تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

زیرسازی آرایش در فصل پاییز با بهترین کرم پودر

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
زیرسازی آرایش در فصل پاییز با بهترین کرم پودر

زیرسازی آرایش در هر فصلی قواعد و اصول خود را دارد. فرقی نمی‌کند بهترین مارک کرم پودر انتخاب کنید یا بهترین مارک پنکیک، مهم این است که پوست خود را در این فصل به‌خوبی بشناسید. شناختن پوست باعث می‌شود در هر زمان یا مکانی باشید بتوانید از آن به‌درستی مراقبت کرده و در نهایت میکاپ جذاب و زیبایی ایجاد کنید. با پایان یافتن تابستان و نزدیک‌شدن به فصل سرما، پوست شما دچار تغییراتی می‌شود و بالطبع میکاپ متفاوتی می‌طلبد. در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مربوط به زیرسازی آرایش در فصل پاییز آشنا کنیم.

اهمیت تغییر روش زیرسازی آرایش در فصل پاییز

اهمیت تغییر روش زیر سازی آرایش در فصل پاییز

شاید برای شما هم این پرسش ایجاد شده باشد که چه خصوصیتی باعث می‌شود بخواهیم بهترین مارک کرم پودر خود را در فصل پاییز یا زمستان تغییر دهیم. جواب پرسش شما در تغییرات آب‌وهوا و در نتیجه تحول در پوست شما نهفته است. در فصل پاییز به علت وزش بادهای سرد و خشک و نابسامانی هوا، پوست صورت معمولاً خشک، کم آب و گاهی دچار انواع حساسیت،‌ قرمزی شدید یا ترک‌های پوستی می‌شود. کم آبی پوست و سرمای هوا نیز به گرفتکی رنگ پوست می‌انجامد. به عبارت دیگر هر چه در تابستان پوست، چرب و خیس و در نتیجه شفاف و براق به نظر می‌رسد، در فصل پاییز به سمت گرفتگی، کدری و بی‌حالی پیش‌ می‌رود. با همه این توضیحات لازم است از یک محصول زیرسازی آبرسان و کمی شفاف‌تر استفاده کرد.

روش صحیح زیرسازی آرایش در فصل پاییز

روش صحیح زیر سازی آرایش در فصل پاییز

  • لایه برداری

همان طور که گفتیم در فصل پاییز به علت وزش باد سرد، پوست صورت دچار تغییر می‌شود. به عبارت دیگر تجمع بیشتر سلول‌های مرده روی پوست، آن را کدر و بی‌حال نشان می‌دهد. برای اینکه زیرسازی آرایش در فصل پاییز نرم و یکدست و درخشان باشد، لازم است در هفته دو تا سه بار پوست را لایه برداری کنید. قبل از این کار حتماً از بخور آب گرم استفاده کنید تا منافذ پوستتان کاملاً باز شود و تمامی آلودگی‌ها و سلول‌های مرده به‌راحتی از پوست جدا شود.

  • رطوبت رسانی

یکی دیگر از آسیب‌های بادهای سرد و خشک به پوست صورت، خشک و بی‌آب‌کردن آن است. در این فصل و مخصوصاً قبل از زیرسازی آرایش، لازم و ضروری است که پوست خود را با مرطوب کننده مناسب یا پرایمر به‌خوبی آبرسانی کنید. همچنین بهتر است از بهترین مارک کرم پودر آبرسان استفاده کنید تا بافت یکدست و نرم روی پوست ایجاد کند.

  • استفاده از کرم ‌های روز و شب برای تغذیه و آبرسانی پوست

علاوه بر از دست رفتن رطوبت پوست، چربی و مواد مغذی پوست نیز در فصل پاییز کمتر می‌شود. در واقع نوع آب‌وهوای پاییزی به همان میزان که در طبیعت اثرگذار است بر پوست انسان نیز اثر می‌گذارد و از طراوت و شادابی آن می‌کاهد. اگر در طول سال از کرم های مراقبتی مخصوص شب استفاده نمی‌کردید، لازم است در این فصل از این محصولات استفاده کنید. مراقبت صحیح و اصولی از پوست باعث می‌شود زیرسازی آرایش در فصل پاییز به خوبی اعمال شود.

  • استفاده از بهترین مارک کرم پودر بر پایه آب یا روغن

وقتی پوست خود را با لایه برداری، رطوبت رسانی و تغذیه مناسب آماده کردید، نوبت به انتخاب بهترین مارک کرم پودر برای زیرسازی آرایش در فصل پاییز می‌رسد. به عبارت دیگر تمهیدات قبلی زمانی اثرگذار است که در انتخاب کرم پودر خود دقت کرده و محصولی متناسب با نیاز و تناژ پوست خود انتخاب کنید. در ادامه شما را با روش انتخاب کرم پودر مناسب آشنا می‌کنیم.

روش انتخاب کرم پودر مناسب زیرسازی آرایش در فصل پاییز

انتخاب کرم پودر مناسب زیر سازی آرایش در فصل پاییز

  • رنگ کرم پودر متناسب با تناژ پوست

در مقاله‌های دیگر به تفصیل درباره تناژ پوست و چگونگی تشخیص آن صحبت کرده‌ایم. اگر بخواهیم به اختصار این اطلاعات را مرور کنیم باید بگوییم پوست صورت به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌شود. هنگام انتخاب بهترین مارک کرم پودر دقت کنید که محصول با پوست شما همخوانی داشته باشد. همچنین لازم است طبق جنس و نوع پوست خود محصول مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال پوست چرب یا مبتلا به جوش به کرم پودر آنتی آکنه نیاز دارد و پوست خشک یا حساس به کرم پودر آبرسان.

  • استفاده از حداقل دو رنگ

تابش نور خورشید و تعریق بدن در اثر گرمای هوا در تابستان باعث می‌شود افراد به سمت آرایش‌های مات یا برنزه بروند. در فصل پاییز پوست به‌خودی خود به رنگ تیره متمایل است و بهتر است کرم پودر کمی روشن‌تر باشد تا صورت را براق‌تر و درخشنده‌تر نشان دهد. به عبارت دیگر انتخاب آرایش مات و تیره برای فصل پاییز و زمستان زیبا و جذاب نیست. برای همین گاهی لازم است کرم پودر یک درجه روشن‌تر انتخاب کرده یا با ترکیب کرم پودر تابستانه خود با یک کرم پودر روشن‌تر، به رنگ پاییزه دست پیدا کنید.

  • تست کردن کرم پودر زیر نور طبیعی

یکی از نکاتی که هنگام انتخاب کرم پودر مناسب زیرسازی آرایش در فصل پاییز باید به آن توجه کنید، تست‌کردن درست محصول است. نور مهتابی یا چراغ‌های فروشگاه باعث می‌شود شما متوجه رنگ طبیعی کرم پودر نشوید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم مقدرای از محصول را روی خط فک خود امتحان کرده و در نور طبیعی و هوای آزاد مشاهده کنید. همچنین تست کردن کرم پودر پشت دست یا روی آرنج تقریباً غلط است زیرا با پوست صورت تناسبی ندارد.

  • تطابق رنگ کرم پودر با رنگ فک و گردن

تابش نور خورشید در فصل تابستان باعث می‌شود رنگ پوست صورت و گردن کمی با یکدیگر متفاوت شود. با این توضیح هنگام زیرسازی آرایش برای فصل پاییز دقت کنید که رنگ این دو قسمت با یکدیگر همخوانی پیدا کند تا آرایش شما یکدست و زیبا جلو کند. رعایت‌نکردن این قانون باعث می‌شود آرایش شما مصنوعی و گاهی حتی شبیه نقاشی کودکانه به نظر برسد و تلاش شما به‌سادگی به هدر برود.

راهنمایی خرید بهترین مارک کرم پودر برای زیرسازی آرایش در فصل پاییز

راهنمایی خرید بهترین مارک کرم پودر

اکنون که به اختصار با زیرسازی آرایش در فصل پاییز آشنا شدید، بهتر است برای خرید بهترین مارک کرم پودر اقدام کنید. به این منظور ما خرید از فروشگاه اینترنتی اردمی، مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه انواع کرم پودر و سایر لوازم زیرسازی آرایش در برندهای مختلف ایرانی و خارجی و با ضمانت اصالت کالا وجود دارد. همچنین کارشناسان پوست و زیبایی مجموعه به شما در خرید بهتر کمک خواهند کرد. به این منظور کافی است با تیم پشتیبانی تماس بگیرید یا پرسش خود را در بخش نظرات بنویسید تا به آن‌ها پاسخ داده شود.

دیدگاه‌ها 6038بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه