تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

پشتِ مژه‌های بلند و پرپشت چه رازی پنهان است؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
پشتِ مژه‌های بلند و پرپشت چه رازی پنهان است؟

بانوان‌زیبارو به‌خوبی می‌دانند چگونه از روغن نارگیل یا آووکادو برای بلند و پرپشت جلوه دادن کمند موهای خود استفاده کنند. در کنار موها، رسیدگی به کمان ابروها نیز از مواردی است که هر بانوی زیبارویی به‌‌ آن توجه می‌کند و با ترفند‌های مختلف نظیر روغن کرچک، جان تازه‌ای به ابروهای خود می‌دهد.

اما در این بین، مژه‌ها از لطف و مرحمت صاحب خود دور مانده‌اند و بانوان زیبارو توجه چندانی به آرایش و رسیدگی به مژگان خود ندارند.

به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم در برنامه‌ آرایشی خود از پرایمرهای مژه کمک بگیرید. متخصصین آرایشی تاکید زیادی بر استفاده از پرایمرهای حجم‌‌دهنده مژه دارند. این پرایمرها به مژه حالت می‌دهند و باعث افزایش حجم آن می‌شوند. از طرف دیگر، استفاده از پرایمرهای مژه باعث می‌شود تا ریملی که بر روی مژگان خود خواهید کشید، ماندگاری بیشتری داشته باشد.

اگر تا اینجای متن به اهمیت استفاده از پرایمر برای مژه‌ها پی‌برده‌اید و قصد دارید جان تازه‌ای به مژگان زیبای خود بدهید، پیشنهاد می‌کنیم با راهنمای تصویری استفاده از پرایمر بر روی‌ مژه‌ها با ما همراه شوید. در این راهنما، سعی بر این بوده که پرایمر بر روی مژه‌های یک چشم اعمال شود تا عملکرد پرایمر مژه کاملا مشخص باشد.

۱- پاک کردن آرایش از مژه‌ها

مژه‌های شما باید بدون آرایش باشند و اگر بر روی مژگان خود از ریمل استفاده کرده‌اید، آن‌را پاک کنید.

۲- استفاده از پرایمر مژه بر روی مژه‌ها

استفاده از پرایمر مژه بر روی مژه‌هاپرایمر را همانند ریمل بر روی مژ‌ه‌ها بکشید، برای این‌ کار برس پرایمر را بر روی محل رویش مژه‌ها قرار داده و به آرامی به سمت بالا حرکت دهید. سپس یک‌بار دیگر این‌ کار را تکرار کنید، همان‌‌گونه که اشاره شد، فرض کنید پرایمر قرار است نقش ماسک مو را برای مژه‌ها ایفا کند. نگران زیاد شدن پرایمر بر روی مژ‌ه‌ها نباشید.

۳- کشیدن ریمل

کشیدن ریملپس از اینکه پرایمر را به خوبی بر روی مژگان خود کشیدید، نوبت ریمل فرا می‌رسد؛ توصیه می‌کنیم ریمل را زمانی بر روی مژ‌ه‌های خود بزنید که پرایمر مژ‌ه هنوز کاملا خشک نشده باشد. این امر باعث می‌شود ریمل و پرایمر مژه با هم ترکیب شوند. در این مرحله پیشنهاد می‌کنیم از ریمل‌های حجم‌‌دهنده مژه استفاده کنید.

اگر به مژه‌های هر دو چشمِ مدلِ حاضر در تصویر به دقت توجه کنید، متوجه این امر می‌شوید که مژه‌های چشم سمت چپ تصویر با پرایمر مژه‌ و مژه چشم سمت راست تصویر بدون پرایمر آرایش شده‌اند؛ از طریق مقایسه آن‌ها به اهمیت استفاده از پرایمر مژه در آرایش پی‌ خواهید برید.

اگر شما هم ترفندی را سراغ دارید که به حجم‌ دادن و زیبایی مژه‌ها کمک می‌کند، این ترفند‌ها را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 9289بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه