تا ۱۰+۵۰٪ تخفیف! بعلاوهٔ مشاورهٔ رایگان پوست و مو لینک ورود به جشنواره

ریمل مخصوص چشم های حساس چه ویژگی هایی دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
ریمل مخصوص چشم های حساس چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین مارک ریمل کار راحتی نیست. ریملی که هیچ‌گونه عارضه ای را برای چشم به دنبال نداشته باشد و زیبایی مژه ها را دوچندان کند، به‌راحتی در بازار پیدا نمی‌شود. این قضیه زمانی دشوارتر می‌شود که چشم های حساسی داشته باشید و به دنبال خرید بهترین مارک ریمل مخصوص چشم های حساس باشید. در نتیجه برای اینکه خرید راحت‌تری را تجربه کنید،‌ در ادامه راهنمای انتخاب بهترین مارک ریمل مخصوص چشم های حساس را برای شما آماده کرده‌ایم.

اهمیت استفاده از ریمل مخصوص چشم های حساس

اهمیت استفاده از ریمل مخصوص چشم های حساس

ریمل جذابیت مژه ها را دوچندان می‌کند. اگر چشم های شما حساس نیست، به احتمال زیاد ریملی که خریده‌اید، عارضه‌ای برای چشم های شما به دنبال ندارد؛ اما وقتی که چشم های حساسی داشته باشید و بهترین مارک ریمل مخصوص این چشم ها را استفاده نکنید، سوزش، قرمزی و اشک مداوم به سراغتان می‌آید. به همین دلیل برای کاهش این عارضه‌ها انتخاب بهترین مارک ریمل مخصوص چشم های حساس، بهترین روش برای محافظت از چشم ها در برابر ترکیبات ریمل شناخته می‌شود.

توجه به ترکیبات ریمل مخصوص چشم های حساس

توجه به ترکیبات ریمل

در ترکیبات بهترین مارک ریمل خبری از رایحه‌های مصنوعی مانند اتیلن براسیلات (ethylene brassylate)، دِناتور (denatured) یا الکل اس.‌دی (SD Alcohol) نیست. این ترکیبات حساسیت‌ چشم را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد و آبریزش و قرمزی چشم را به دنبال دارد. از طرف دیگر در کنار خرید بهترین مارک ریمل، پیشنهاد می‌کنیم به ترکیبات کانسیلر یا پنکیکی که می‌خرید نیز توجه کنید. اگر قصد آرایش بیرون از منزل را دارید، بهتر است این محصولات را با ترکیبات محافظ پرتوهای UV خورشید خریداری و استفاده نمایید.

لازم به ذکر است گفته می‌شود وجود ترکیباتی مانند آووبنزون (avobenzone) و اوکتی نوکسات (octinoxate)، در محصولات آرایشی‌، از توانایی محافظت پوست در برابر پرتوهای خورشید حکایت دارد، اما این ترکیبات چشم را حساس و ملتهب می‌کند. اگر چشم های حساسی دارید، فقط از محصولات آرایشی با ترکیبات معدنی و ملایم کمک بگیرید.

توجه به تاریخ مصرف و تاریخ انقضای ریمل

توجه به تاریخ انقضای ریمل

همانطور که می‌دانید لوازم آرایشی و بهداشتی علاوه بر تاریخ انقضا یک تاریخ مصرف نیز دارند. بهترین تاریخ مصرف هر کدام از لوازم آرایشی با یکدیگر متفاوت است. برندهای شناخته شده و معتبر، خود را متعهد به درج این تاریخ روی بسته می‌دانند. انقضای تاریخ مصرف هر کالا از زمان باز شدن پلمپ آن آغاز می‌شود. یعنی بعد از باز کردن درپوش محصول مثلاً تا شش یا دوازده ماه فرصت استفاده از آن را دارید؛ هرچند تا سه سال بعد هم تاریخ انقضای برای کالا وجود داشته باشد.

به شما حق می‌دهیم که پس از جست‌و‌جوی بسیار در بازار و پیدا‌کردن بهترین مارک ریمل مخصوص چشم های حساس، تمایلی به دور انداختن آن نداشته باشید؛ اما رعایت این نکته به نفع سلامتی شماست. برای مثال ریمل و خط چشم مایع را پس از گذشت نهایتاً ۶ ماه باید دور بیندازید. باز شدن درپوش این محصولات به ورود هوا و آلودگی های محیطی به محفظه منجر می شود. با گذشت زمان ترکیب اکسیژن هوا و ترکیبات محصول باعث اکسیده شدن آن و ایجاد باکتری یا حساسیت‌های دیگر می‌شود. از طرف دیگر برای جلوگیری از هرگونه حساسیت چشمی، پیشنهاد می‌کنیم برس ریمل را نهایتاً ماهی یک بار بشویید.

لزوم پاک کردن آرایش چشم

لزوم پاک کردن آرایش چشم

در کنار انتخاب ریمل مخصوص چشم های حساس توجه به نحوه‌ی پاک کردن آن نیز بسیار حائز اهمیت است. در واقع همه افراد اهمیت فراوانی به استفاده از بهترین مارک ریمل و دیگر لوازم آرایش خود می‌دهند؛ اما تجربه نشان داده است که همین افراد از پاک کردن آرایش غافل می‌شوند. گاهی نیز با خرید پاک کننده‌ های بی‌کیفیت، فرایند پاک کردن آرایش را تمام‌و‌کمال انجام نمی‌دهند. در این گونه مواقع آلودگی‌هایی که روی ریمل باقیمانده است، در طول شب فرصتی برای نفوذ به داخل چشم پیدا می‌کنند و زمینه‌ی بروز حساسیت و عارضه های چشمی فراهم می‌شود.

از طرف دیگر افرادی که چشم حساسی دارند به جای ریمل معمولی،‌ سراغ ریمل ضد آب می‌روند. ترکیبات این ریمل ها به‌راحتی پاک نمی‌شود. توصیه می‌کنیم پاک کننده آرایشی ملایمی بدون رایحه‌های مصنوعی خریداری کنید که ریمل معمولی و ضد آب را به‌راحتی و بدون نیاز به مالش بیش از حد مژه و چشم، پاک کند.

توصیه نهایی

امیدواریم با مطالعه راهنمایی که برای استفاده و خرید بهترین مارک ریمل مخصوص چشم های حساس با شما در میان گذاشتیم، چشم های شما هرگز روی التهاب و حساسیت‌های چشمی را نبیند. در نتیجه اگر با مطالعه این مطلب به فکر خرید بهترین مارک ریمل افتاده‌اید، سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان ریمل های باکیفیتی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین مارک ریمل مخصوص چشم های حساس را خریداری نمایید. شما چه برندی را برای خرید ریمل می شناسید؟ برای ما بنویسید.

منبع: Paulaschoice دیدگاه‌ها 3727بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه