تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

ترفندهای جالب آرایشی که بهتر است هر خانمی بداند

ترفندهای جالب آرایشی که بهتر است هر خانمی بداند

بی‌شک استفاده از بهترین مارک رژ لب یا بهترین کرم پودر و پنکیک و همچنین بهترین ریمل به شما کمک می‌کند آرایش بهتری داشته باشید. همه این لوازم به زیباتر‌شدن و ماندگارترشدن آرایش شما کمک بسزایی می‌کنند. البته در کنار همه این‌ها دانستن اصول صحیح آرایش هم بسیار مهم است. آنچه در این مسیر بیشتر از همه به کمک شما می‌آید رعایت اصول و تمرین بسیار است. در این بین هم میانبرهایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند در مواقع ضروری زودتر عمل کنید. به این میانبرها، ترفندهای آرایشی می‌گویند. ما در این مقاله قصد داریم درباره ترفندهای جالب آرایشی صحبت کنیم که بهتر است هر خانمی بداند. همراه ما باشید.

لب های برجسته و حجیم داشته باشید

لب های برجسته و حجیم داشته باشید

داشتن لب‌های پرتر و حجیم‌تر این روزها ترند شده است. برای این کار علاوه بر اینکه بهتر است از بهترین مارک رژ لب استفاده کنید، لازم است یک ترفند هم به کار ببرید. یکی از ترفندهای جالب آرایشی در چنین مواقعی، ترسیم خط لب، کمی‌دورتر از خط طبیعی لب‌هایتان است. به این ترتیب محدوده لب‌های شما بزرگ‌تر نشان داده می‌شود. توجه داشته باشید که از خط لب همرنگ رژتان استفاده کنید تا آرایشتان غیر طبیعی جلوه نکند.

با کمک قاشق ریمل بزنید

با کمک قاشق ریمل بزنید

شاید شما هم از آن دسته افراد هستید که با ریمل‌زدن مشکل دارید. اگر مشکل شما هم پخش‌شدن ریمل روی پلک بالایی چشمتان است، نگران نباشید. همراه ما شوید تا بیاموزید چگونه این مشکل برطرف می‌شود. یکی از ترفندهای جالب آرایشی هنگام استفاده از ریمل، کمک‌گرفتن از قاشق است. قاشق را طبق تصویر بالا، بین پلک و مژه خود قرار دهید و با خیال راحت برس ریمل را روی آن بکشید. اندکی صبر کنید که ریمل خشک شود. اکنون قاشق را بردارید و از نتیجه نهایی لذت ببرید. می‌بینید که به همین سادگی مشکل شما بر طرف شد!

با کمک نوار چسب، خط چشم گربه ای را بکشید

با کمک نوار چسب، خط چشم گربه ای را بکشید

کشیدن خط چشم دقیق و متقارن یکی از سخت‌ترین بخش‌های آرایش صورت است. این کار به تکرار و تمرین بسیار زیاد نیاز دارد. البته اگر فرصتتان کم است و باید تا یک ساعت دیگر برای مهمانی آماده شوید، از یکی دیگر از ترفندهای جالب آرایشی استفاده کنید. در این ترفند فقط کافی است دو تکه نوار چسب داشته باشید. بهتر است چسب‌ها کاغذی باشند که موقع برداشتن، پلک شما اذیت نشود. طبق تصویر بالا چسب را قرار دهید و با خیال راحت فضای خالی را با خط چشم پر کنید. با احتیاط چسب‌ها را بردارید و از نتیجه لذت ببرید. توجه داشته باشید که این روش برای زمانی خوب است که سایه چشم نداشته باشید. نوار چسب باعث می‌شود سایه چشم شما خراب شود.

به ابروهایتان شکل دهید

به ابروهایتان شکل دهید

تا مهمانی فرصتی ندارید و ابروهایتان نامرتب است؟ نگران نباشید. یکی از ترفندهای جالب آرایشی مختص ابروهاست. یک مسواک نرم بردارید و روی ابرو بکشید. سعی کنید یک بار ابرو را به سمت بالا شانه کنید تا تارهای اضافه خوشان را نشان دهند. با قیچی مخصوص ابرو بلندی اضافه را قیچی کنید. حالا یک بار هم تارها را به سمت پایین شانه کنید. به این ترتیب تارهای بلند پایین هم مشخص می‌شوند. آن‌ها را کوتاه کنید. اکنون مدادتان را به‌خوبی بتراشید که سر بسیار نازک پیدا کند. در قسمت جاهای خالی، تارهای ظریف ترسیم کنید. در مرحله آخر، با کمک مقدار کمی کانسیلر یا هایلایتر، زیر ابرو را کمی روشن کنید تا برجستگی ابرو بیشتر دیده شود. به این ترتیب ابروهایتان پر و حالت‌دار می‌شوند.

با کمک سشوار مژه هایتان را فر کنید

یکی از ترفندهای آرایشی فر کردن مژه با سشوار

شاید شنیدن این یکی ترفند میان ترفندهای جالب آرایشی برای شما هم بامزه باشد. تصورش را بکنید که مژه‌های بلندی دارید که صاف و بدون حالت هستند. شما برای حالت‌دادن تارهای مژه ترجیح می‌دهید از ریمل استفاده نکنید. در چنین مواقعی سراغ فرمژه می‌روید؛ اما ساعتی بعد مژه‌هایتان به حالت قبل برمی‌گردد. پیشنهاد ما به شما گرم‌کردن فرمژه با سشوار است. به این ترتیب حالت مژه‌ها دوام و ثبات بیشتری دارد. فقط توجه داشته باشید که قسمت فلزی فرمژه بیش از حد داغ نشود. داغی زیاد پلک شما را می‌سوزاند.

تیرگی زیر چشم را با کانسیلر بپوشانید

تیرگی زیر چشم را با کانسیلر بپوشانید

اگر پوست صورت شما یکدست است و فقط زیر چشمتان تیره است، نیازی نیست حجم زیادی از کرم پودر را صرف آن کنید. یکی از ترفندهای جالب آرایشی در چنین مواقعی، استفاده از کانسیلر کرمی است. کافی است فقط در زیر چشم اندازه یک نخود کانسیلر قرار دهید. بهترین حالت این است که یک مثلث زیر چشمتان ترسیم کنید. با کمک اسفنج، کانسیلر را به‌خوبی پخش کنید. اگر لازم است باز هم کانسیلر را اضافه کنید، این کار را به‌تدریج انجام دهید. اضافه‌کردن یکباره کانسیلر باعث می‌شود زیر چشم شما گچ‌مانند شود و ظاهری غیرطبیعی پیدا کنید. اکنون وقت آن است که کرم پودر خود را استفاده کنید و پوستی یکدست داشته باشید.

خودتان رژگونه درست کنید

ترفندهای جالب آرایشی خودتان رژگونه درست کنید

به مهمانی یا مسافرت رفته‌اید و متوجه می‌شوید که رژگونه‌تان را جا گذاشته‌اید؟ خیالتان راحت یکی دیگر از ترفندهای جالب آرایشی اینجاست تا به داد شما برسد. در چنین مواقعی کافی است خودتان رژگونه درست کنید. برای این کار دو روش به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی اینکه مقداری از بهترین مارک رژ لب خود را با قدری کرم مرطوب‌کننده یا کرم پودر رقیق کنید که حالت کرمی به دست بیاورد. سپس با دست یا فرچه، رژگونه جدیدتان را به گونه‌هایتان بزنید. روش دوم، استفاده از سایه چشم به‌جای رژ لب است. اگر رنگ رژ یا سایه، خوب است، فقط قدری مرطوب کننده بزنید. اگر هم بیش از حد پررنگ است با کرم پودر روشن، شدت رنگش را کاهش دهید.

سخن پایانی

با کمک ترفندهای جالب آرایشی می‌توانید هر کجا که هستید، با خیال راحت آرایش کنید و زیبایی‌تان را چند برابر افزایش دهید. این ترفندها طولانی‌تر از این‌ها هستند و در یک مقاله جا نمی‌شوند. به همین دلیل بخش دیگر آن را در مقاله دیگر برایتان می‌آوریم. منتظر مقالات دیگر از بلاگ اردمی باشید. همچنان پیشنهاد می‌کنیم برای خریدن اقلام ضروری آرایشی مثل بهترین مارک رژ لب یا ریمل، کرم پودر، پنکیک، کانسیلر یا سایر لوازم دیگر، به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید. دغدغه شما هنگام آرایش چیست؟ برایمان بنویسید تا در مقالات بعدی راه‌حل‌هایشان را برایتان بیاوریم.

دیدگاه‌ها 6059بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه