تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

نکاتی برای آرایش چشم قهوه‌ای

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
نکاتی برای آرایش چشم قهوه‌ای

قهوه‌ای، رنگی خنثی شامل همه طیف‌های رنگی است. آرایش چشمان قهوه‌ای برای افرادی با این رنگ چشم‌ راحت‌ است چون دست آن‌ها در انتخاب رنگ‌ها باز است. اما همه چشم‌های قهوه‌ای، طیفی شبیه به هم ندارند. برخی روشن‌تر و مایل به سبز هستند، برخی به رنگ قهوه و برخی آن‌قدر تیره هستند که مرز عنبیه با مردمک از بین می‌رود. برای زیباتر کردن چشم‌هایی با این رنگ، ابتدا باید بدانید که چشم‌های شما قهوه‌ای روشن، متوسط یا تیره هستند. سپس به آرایش چشم بپردازید.

چشم‌های درخشان

eye-makeup1قبل از هر چیز اطمینان حاصل کنید که چشم‌ها، سفید و درخشان هستند. خواب کافی و مراقبت از سلامتی به این امر کمک می‌کند.

هماهنگی با رگه‌های درون عنبیه

eye-makeup2همه چشم‌های قهوه‌ای از رگه‌های رنگی درون عنبیه بهره‌مند نیستند. اگر چشمان شما چنین ویژگی حسادت برانگیزی دارد، بیش‌تر بر آن تاکید کنید. از سایه و یا خط چشم هم‌رنگ این رگه‌ها استفاده کنید تا جذابیت چشم خود را چند برابر نمایید.

انتخاب ماهرانه رنگ‌هایی که جذابیت را افزایش می‌دهند

eye-makeup
اگر هدف شما آرایشی طبیعی و ملایم است، برای چشم‌های قهوه‌ای متوسط و تیره از رنگ‌های زغال‌سنگی، قهوه‌ای، مسی و برنزه استفاده کنید. چشم‌های قهوه‌ای روشن با آرایش چشم خاکستری روشن، استخوانی و طلایی جلوه بیش‌تری پیدا می‌کنند.

رنگ‌های چشم‌گیر

eye-makeup3خانم‌هایی با چشم‌های قهوه‌ای که به دنبال داشتن آرایش جذاب و چشم‌گیرتری هستند، باید بدانند که چشم‌های قهوه‌ای با رنگ‌های سبز، ارغوانی و آبی جلوه زیادی پیدا می‌کنند. آبی لاجوردی و کبود، هم‌چنین سبز زیتونی، سبز زمردی و ارغوانی پررنگ، همه‌ی طیف‌های چشم قهوه‌ای را زیبا می‌کند. هرچه رنگ‌دانه‌های سایه بیش‌تر باشند، بهتر است.

خط چشم مناسب

eye-makeup4همیشه از یکی از این دو خط چشم استفاده کنید: برای شب، استفاده از مداد مشکی داخل مژه‌های پایین و بالا برای جذاب کردن چشم‌ها و برای روز، استفاده از مداد قهوه‌ای مایل به قرمز، همچنین می‌توانید برای جلوه بیش‌تر چشم‌ها، از خط چشم سبز استفاده کنید.

ریمل مناسب

آرایش چشم قهوه‌ایخانم‌هایی با چشم‌های قهوه‌ای تیره خوش شانس هستند زیرا هر نوع رنگ ریملی برای‌ آنان مناسب است. ریمل‌های مشکی و خاکستری برای چشم‌های قهوه‌ای متوسط بهتر است. رنگ‌های طیف ذغال سنگی، چشم‌های قهوه‌ای روشن را بی‌روح نشان می‌دهد. اما اگر می‌خواهید چشم‌هایتان قهوه‌ای کم‌رنگ‌تری به نظر برسد از ریمل مشکی‌تر استفاده کنید.

تاکید روی گوشه‌ داخلی چشم

eye-makeup5برای جلب توجه رنگ قهوه‌ای چشم و درشت‌تر نشان دادن آن‌ها، اندکی رنگ طلایی به گوشه داخلی چشم بزنید. سپس در گوشه‌های داخلی، خط چشم سفید بکشید. این کار، چشم‌های شما را روشن‌تر نشان می‌دهد حتی اگر دچار کم خوابی بوده باشید.

دیگر بخش‌های آرایش خود را کم‌رنگ کنید

آرایش چشم قهوه ایاگر می‌خواهید رنگ قهوه‌ای چشم‌ها بیش‌تر دیده شود در بخش‌های دیگر صورت، از رنگ‌های کم‌رنگ برای آرایش استفاده کنید. مثلا خط لب‌های تیره، جذابیت چشم‌های دودی و زیبا را از بین می‌برد؛ اما رژ لب‌های کم‌رنگ، جلوه چشم‌های شما را بیش‌تر می‌کند.

منبع: Ehow ۱ دیدگاه 8685بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه