تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه با کمک کرم پودر مات آرایش نیمه مات ایجاد کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
چگونه با کمک کرم پودر مات آرایش نیمه مات ایجاد کنیم؟

زیر سازی آرایش یک امر کاملاً سلیقه‌ای است. شما می‌توانید گاهی با خرید بهترین مارک کرم پودر مات، آرایشی مات و زیبا برای خود ایجاد کنید. در بعضی مواقع نیز کرم پودرهای براق به شما کمک می‌کنند آرایش شاین را روی صورت خود پیاده کنید. اینکه دقیقاً برای چه مراسمی و به چه مناسبتی و چگونه آرایش می‌کنید کاملاً به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. در این بین گاهی نیز پیش می‌آید که دلتان بخواهد برای آرایش خود زیرسازی نیمه مات داشته باشید.

آرایش نیمه مات یا گاهی ترکیب آرایش شاین و مات، یکی از معمول‌ترین آرایش های محبوب عروس خانم هاست. در این ترکیب برای چشم ها و گونه ها از سایه چشم اکلیلی و هایلایتر براق استفاده می‌شود. همچنین برای تکمیل چنین میکاپی از رژ لب مات باید استفاده کرد. آنچه در این سبک آرایش اهمیت بیشتری دارد، زیرسازی آرایش است. در این مقاله می‌آموزیم که چگونه با کمک یک کرم پودر مات،‌ جلوه‌ای نیمه مات برای آرایش خود ایجاد کنیم.

استفاده از ابر آرایشی خیس

آرایش نیمه مات

برخی افراد هنگام خرید بهترین مارک کرم پودر یک برس زیرسازی باکیفیت هم تهیه می‌کنند. برخی نیز اهل برس نیستند و برای زیرسازی از انگشت‌های خود کمک می‌گیرند. استفاده از برس یا انگشت هیچ اشکالی ندارد؛ اما ابر آرایشی، زیرسازی را کاملاً تغییر می‌دهد. با این ابر در حالت خشک و خیس می‌توانید زیرسازی کنید؛ اما اگر به دنبال زیرسازی نیمه‌ مات و بی‌عیب‌و‌نقص می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم ابر آرایشی را خیس کنید. زمانی که ابر خیس باشد نه‌تنها کرم پودر کمتری جذب می‌کند، بلکه به کرم پودر ماتی که خریده‌اید، جلوه‌ای نیمه مات می‌دهد.

کمک گرفتن از روغن آرگان

استفاده از روغن آرگان برای آرایش نیمه مات

در دنیای سلامت و زیبایی پوست، به روغن آرگان لقب مایع طلایی داده‌ا‌ند. انصافاً هم باید گفت این لقب بی‌دلیل نیست. در کنار فایده‌های فراوانی که روغن آرگان برای پوست دارد، از آن برای آرایش هم می‌توانید کمک بگیرید و بدون چرب شدن پوست، آرایشی نیمه‌ مات و جذاب داشته باشید. برای این کار چند قطره کرم پودر مایع روی دست بریزید و با چند قطره روغن آرگان ترکیب کنید. سپس این ترکیب را روی صورت و گردن بمالید و از آرایشی نیمه مات و جذاب لذت ببرید.

در این مرحله، بسیار ضروری است که به نوع پوست خود توجه کنید. مسلماً اگر پوستتان چرب باشد، رقیق کردن مواد زیرسازی یا کرم پودر باعث چرب و براق نشان دادن بیش از حد آرایش شما می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود نه‌تنها آرایش شما زیبا نشود بلکه حالتی مصنوعی و زننده پیدا کند. همچنین افرادی که پوست چرب دارند، بیشتر در معرض بروز جوش های چرکی قرار می‌گیرند. به این افراد توصیه می‌کنیم از محصولات متناسب با پوست خود استفاده کنند تا از زمینه‌های بروز یا تشدید جوش جلوگیری شود.

استفاده از هایلایتر مایع

استفاده از هایلایتر مایع

هایلایتر کاربردهای زیادی در آرایش دارد. پیشنهاد می‌کنیم به همان ترتیب که همیشه سعی می‌کنید بهترین مارک کرم پودر را خریداری نمایید، یک هایلایتر مایع باکیفیت هم بگیرید. سپس چند قطره از این هایلایتر مایع را با کرم پودر مخلوط کنید. در این فرایند دقت نمایید ساختار هایلایتر مایع و کرم پودر با هم شباهت کامل داشته باشند. در غیر این صورت زیرسازی، روی پوست جمع‌ می‌شود.

در گام بعد با ترکیبی که از هایلایتر مایع و کرم پودر درست کرده‌اید زیرسازی را شروع کنید. این ترکیب حالتی نیمه مات برای آرایش ایجاد می‌کند.  اگر کرم پودری که خریده‌اید پیش از این پوست شما را خشک نشان می‌داد، ترکیب آن با هایلایتر، ظاهری نیمه چرب و نیمه مات ایجاد می‌کند و خشکی آن را از بین می‌برد.

با ترفند‌هایی که برای شما از روش های نیمه مات نشان دادن کرم پودر مات گفتیم، احتمالاً به فکر خرید  بهترین مارک کرم پودر افتاده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم به این منظور سری به فروشگاه اُردمی بزنید. در این فروشگاه گلچینی از کرم پودرهای مختلف از برندهای معتبر را آماده کرده‌ایم. مطمئن هستیم با نگاهی به این کرم‌ پودرها، راحت‌تر از همیشه بهترین کرم پودر مناسب خود را خریداری خواهید کرد. مقاله‌ی «بررسی نکات مهم انتخاب بهترین مارک کرم پودر برای انواع پوست» نیز به شما کمک می‌کند خریدی هوشمندانه‌تر را تجربه کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم ترفند‌ جالبی در استفاده از کرم پودر مات سراغ دارید و روش‌های مفیدی برای تغییر کرم پودر مات به نیمه مات می‌شناسید، این ترفند‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانند‌‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Bebeautiful دیدگاه‌ها 6809بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه