تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

تفاوت کرم پودر فشرده با کرم پودر غیر فشرده

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
تفاوت کرم پودر فشرده با کرم پودر غیر فشرده

کرم پودر پایه ثابت تمامی آرایش‌هاست. به همین دلیل سلاطین دنیای آرایش و زیبایی انواع مختلف کرم پودر را روانه بازار کرده‌اند. بعضی از این کرم‌ پودرها فشرده‌ هستند و بعضی دیگر ترکیباتی غیر فشرده دارند. به لحاظ کارایی نیز تفاوت‌هایی میان کرم‌ پودرها وجود دارد. کرم پودرهایی را سراغ داریم که با هدف ما‌ت‌کردن پوست روانه بازار شده‌اند. کرم‌ پودرهای دیگری نیز هستند که جلوه‌ای درخشان به پوست می‌دهند. تنوع کرم پودرها در بازار سردرگمی علاقه‌مندان دنیای زیبایی و آرایش را به دنبال دارد. از آنجایی که همیشه سعی کرده‌ایم اطلاعات کاملی از محصولات آرایشی بهداشتی در اختیار همراهان خود قرار دهیم، در این مطلب به تفاوت کرم پودر فشرده با کرم پودر غیر فشرده می‌پردازیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، اطلاعات کاملی از انواع کرم پودر به دست آورید و محصول دلخواه را با توجه به نوع پوست و آرایش دلخواه انتخاب کنید.

کرم پودر غیر فشرده چیست؟

کرم پودر غیر فشرده چیست؟

آرایشگرهای حرفه‌ای برای ایجاد جلوه‌ای براق و زیبا از کرم پودر غیر فشرده کمک می‌گیرند. کرم پودرهای غیر فشرده ترکیباتی ابریشمی و نرم دارند. در نتیجه از این محصولات برای ثبات آرایش هم می‌توانید کمک بگیرید. کرم پودر غیر فشرده به‌تنهایی در آرایش استفاده می‌شود. با این حال تجربه نشان داده بیشتر آرایشگرهای ترازاول آن را در کنار مواد زیرسازی به کار می‌گیرند. به همین دلیل پس از زیرسازی باید سراغ کرم پودر غیر فشرده بروید. این روش ماندگاری آرایش را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد. توجه داشته باشید کرم پودر غیر فشرده پوشش کمتری نسبت به کرم پودر فشرده دارد. در نتیجه برای پوشش عارضه‌های نامحسوس پوست مناسب نیست. از طرف دیگر چربی کرم پودر غیر فشرده کمتر است. به لطف این شرایط برای پوست‌های ترکیبی که قسمتی از آن چرب و قسمتی دیگر معمولی است، گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

بهترین روش استفاده از کرم پودر غیر فشرده چیست؟

کرم پودر فشرده را باید ابتدا تکان دهید. سپس برس بزرگ آرایشی را به کرم پودر غیر فشرده آغشته کنید. برس‌هایی در بازار با نام کابوکی (Kabuki) وجود دارد. این برس‌ها برای استفاده از کرم پودر غیر فشرده پیشنهاد می‌شود. هرچقدر تارهایِ مویِ برس آرایش بیشتر باشد، پوشش بهتری ایجاد می‌کند. برسی که از آن صحبت کردیم را باید به‌آرامی روی کرم پودر بمالید تا ترکیبات کاملاً را به خود جذب کند. در نهایت برس را روی مرکز صورت بمالید. حرکت برس را به کنار‌ه‌های چهره ادامه دهید تا کرم پودر غیر فشرده به تمامی قسمت‌های صورت منتقل شود.

کرم پودر فشرده چیست؟

کرم پودر فشرده چیست؟

افراد شاغل و کسانی که عجله دارند از کرم پودر فشرده برای آرایشی سریع و زیبا کمک می‌گیرند. در طول روز نیز می‌توانید از این کرم پودر برای تجدید آرایش و پوشش بهره بگیرید. کرم پودر فشرده پوشش بیشتری نسبت به کرم پودر غیر فشرده دارد. به لطف این شرایط این کرم پودر در بسیاری از شرایط جایگزین مناسبی برای کانسیلر به حساب می‌آید. با کرم پودر فشرده می‌توانید عارضه‌های معمولی و جوش‌ها ‌را از نظرها پنهان کنید. ناهماهنگی‌های پوست نیز با کرم پودر فشرده به خوبی پوشش داده می‌شود.

ناگفته نماند کرم پودر فشرده ترکیبات متراکم‌تری نسبت به کرم پودر غیر فشرده دارد. به همین دلیل زیاده‌روی در استفاده از این کرم پودر ممکن است جلوه‌ای پُف‌کرده به آرایش بدهد. این کرم پودر برای افرادی که پوست بسیاری چربی دارند پیشنهاد نمی‌شود. زیرا جلوی چربی بیش‌از‌حد پوست را در طول روز نمی‌گیرد و ماندگاری آرایش را کم می‌کند.

بهترین روش استفاده از کرم پودر غیر فشرده

بر خلاف کرم پودر فشرده که تاکید داشتیم از برس بزرگ استفاده کنید، برای کرم پودر غیر فشرده از برس آرایشی با تارهای موی کمتری کمک بگیرید. این برس را روی کرم پودر فشرده بمالید. سپس چند بار با برس روی کرم پودر ضربه بزنید تا ترکیبات کرم پودر روی تارهای برس ثابت شود. در نهایت کرم پودرزدن را از قسمت‌های چرب‌تر چهره آغاز کنید. تجربه ثابت کرده بینی و پیشانی قسمت‌های مناسبی برای آغاز کرم‌پودرزدن به حساب می‌آید. پس از اینکه این قسمت‌ها را کاملاً با کرم پودر پوشش دادید، دیگر قسمت‌های چهره را کرم پودر بزنید. این فرایند را به گونه‌ای انجام دهید تا تمامی قسمت‌های صورت جلوه‌ای صیقلی و یک‌دست پیدا کند.

سخن پایانی

برای شما از تفاوت کرم پودر فشرده با کرم پودر غیر فشرده گفتیم و بهترین روش استفاده از کرم پودر را مطرح کردیم. امیدواریم با این توضیحات بهترین کرم پودر مناسب برای پوست خود را خریداری کنید و از آرایشی زیبا و دلبرانه لذت ببرید. برای تهیه این دو محصول هم می توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. این فروشگاه، مرجع تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی است که همه محصولاتش را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به دست شما می‌رساند. در پایان از‌ آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمندی در استفاده از کرم پودر دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.​

دیدگاه‌ها 5223بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه