم، پاک‌کردن آن ضروری است. غفلت از پا‌ک‌کردن آرایش، نه‌تنها ممکن است منجر به خشکی، قرمزی، تحریک و شکستگی مژه شود، بلکه در واقع می‌تواند باعث ایجاد عفونت چشم نیز شود. با این توضیح مطمئن شوید که همیشه آرایشتان را قبل از خواب برطرف کنید. به این ترتیب هیچ منفذی مسدود نمی‌شود و پوست شما فرصت کافی برای رشد و بازسازی خود پیدا می‌کند.

البته، روند پاک کردن آرایش چشم همیشه یک فرآیند آسان نیست. اگرچه ممکن است استفاده از آب و صابون ایده خوبی به نظر برسد؛ اما این طور نیست. همچنین مالیدن چشم می‌تواند به ناحیه ظریف چشم شما آسیب برساند. در چنین مواقعی، بهترین گزینه برای شما استفاده از پاک کننده آرایش چشم ملایم و باکیفیت است.‌ پاک کننده آرایش مخصوص چشم، این روند را سریع‌تر، آسان‌تر و با آسیب کمتری برای چشم شما انجام می‌دهند.

سخن پایانی

در این مقاله با اصول آرایش چشم قهوه ای آشنا شدید. برای خرید بهترین مارک ریمل، خط چشم و سایه‌های متنوع، همچنین پاک کننده آرایش چشم، می‌توانید به فروشگاه اردمی مراجعه کنید. فروشگاه اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی است. این فروشگاه بهترین لوازم را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها 1385بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه