تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

تبدیل لاک براق به لاک مات با روش های ساده و در دسترس

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
تبدیل لاک براق به لاک مات با روش های ساده و در دسترس

برای شما نیز پیش آمده است که برای ست کردن آرایش یا لباستان به لاک مات نیاز داشته باشید و متوجه شوید که لاک مدنظر را ندارید یا لاک قبلی‌تان تمام شده است؟ در چنین مواقعی چه می‌کنید؟ از آرایش خود صرف‌نظر می‌کنید؟ آن را تغییر می‌دهید؟ به لاک براق بسنده می‌کنید؟ یا دنبال راهی برای تبدیل لاک براق به لاک مات می‌گردید؟ درست متوجه شدید. راه‌های بسیار ساده و در دسترس وجود دارد که به شما کمک می‌کند در مواقع ضروری با اندک تلاشی لاک براق خود را به لاک مات تبدیل کنید. اگر دوست دارید این روش‌ها را بیاموزید، تا پایان مطلب با ما باشید.

استفاده از محصول مات کننده لاک

استفاده از محصول مات کننده لاک

اولین و بهترین روش برای تبدیل لاک براق به لاک مات استفاده از محصولی به نام مات کننده لاک است. با استفاده از این محصول می‌توانید انواع لاک براق در رنگ‌ های مختلف و متنوع را در کوتاه‌ترین زمان به لاک مات تبدیل کنید. با کمک لاک مات کن می‌توانید در مخارج خود نیز صرفه‌جویی کنید و به جای خرید چند لاک براق و مات، فقط لاک براق بخرید. روش کار با این محصول نیز بسیار ساده است. لاک براق مدنظر خود را روی ناخن بزنید. یک دقیقه صبر کنید. مقداری مات کننده لاک روی ناخن پخش کنید. به این ترتیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن لاک شما مات می‌شود.

استفاده از تاپ کت مات

استفاده از تاپ کت مات

استفاده از تاپ کت مات نیز یکی دیگر از روش‌های تبدیل لاک براق به لاک مات است. توجه داشته باشید که این محصول با مات کننده لاک متفاوت است. در واقع استفاده از تاپ کت با هدف افزایش ماندگاری لاک و جلوگیری از لب‌پریدگی آن انجام می‌شود. تاپ کت در دو نوع براق و مات در بازار وجود دارد. تاپ کت براق برای افزایش درخشندگی لاک استفاده می‌شوند. تاپ کت مات کمی گران‌تر از نوع براق آن است؛ اما به شما کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان یک لاک مات زیبا روی ناخن‌ های خود تجربه کنید.

برای بهره‌بردن هر چه بیشتر از این روش ابتدا ناخن خود را با سوهان تمیز و یکدست کنید. سپس مقداری بیس کت روی ناخن بزنید. کمی بعد لاک مدنظرتان را روی ناخن بزنید. اجازه دهید لاک کاملاً خشک شود. اکنون یک لایه از تاپ کت مات روی ناخن خود بزنید. بعد از خشک شدن تاپ کت می‌بینید که لاک براق شما به‌راحتی به لاک مات تبدیل شده است. استفاده از تاپ کت مات باعث می‌شود ماندگاری لاک روی ناخن شما بیشتر شده و رنگ لاک به‌راحتی آسیب نبیند.

استفاده از بخار آب برای مات کردن لاک

استفاده از بخار آب برای مات کردن لاک

یک روش ساده دیگر برای تبدیل لاک براق به لاک مات استفاده از بخار آب است. در این روش کافی است کتری آب جوش یا ظرف دیگری را در دسترس خود قرار دهید. بعد از زدن بیس کت و لاک کمی صبر کنید. قبل از خشک شدن کامل لاک، انگشتان خود را در معرض بخار آب قرار دهید. دقت کنید که دستتان به بخار خیلی نزدیک نشود. نزدیک‌شدن بیش از حد به بخار آب باعث سوختن دست شما می‌شود. بین سه تا پنج ثانیه کافی است که بخار به دست شما برسد. در این مدت انگشتانتان را تکان دهید تا بخار به همه جای ناخن برسد. اگر لاک مات نشد این کار را تا گرفتن نتیجه تکرار کنید.

استفاده از جوش شیرین یا نشاسته ذرت برای مات کردن لاک

استفاده از جوش شیرین یا نشاسته ذرت

استفاده از جوش شیرین یا نشاسته ذرت یکی دیگر از راه‌های تبدیل لاک براق به لاک مات است. برای این کار به میزان بسیار کمی از این دو ماده نیاز دارید. مقداری لاک را روی سطح کاغذ روغنی یا فویل آلومینیوم بریزید. به اندازه نوک سوزن نشاسته یا جوش شیرین به لاک اضافه کنید. با کمک خلال دندان خوب مخلوط کنید تا لاک یکدست شود. این کار را سریع انجام دهید تا لاک خشک نشود. با استفاده از برس مخصوص لاک، مخلوط را به ناخن خود منتقل کنید. بهتر است برای هر ناخن جداگانه این کار را انجام دهید تا از خشک شدن لاک یا گلوله‌شدن ترکیبات جلوگیری شود.

استفاده از سایه چشم برای مات کردن لاک

استفاده از سایه چشم برای مات کردن لاک

یک روش دیگر برای تبدیل لاک براق به لاک مات، استفاده از پودر سایه چشم است. برای این کار ابتدا ناخن خود را با سوهان صاف و صیقلی و مرتب کنید. یک لایه بیس کت روی ناخن بزنید. مقداری از لاک بی رنگ را روی فویل آلومینیوم یا کاغذ روغنی بریزید. مقداری از پودر سایه چشم را به لاک اضاف کرده و با کمک خلال دندان خوب مخلوط کنید. این کار را سریع انجام دهید تا لاک خشک نشود. اکنون با کمک برس مخصوص، لاک را روی ناخن خود بزنید.

روش دیگر این است که پودر سایه چشم را مستقیم در شیشه لاک بی رنگ ریخته و با کمک برس یا خلال دندان خوب مخلوط کنید. این روش برای مواقعی مناسب است ک شما فقط بخواهید از یک رنگ لاک مات استفاده کنید. هنگام زدن لاک روی ناخن نیز دقت کنید که وجود پودر در لاک باعث ایجاد گلوله‌ها و ناهماهنگی روی ناخن شما نشود. پس از زدن لاک نیز هرگز با فوت یا باد پنکه آن را خشک نکنید. دستانتان را روی سطح صاف قرار دهید و اجازه دهید با دمای محیط خشک شود.

سخن پایانی

روش‌هایی که در بالا برای شما آوردیم از جمله راه‌های تجربه شده بین مخاطبان مختلف بود. شما نیز می‌توانید اگر روش دیگری برای تبدیل لاک براق به لاک مات می‌شناسید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین برای خرید لاک مات، مات کننده لاک، انواع تاپ کت و بیس کت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها 17757بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه