تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای کامل انتخاب بهترین کرم پودر مناسب رنگ پوست

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
راهنمای کامل انتخاب بهترین کرم پودر مناسب رنگ پوست

حتی اگر بهترین مارک کرم پودر را هم خریده‌ باشید، اما رنگ این کرم پودر مناسب پوست شما نباشد، آرایش صورت جلوه‌ای زیبا پیدا نمی‌کند. این سکه روی دیگری نیز دارد و خرید بهترین کرم پودر با رنگی سازگار با پوست، جذابیت آرایش را تضمین می‌کند. انتخاب کرم پودر مناسب رنگ پوست کار ساده‌ای نیست و اگر ترفندهای این کار را بلد نباشید، به راحتی قادر به انتخاب رنگ مناسب کرم پودر نخواهید بود. بر همین اساس تصمیم داریم در ادامه راهنمای کامل برای انتخاب رنگ مناسب کرم پودر با پوست را آماده کنیم تا به کمک این راهنما چهره خود را میزبان آرایشی خاص و جذاب کنید.

آشنایی با ته رنگ پوست

با ته رنگ پوست آشنا شوید

برای انتخاب کرم پودر مناسب رنگ پوست ابتدا باید ته رنگ پوست خود را بشناسید. این ته رنگ در سه طیف سرد، گرم و خنثی شناخته می‌شود. برای تشخیص آن باید نگاهی به رنگ رگ‌های مچ دست بیاندازید. در این حالت اگر رگ‌های مچ دست شما بنفش یا آبی بود، ته رنگ پوست شما سرد است. سبز بودن رگ‌های مچ دست، از گرم بودن ته رنگ پوست حکایت دارد. اگر هم رگ‌هایی به رنگ آبی و سبز دارید، ته رنگ پوست شما خنثی است. با در نظر گرفتن ته رنگ پوست، کرم پودر را با توجه به رنگ‌ پوست هایی که در ادامه مطرح می‌کنیم، خریداری نمایید.

پوست بسیار روشن: کرم پودر صورتی کم رنگ

پوست بسیار روشن: کرم پودر صورتی کم رنگ

انتخاب کرم پودر مناسب رنگ پوست خیلی روشن کار راحتی نیست؛ چراکه یک کرم پودر بی‌کیفیت، ممکن است صورت این افراد را پر از رنگدانه کند و جلوه‌ای نازیبا و گچ‌مانند به چهره دهد. در نتیجه حتماً بهترین مارک کرم پودر را با رنگ صورتی روشن انتخاب کنید. رنگ بژ نیز گزینه خوبی برای پوست‌های بسیار روشن شناخته می‌شود. از طرف دیگر از رنگ‌های نارنجی و قرمز دوری کنید؛ چراکه این کرم‌ پودرها، رنگدانه‌های زیادی دارند و انتخاب خوبی برای پوست های بسیار روشن به حساب نمی‌آیند.

پوست روشن: کرم پودر قرمز با ته رنگ آبی

پوست روشن: کرم پودر قرمز با ته رنگ آبی

پوست روشن از ته رنگ سرد پوست حکایت دارد و از آنجایی که این پوست ها حالتی بسیار روشن و بور ندارند، انتخاب کرم پودر خوش رنگ برای پوست‌ های روشن ساده‌تر است. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های قهوه ای، قرمز و نارنجی دوری کنید و کرم پودری با رنگ قرمز با ته رنگ آبی خریداری نمایید. برای جذاب‌تر شدن آرایش، پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید بهترین مارک کرم پودر، رژ لب مات با رنگ قرمز خریداری نمایید تا آرایشی یکدست و هماهنگ داشته باشید.

پوست نیمه روشن: کرم پودر رنگ پوست

پوست نیمه روشن: کرم پودر رنگ پوست

برای انتخاب کرم پودر مناسب رنگ پوست نیمه روشن باید از رنگ های کالباسی و رنگ پوست استفاده کرد. این کرم پودر بهتر است ته رنگی زرد یا طلایی داشته باشد. برای جذاب‌تر شدن آرایش، پیشنهاد می‌کنیم به همراه خرید بهترین مارک کرم پودر، رژ گونه ای با رنگ هلویی طلایی خریداری نمایید و ترکیبی از رنگ های قرمز و قهوه ای را برای رژ لب مات خود انتخاب نمایید. اگر هم پوستی نیمه روشن دارید که به تیرگی گرایش دارد، کرم پودری با رنگ عسلی انتخاب نمایید و برای جذاب‌تر شدن آرایش از سایه چشم متالیک و رژ لب مات صورتی کمک بگیرید.

پوست زیتونی: ترکیب چند رنگ مختلف کرم پودر

پوست زیتونی: چند رنگ مختلف کرم پودر را با هم ترکیب کنید

پوست زیتونی ته رنگی خنثی یا زرد و سبز دارد و انتخاب رنگ مناسب کرم پودر برای چنین پوست‌هایی کار بسیار دشواری است. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم حتماً بهترین مارک کرم پودر را خریداری نمایید که رنگدانه‌های آن پوشش مناسبی روی پوست زیتونی ایجاد کند. از طرف دیگر از آنجایی که بیشتر کرم پودرهای مخصوص پوست های زیتونی، حالتی بیش از‌ حد تیره و قرمز برای پوست ایجاد می‌کنند، بهتر است ۳ رنگ کرم پودر را انتخاب نمایید. یکی از این رنگ‌ها باید طیف نزدیکی با رنگ پوست شما داشته باشد و رنگ دیگر یک درجه روشن‌تر از پوست باشد. رنگ سوم کرم پودر را نیز یک درجه تیره‌تر انتخاب نمایید. هر کدام از این کرم پودرها را روی خط فک بمالید و پس از مدتی تناسب رنگ کرم پودر را با صورت خود امتحان نمایید. برای سایه چشم نیز توصیه می‌کنیم رنگی آبی مایل به خاکستری انتخاب نمایید.

پوست برنزه: کرم پودر طلایی

پوست برنزه: کرم پودر طلایی

برای انتخاب کرم پودر مناسب رنگ پوست برنزه باید رنگی را خرید که جلوه بیشتری به حالت زیبا و براق برنزه پوست بدهد. در نتیجه مقداری مواد برنزه‌ کننده مایع را با کمی کرم پودر مخلوط کنید تا به رنگی طلایی و جذاب برسید. از آنجایی رنگدانه‌های کرم پودر به راحتی با مواد برنزه کننده مخلوط نمی‌شوند، توصیه می‌کنیم بهترین مارک کرم پودر را خریداری نمایید که رنگدانه‌های این محصول به راحتی با دیگر مواد آرایشی مخلوط شود. برای سایه چشم نیز پیشنهاد می‌کنیم سایه‌ای با رنگ طلایی بزنید تا آرایش جذابیت بیشتری پیدا کند.

پوست تیره: کرم پودر رنگ تیره و روشن

 رنگ تیره و روشن

پیشنهاد ویژه‌ای برای افراد با پوست های تیره داریم و توصیه می‌کنیم به جای استفاده از یک طیف رنگ، با ترکیبی از رنگ‌های روشن و تیره، حالتی سه بعدی و خاص برای آرایش خود ایجاد کنند. برای دستیابی به چنین آرایشی، با آزمون و خطا، درجه رنگ‌های مختلف را امتحان نمایید. برای آرایش چشم نیز بهتر است سراغ طیف‌های تیره سایه چشم مانند آلویی، گردویی و شرابی بروید.

پوست بسیار تیره: استفاده از دو طیف رنگ مختلف

استفاده از دو طیف رنگ مختلف

به افرادی با پوستی بسیار تیره، پیشنهاد می‌کنیم آزادی عمل بیشتری در انتخاب رنگ‌های جذاب برای آرایش صورت در پیش بگیرند و کرم پودر را با دو درجه رنگ مختلف استفاده کنند. در نتیجه رنگ روشن‌تر کرم پودر را روی مرکز صورت بمالید و با رنگ تیره‌تر کرم پودر، دور صورت را پوشش دهید. استفاده از سایه چشم بی‌رنگ و ر‌ژ لب مات با رنگ ارغوانی روشن، آرایش صورت افرادی که پوست بسیار تیره ای دارند را تکمیل می‌کند.

مطمئن هستیم با این توضیحات، در انتخاب کرم پودر مناسب رنگ پوست مشکلی نداشته باشید و بتوانید راحت‌تر از همیشه رنگ کرم پودری که برازنده طیف پوست شماست را بخرید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و بهترین مارک کرم پودر مناسب رنگ پوست خود را انتخاب کنید. پیش از آن به نظر می‌رسد خواندن مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش انواع پوست» مکمل خوبی برای اطلاعاتتان باشد.

منبع: Thelist دیدگاه‌ها 19463بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه