تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفند‌های مهم و ضروری برای آرایش چشم مخصوص عینکی ها

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
ترفند‌های مهم و ضروری برای آرایش چشم مخصوص عینکی ها

خرید بهترین مارک ریمل دلیلی بر اهمیت زیبایی چشم ها در آرایش است. در کنار لوازم آرایش باکیفیت، عینک نیز ابزاری است که ممکن است کاربرد درمانی داشته باشد؛ اما نقش آن را در زیبایی صورت نمی‌توان نادیده‌ گرفت. با این حساب افرادی که عینک می‌زنند باید آرایشی برازنده‌ی عینکی ها انتخاب کنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر عینکی هستید، این بار که برای خرید بهترین مارک ریمل، سایه چشم و دیگر لوازم آرایش به بازار مراجعه کردید، این لوازم را با توجه به فریم عینکی که استفاده می‌کنید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از ترفندهای جالبی که در ادامه برای آرایش چشم مخصوص عینکی ها بیان می‌کنیم نهایت استفاده را ببرید.

ترفندهای آرایش برای افرادی عینکی

ترفندهای آرایش چشم مخصوص عینکی ها

اگر چشمانتان ضعیف است و ناچار به استفاده از عینک یا لنز هستید، باید هنگام آرایش چشم به نکات مهمی توجه کنید. با اینکه عینک زدن خود نیز یک حرکت درمانی است؛ اما معمولاً زیبایی چهره افراد بسیاری را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید استفاده از عینک برای بهبود دید و پیشگیری از افزایش شمار‌یه چشم الزامی است. همین استفاده مداوم از عینک، زیر چشم را تا حدودی تیره و همچنین گود می‌کند. آنچه در آرایش چشم مخصوص عینکی ها اهمیت دارد در نظر گرفتن چند نکته مهم از آرایش ابرو گرفته تا خط چشم، سایه چشم، ریمل و … است که در ادامه به بررسی هر یک می‌پردازیم.

  • استفاده از کانسیلر

خیلی از افراد در اثر استفاده از عینک، دچار گودی و تیرگی دور چشم می‌شوند. راهکارهای مختلفی برای بهبود این نوع عارضه ها وجود دارد. استفاده از بهترین کرم دور چشم آبرسان، استفاده از بهترین ماسک صورت آبرسان و بازسازی‌کننده و … مهم‌ترین اقداماتی هستند که علاوه بر پیشگیری از بروز این عارضه ها، به بهبود و درمان آن‌ها کمک می‌کند. در این بین اگر زیر چشمانتان گود یا تیره شده و تصمیم به آرایش گرفته باشید، می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر با پوشش تیرگی دور چشم تأثیر بسیاری در جذابیت آرایش چشم دارد.

  • آرایش ابرو

هیچ‌گاه به خاطر وجود عینک از رسیدگی به ابروی خود غافل نشوید. نوع فریم عینک و نوع فرم ابرو دو فاکتور مهم در آرایش چشم مخصوص عینکی هاست. اشتباه در هر کدام از جذابیت نهایی آرایش می‌کاهد. پس حتماً به این نکات دقت کنید. برای فریم های ضخیم عینک مانند کائوچو پیشنهاد می‌کنیم ترجیحاً ابروهای خود را در پهن‌ترین حالت ممکن برداشته و به‌طور ملایم آن را آرایش کنید. در حالتی دیگر، اگر فریم عینک شما نازک است یا اصلاً بدون فریم است، بهتر است ابروهای خود را رنگ کنید.

  • خط چشم

خط چشم در آرایش مخصوص عینکی ها

خط چشم نقش مهمی در آرایش چشم دارد. اگر چشمان درشتی دارید پیشنهاد می‌کنیم از خط چشم دنباله‌دار استفاده کنید. از طرف دیگر برای چشمان ریز بهتر است دور کل چشم را خط چشم بکشید. آنچه درباره‌ی خط چشم برای آرایش مخصوص عینکی ها مهم است کیفیت محصول است. استفاده از خط چشم های بی کیفیت باعث بروز یا تشدید حساسیت های چشمی می‌شود. از طرف دیگر با ریختن مواد خط چشم به زیر چشم باعث تیره و نازیبا شدن آرایش می‌شود.

  • سایه چشم‎

چشم ها کانون زیبایی صورت شناخته می‌شوند و عینکی که به چهره می‌زنید جذابیت چشم ها را دوچندان می‌کند. از طرف دیگر لنز بعضی از عینک های طبی، چشم ها را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد. در چنین شرایطی لزومی به زیاده‌روی در آرایش برای این دسته از افراد نمی‌بینیم و آرایشی ملایم، جلوه‌ی طبیعی و زیبایی به صورت می‌دهد. در نتیجه سایه چشم را با رنگی طبیعی و خنثی انتخاب کنید. اگر عینک می‌زنید لزومی به خط چشم های ضخیم و پررنگ ندارید و یک لایه نازک خط چشم کفایت می‌کند. از طرف دیگر به افرادی که عینک طبی آن‌ها چشم‌ ها را کوچک‌تر نشان می‌دهد نیز پیشنهاد می‌کنیم آرایشی انتخاب کنید که جلوه‌ای باز برای چشم های شما ایجاد کند. در نتیجه دور سایه‌های بسیار تیره را خط بکشید.

  • ریمل

بعد از انجام مراحل بالا نوبت به استفاده از ریمل می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم برای آرایش چشم مخصوص عینکی ها حتماً از بهترین مارک ریمل استفاده کنید. در این بین خیلی از افراد عینکی تصور می‌کنند برای افزایش جذابیت آرایش چشم می‌توانند از مژه مصنوعی استفاده کنند. این در حالی است که مژه مصنوعی علاوه بر غیرطبیعی نشان‌دادن آرایش، در غالب اوقات در تماس با عینک باعث اذیت شدن فرد می‌شود. استفاده از یک ریمل حجم دهنده عالی می‌تواند بهترین تصمیم باشد. فر مژه زدن هم جذابیت و زیبایی ریمل را چند برابر می‌کتد.

نکات مهم آرایشی برای افراد عینکی

نکات مهم آرایشی برای افرادی عینکی

  • نکته ۱: اولین نکته در آرایش چشم مخصوص عینکی ها این است که برای بزرگ‌تر جلوه دادن چشم‌های خود، بهترین مارک ریمل که حجم‌ بیشتری به مژه ها می‌دهد را انتخاب کنند و با سایه براق و روشن، نمایش بیشتری به چشم ها بدهند.
  • نکته ۲: به خاطر داشته باشید که آرایش پلک، مژه‌ و خط چشم برای زیبایی صورت شما کفایت نمی‌کند و عینک شما اهمیت بسیاری در زیبایی صورت و آرایش دارد. این عینک در دو حالت روی چشم های شما قرار می‌گیرد. در حالت اول عینک حدوداً روی ابرو قرار می‌گیرد و با نگاهی از روبه‌رو، ابرو توسط عینک پوشش داده شده است. در حالت دوم نیز عینک با فاصله‌ای بالاتر یا پایین‌تر از ابرو قرار می‌گیرد و از روبه‌رو عینک و ابرو در کنار هم دیده می‌شود.
  • نکته ۳: با این حساب نوع آرایش خود را با توجه به مدل عینک خود در نظر بگیرید. برای نمونه اگر فریم عینک شما ضخیم یا بسیار تیره است و ابرو و قسمت بالای آن را پوشش می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم وسواس زیادی برای آرایش ابرو به‌خرج ندهید؛ چراکه در این حالت عینک ابرو را پوشش می‌دهد و از نمای روبه‌رو چیزی از آرایش ابرو دیده نمی‌شود. اما اگر عینک شما زیر ابرو قرار می‌گیرد، حتماً بهترین مارک ریمل و برس ابرو را خریداری کنید و از آرایش مژه و ابرو غافل نشوید.

پیشنهاد ویژه

خرید بهترین ریمل برای آرایش چشم مخصوص عینکی ها

در پایان امیدواریم که با توجه به نکاتی که در مورد آرایش چشم مخصوص عینکی ها گفتیم حتماً از بهترین مارک ریمل استفاده کنید؛ چراکه حجم و طول بیشتری به مژه ها می‌دهد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم بعد از خواندن مقاله‌ی «باید ها و نباید های بسیار مهم برای استفاده درست از ریمل»، سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان ریمل های باکیفیتی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین آن‌ها را خریداری کنید.

منبع: Paulaschoice ۱ دیدگاه 2589بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه