تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

چگونه به حفظ رژ لب زیر ماسک بهداشتی کمک کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چگونه به حفظ رژ لب زیر ماسک بهداشتی کمک کنیم؟

امروزه پوشیدن ماسک برای حفاظت از سیستم تنفس یه یک سبک زندگی یا همان لایف استایل تبدیل شده است. مانند تمام لایف استایل‌ها که از مزایا و معایبی برخوردار هستند، این لایف استایل هم معایب خود را دارد. افرادی که میکاپ روزانه دارند می‌توانند به‌راحتی منظور ما را متوجه شوند. عیب بزرگ پوشیدن ماسک این است که رژ لب و کرم صورت را پاک‌ می‌کند. این کار دو عیب دارد یکی از بین‌رفتن آرایشی که برای آن زمان گذاشته‌اید و دومی لک‌شدن ماسک‌تان. افراد برای حفاظت از رژ خود یا ماسک نمی‌زنند یا آرایش را ترک‌ می‌کنند یا مجبور می‌شوند لوازم میکاپ را با خود حمل کنند تا در زمان مناسب به تمدید آرایش خود بپردازند. می‌توانید ماسک بزنید تا از جانتان حفاظت کنید و آرایش هم داشته باشید، چگونه؟ با روش‌های حفظ رژ لب زیر ماسک همراه ما باشید.

میزان بالم لب اضافه را کمتر کنید

میزان بالم لب اضافه را کمتر کنید

اولین قدم در حفظ رژ لب زیر ماسک استفاده صحیح از بالم است. بالم لب‌ها نقش بسیار مهمی در سلامت و زیبایی لب ایفا می‌کنند. نقش بالم برای لب مانند نقش مرطوب کننده و آب‌رسان برای پوست است. از خواص بالم برای لب‌ها رفع پوست‌های مرده لب، براقی، درخشش رنگ صورتی لب و SPF 15 آن سپری برای نور مضر خورشید است. بعضی افراد تصور می‌کنند که اگر از محصولات بهداشتی به مقدار زیاد استفاده کنند نتیجه بهتر و سریع‌تر می‌بینند؛ اما این تصور کاملاً نادرست است.

ادامه‌دادن یک روتین به شما کمک می‌کند نه مقدار موادی که استفاده می‌کنید. امیدواریم که شما از دسته بالا نباشید؛ اما اگر هستید لطفاً این عادت را ترک کنید تا آرایشی زیبا و لب‌هایی سالم داشته باشید. با حذف اضافات بالم از لب‌های خود می‌توانید مطمئن شوید که زیر ماسک رژ لبتان جا‌به‌جا نمی‌شود و لکه نمی‌افتد. حذف بالم اضافی اصلاً کار سختی نیست، برای این کار کافی است یک دستمال کاغذی را به‌آرامی بین دو لبتان فشار دهید. این عمل به تثبیت رژ لبتان هم کمک می‌کند.

از خط لب استفاده کنید

از خط لب استفاده کنید

ایجاد یک چارچوب در هر موضوعی مهم است چه در نقاشی باشد، چه در جامعه باشد و چه در آرایش. دومین قدم حفظ رژ لب زیر ماسک استفاده از خط لب است. خط لب کادری مناسب درست‌ می‌کند و ذرات رژ را به سمت خود جذب می‌کند، با این کار رژ لب پخش یا لک نمی‌شود. خط لب با ایجاد یک کادر مناسب از بیرون‌زدن و تکان‌خوردن رژ لب جلوگیری می‌کند. خط لب مناسب یک خطای دید زیبا ایجاد می‌کند که باعث برجسته‌سازی و پرشدن لب‌های شما می‌شود. بافت نرم خط لب ظاهری صاف و مات به لب‌های شما می‌بخشد و ضد آب، ضد لکه و مقاوم در برابر انتقال به ماسک است. این هم از چارچوب‌سازی برای لب‌ها.

رژ لب های مات را امتحان کنید

رژ لب های مات را امتحان کنید

نچسب‌بودن صفت نامناسبی برای آدم‌هاست؛ اما این صفت یکی از خوبی‌های بهترین مارک رژ لب مات است. سومین قدم برای حفظ رژ لب زیر ماسک این است که یک رژ لب مات انتخاب و استفاده کنیم. رژ لب‌های کرم و نود طرفداران بسیاری دارند چراکه استفاده از آن‌ها در محل‌های رسمی در عین کم رنگ‌بودن زیباست. رژ لب‌های مات مایع می‌توانند مانند رژهای کرمی رنگ باشند در عین زیبایی ملایم هستند. پوشیدن ماسک ممکن است یک رژ براق را کثیف و زشت نشان دهد؛ اما برای رژ مات چنین منظره‌ای به چشم نمی‌خورد؛ پس حتماً در نزدیک‌ترین زمان ممکن یک رژ مات تهیه کنید تا آرایشی با دوام داشته باشید. بافت مات و مخملی این رژها به لب‌های شما ظاهری مانند جیر می‌دهد که بسیار دوست‌داشتنی و پر طرفدار است.

از پودر فیکس کننده بهره ببرید

برای حفظ رژ لب زیر ماسک خود از پودر فیکس کننده بهره ببرید

استفاده از پودر تثبیت کننده برای حفظ رژ لب زیر ماسک بسیار مهم است. این پودر با خاصیت جذب عالی می‌تواند ذرات و اضافات رژ را به خود جذب کند. جذب ذرات اضافه باعث می‌شود رژ شما جرئت تکان‌ خوردن یا لک‌شدن نداشته باشد. عالی نیست؟ مرحله مهم چگونگی استفاده از این پودر است. برای استفاده از پودر یک لایه دستمال را روی لب‌های خود قرار دهید. بعد با استفاده از یک برس مقداری از پودر را روی دستمال و روی قسمت لب‌های خود بکشید. کمی صبر کنید تا پودر از لایه دستمال عبور کند و اضافات رژ را جذب دستمال کند. با برداشتن دستمال از روی لب‌های خود متوجه تغییر و تثبیت رژ می‌شوید. این هم از راه‌های حفظ رژ لب زیر ماسک که با هم بررسی کردیم.

سخن پایانی

امیدواریم با روش‌هایی که به شما یاد دادیم دیگر نگران پخش شدن رژ لب روی ماسک خود نباشید. راستی برای خرید بهترین مارک رژ لب مات یا پرایمر لب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. در این فروشگاه بهترین لوازم ارایش با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها 1475بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه