تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

معرفی بهترین رنگ رژ لب های جذاب مناسب زمستان ۲۰۲۰

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
معرفی بهترین رنگ رژ لب های جذاب مناسب زمستان ۲۰۲۰

خرید بهترین مارک رژ لب کار سختی است؛ چراکه با رژ‌های مختلفی در بازار سروکار داریم. این خرید زمانی دشوارتر می‌شود که بخواهیم بهترین مارک رژ لب را بر اساس رنگ هایی که مد شده است انتخاب کنیم. از آنجایی که سال به سال، رنگ های مدروز تغییر پیدا می‌کنند و اکنون در زمستان ۲۰۲۰ میلادی هستیم، در ادامه جذاب‌ترین رنگ رژ لب مناسب زمستان ۲۰۲۰ حسابی مد شده‌اند را با شما در میان می‌گذاریم تا بهترین رژ لب را بر اساس این رنگ ها خریداری کنید.

رژ لب قرمز تیره

رژ لب قرمز تیره

طیف‌ رنگ های تیره برای رژ لب هرگز از مد نمی‌افتند، اما رنگ های تیره برای ماه‌های سرد سال برازنده‌تر هستند. از آنجایی که در زمستان به سر می‌بریم، اگر به فکر خرید بهترین مارک رژ لب هستید، پیشنهاد می‌کنیم این رژ را با رنگ قرمز تیره خریداری نمایید. با این حساب هنگام انتخاب رنگ رژ لب مناسب زمستان توجه ویژه‌ای به رنگ قرمز تیره داشته باشید و از زیبایی آن لذت ببرید.

رژ لب با رنگ کدو حلوایی

رژ لب با رنگ کدو حلوایی

اگر به خوراکی‌های خوشمزه علاقه داشته باشید مطمئن هستیم زمستان امسال کدو حلوایی نوش جان کرده‌اید و این میوه خوشمزه ممکن است در فصول سرد طرف‌دار داشته باشد، اما رنگ کدو حلوایی از رنگ های برازنده زمستان است و در زمستان ۲۰۲۰، رژ لب با رنگ کدو حلوایی طرف‌داران زیادی پیدا کرده و به اصطلاح ترند شده است.

رژ لب بنفش بسیار روشن

رژ لب بنفش بسیار روشن

با رژ لب بنفش بسیار روشن به استقبال شب و روز‌های زمستان بروید. این رنگ جذابیتی شیک و خاص دارد و انتخاب آن برای رژ لب از خوش‌سلیقگی و مدروز بودن شما حکایت می‌کند. بنابراین برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب زمستان حتماً بنفش را در لیست خود قرار دهید.

خاکستری مایل به قهوه ای

خاکستری مایل به قهوه‌ای

اگر نگاهی به رنگ های مد روز و ترند رژ لب در فصل‌های مختلف بیاندازید، با طیف‌های مختلفی از رنگ های رنگ لب یا به اصطلاح بی رنگ روبه‌رو خواهید شد. این رویکرد در در زمستان ۲۰۲۰ میلادی نیز ادامه پیدا کرده و رنگ خاکستری مایل به قهوه ای مد شده و طرف‌داران بسیاری دارد. برای جذابیت بیشتر این رنگ پیشنهاد می‌کنیم در کنار رژ لب خاکستری مایل به قهوه‌ای، آرایش چشم دودی را انتخاب کنید تا زیبایی چهره شما دو چندان شود. با این حساب رنگ خاکستری مایل به قهوه ای نیز رنگ رژ لب مناسب زمستان است.

رژ لب بنفش

رژ لب بنفش

برای اطمینان‌خاطر از جذاب بودن رژ لب بنفش در فصل زمستان، کافی است نگاهی به رژهای افراد مطرح بیندازید. این رژ لب در زمستان ۲۰۲۰ میلادی طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است. پس اگر به فکر خرید بهترین مارک رژ لب هستید، پیشنهاد می‌کنیم به رنگ بنفش به عنوان رنگ رژ لب مناسب زمستان توجه ویژه‌ای داشته باشید.

رژ لب متالیک

رژ لب متالیک

خبر خوشی برای خانم‌های طرف‌دار رژهای براق یا شاین داریم؛ چراکه در زمستان ۲۰۲۰ میلادی، رژ لب متالیک بسیار مطرح شده و طرف‌داران زیادی دارد. این رژ لب برازنده آرایش های خاص و جذاب است و حرارت خاصی به لب های شما در شب و‌ روز سرد زمستان می‌دهد. پس هنگام انتخاب رنگ رژ لب مناسب زمستان می‌توانید از رنگ های براق و شاین استفاده کنید.

رژ صورتی رنگ لب

رژ صورتی رنگ لب

اگر اهل آرایش باشید حتماً در جریان هستید که آرایش های ملایم، لایت و سبُک برازنده ماه‌های سرد سال هستند. در نتیجه اگر به فکر آرایشی ملایم و جذاب افتاده‌اید، و به دنبال رنگ رژ لب مناسب زمستان برای ارایش لایت خود بودید پیشنهاد می‌کنیم رژ صورتی رنگ لب را انتخاب کنید.

۲ رژ متفاوت برای لب‌ بالا و پایین

۲ رژ متفاوت برای لب‌ بالا و پایین رنگ رژ لب مناسب زمستان

خانم‌های خوش‌سلیقه علاقه زیادی به آرایش های خاص دارند و یکی از این آرایش ها که در زمستان ۲۰۲۰ بیشتر شاهد آن هستیم، انتخاب دو رژ متفاوت برای لب‌ بالا و پایین است. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم این بار که قصد خرید بهترین مارک رژ لب را داشتید، حتماً تنوع را ضمیمه انتخاب خود کنید. به این صورت که دو رژ لب زیبا و باکیفیت که رنگ آن‌ها تفاوت بسیاری با هم ندارد را انتخاب کنید. سپس یکی از این رژها را روی لب بالا، و رژ دیگر را روی لب پایین بمالید و آرایشی خاص و متفاوت را تجربه کنید.

رژ لب شکلاتی بسیار تیره

رژ لب شکلاتی بسیار تیره

برای شما گفتیم که رنگ های تیره در ماه‌های سرد سال مد می‌شوند. در نتیجه اگر می‌خواهید مد روز دنیا آرایش کنید، رژ لب شکلاتی بسیار تیره را پیشنهاد می‌کنیم. این آرایش برازنده پوست‌های بسیار روشن است و استفاده از آرایش چشم دودی یا اسموکی نیز در کنار رژ لب بسیار تیره توصیه می‌شود.

رژ لب مات

رژ لب مات رنگ رژ لب مناسب زمستان

قانون نانوشته‌ای در دنیای آرایش وجود دارد که بر اساس آن افراد خوش‌سلیقه، رژ لب مات را به‌عنوان رژی شیک و جذاب می‌شناسند. این قانون در زمستان ۲۰۲۰ میلادی اهمیت بسیاری پیدا کرده و رژ‌ مات را روی لب های اکثر خانم‌های اهل مد مشاهده خواهید کرد. در نتیجه اگر می‌خواهید شما هم از این قافله دور نمانید، لب های خود را مهمان یکی از طیف‌های رژ لب مات کنید.

به احتمال زیاد اکنون که در جریان رنگ رژ لب مناسب زمستان ۲۰۲۰ میلادی قرار گرفته‌اید، فکر خرید بهترین مارک رژ لب به ذهن شما افتاده و می‌خواهید هرچه ‌سریع‌تر یکی از این رنگ های جذاب را روی لب های خود امتحان کنید. به همین دلیل گلچینی از رژ لب های باکیفیت و خوش رنگ را در فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی برای شما آما‌ده کرده‌ایم. با نگاهی به این رژ لب ها، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم رنگ رژ لب خاصی را سراغ دارید که در زمستان ۲۰۲۰ مد شده است، برای ما و دیگر خواننده‌ها از این رنگ‌ها بگویید و اطلاعات خود از جدیدترین مد‌های روز دنیا را به اشتراک بگذارید.

منبع: Lorealparisusa دیدگاه‌ها 11453بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه