تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: انواع برس‌ های آرایشی و کاربرد آن‌ها

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
اینفوگرافیک: انواع برس‌ های آرایشی و کاربرد آن‌ها

همه انسان‌ها میل به زیبا بودن دارند و سعی می‌کنند این تمایل را از طریق ظاهر آراسته، پوشش برازنده و آرایش متناسب برآورده سازند. خانم‌های زیبارو و مشکل‌پسند ممکن است برای تهیه برخی محصولات آرایشی مثل سایه چشم، کانسیلر، رژ گونه، پودر و … هزینه‌های بسیار گزافی را صرف کنند اما نتیجه دلخواه را از آرایش خود نگیرند. دلایل این امر می‌تواند عدم اطلاع از مراحل صحیح آرایش و یا عدم استفاده از انواع برس های آرایشی باشد. بسیار مهم است که هر محصول با استفاده از برس مخصوص خود (که به‌طور ویژه برای آن طراحی شده است) روی صورت قرار گیرد.

در این اینفوگرافیک قصد داریم برخی از کاربردی‌ترین انواع برس های آرایشی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با تهیه یک مجموعه برس آرایشی مرغوب، به آرایش خود قوام و دوام بیشتری ببخشید و همچنین زیبایی خود را صدچندان کنید. البته لازم به ذکر است که برس‌ های آرایشی نیاز به مراقبت و شستشوی ویژه دارند که می‌توانید شرح کامل آن را در مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان اگر قلم‌مو‌های آرایشی خود را تمیز نکنیم چه می‌شود؟ مطالعه نمایید.

در نهایت اگر مطلبی هست که در این اینفوگرافیک به آن اشاره نشده است، خواهشمندیم آن‌را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

انواع برس های آرایشی

دیدگاه‌ها 13948بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه