تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چه رابطه ای میان فرم رژ لب بعد از استفاده و شخصیت افراد وجود دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
چه رابطه ای میان فرم رژ لب بعد از استفاده و شخصیت افراد وجود دارد؟

مطمئن هستیم اهمیت زیادی به خرید رژ لب می‌دهید و سعی می‌کنید همیشه در بین انواع رژ لب، بهترین مارک رژ‌ لب را خریداری نمایید. در این بین جالب است بدانید فرم رژ لب بعد از استفاده در میان افراد مختلف تفاوت دارد. به‌رغم اینکه ممکن است رژ لب شما پس از چندین بار استفاده، حالتی نوک تیز پیدا کرده باشد، رژ لب دوستان شما حالتی صاف یا گرد داشته باشد. فرم رژ لب اطلاعات جالبی از شخصیت افراد را برملا می‌کند و در ادامه قصد داریم با هم ببینیم چه رابطه‌ای بین فرم رژ لب و شخصیت افراد وجود دارد.

نکته: هیچ یک از انسان ها در رفتار و شخصیت به طور کامل شبیه به هم نیستند و به تعداد آدم های روی کره زمین، کنش ها و شخصیت های متفاوتی داریم. بنابراین تقسیم بندی فرم رژ لب و شخصیت افراد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم فقط یک خط‌کشی کلی بوده و لزوماً به این معنا نیست که حتماً این ویژگی ها در افراد مربوطه صدق می‌کنند. اما دانستن این تحلیل روان‌شناسانه همیشه جذاب بوده است. پس در ادامه همراه باشید و ببینید شما جزو کدام دسته از افراد هستید.

فرم رژ لبی که دو طرف آن تیز شده باشد

فرم رژ لب سر تیزاگر در بین انواع رژ لب، شما این نوع را می‌خرید یا پس از استفاده، رژ لبتان این شکلی می‌شود، بدانید که شخصیتی کنجکاو دارید و از نقطه‌نظرهای مختلف با آغوش باز استقبال می‌کنید. باورهای مذهبی عمیقی دارید و نُقل مجلس هر انجمنی هستید. اطرافیان چیزهای زیادی از شما یاد می‌گیرند و در نظر افرادی که شما را نمی‌شناسند، مرموز جلوه می‌کنید. باید اعتراف کنید که از این رمزوراز خوش‌تان می‌آید و عاشق جلب‌توجه هستید و دوست دارید حرف‌های شما همیشه شنیده شود. به زندگی عشق می‌ورزید و می‌خواهید تا جایی که ممکن است از زندگی بهره‌مند شوید.

فرم رژ لب با زاویه تیز که یک طرف آن مقداری خمیدگی دارد

فرم رژ لب بعد از استفاده با زاویه تیزاگر از بین انواع رژ لب شما این نوع را انتخاب می‌کنید یا پس از گذشت مدتی رژ لبتان این‌گونه می‌شود، بدانید که خلاقیت، بهترین واژه برای توصیف شما است. شما همیشه زندگی را از نگاه‌های متفاوتی می‌بینید. فرد پرانرژی و مردم‌داری هستید و تاجایی که می‌توانید برای صحبت و گفتگو با دیگران انرژی صرف می‌کنید. این قضیه باعث شده تا بعضی‌ها به شما لقب پرحرف بدهند؛ اما اجازه ندهید این حرف‌‌ها روی مردم‌داری شما تأثیر بگذارد. همیشه دست یاری به سمت دوستان و آشنایان دراز می‌کنید و وقتی پای عشق‌و‌عاشقی در میان باشد، چیزی برای دل‌دار خود کم نمی‌گذارید. عشق شما در سینه نهان نمی‌ماند و اگر به کسی دل بدهید، آتش عشق شما، دل‌دارتان را تا ابد گرم نگه می‌دارد.

رژ لب صاف و مقعر

رژ صاف و مقعرحتی اگر بهترین مارک رژ لب را خریداری کنید باز هم شیوه استفاده شما روی فرم رژ لب تأثیر می‌گذارد و اگر از بین انواع رژ لب، محصولی که خریده‌اید حالتی صاف و مقعر پیدا کرده است، احتمالاً شما از آن دسته افرادی هستید که سرتان برای ماجراهای پررمز‌و‌راز و حل‌کردن معما درد می‌کند. شخصیتی کنجکاو دارید و از هر فرصتی برای ماجراجویی استفاده می‌کنید. به‌راحتی با دیگران دوست می‌شوید و به‌رغم اینکه شخصیتی با اعتماد‌به‌نفس دارید، انسان پیچیده‌ای هستید و شخصیت اصلی شما در لایه‌های پنهان قرار گرفته است. به‌همین راحتی‌ها قانع نمی‌شوید و همیشه دنبال درک بیشتری از دنیای اطراف خود می‌گردید.

رژ لب تیز و زاویه دار

رژ لب تیز و زاویه دارافرادی که در بین انواع رژ لب، این نوع را انتخاب می‌کنند، معمولاً به‌دنبال جلب نظر دیگران هستند و دیگران آن‌ها را به‌عنوان انسان یک‌‌دنده‌ای می‌شناسند که در گفت‌وگوها هرگز کوتاه نمی‌آید و همیشه حرف خودش را به کرسی می‌نشاند. از تنها بودن لذت می‌برید و از دیگران برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنید. اهل گشت‌و‌گذار هستید و از هر فرصتی برای طبیعت‌گردی به‌همراه دوستان و آشنایان بهره می‌گیرید.

رژ لب ‌نوک صاف

رژلب ‌نوک صافاگر از آن دسته از افرادی هستید که در بین انواع رژ‌ لب، رژ لب سر صاف را انتخاب کرده یا فرم رژ لب بعد از استفاده ی شما این‌گونه می‌شود، با این واقعیت باید روبرو شوید که انسان ایدئال‌گرایی هستید و همیشه دوست دارید کارها را به شکل خاصی انجام دهید. به‌جای حاشیه‌رفتن، همیشه سر اصل مطلب می‌روید و دوستانی دارید که همیشه روی کمک شما حساب باز می‌کنند. به‌سادگی در مقابل درخواست بقیه سر تسلیم فرود نمی‌آورید و همیشه به ارزش‌هایی که دارید پایبند می‌مانید. روحیه آهنینی برای مواجهه با مشکلات دارید و اجازه نمی‌دهید حتی مشکلات بزرگ آرامش شما را بر هم بزند. در عرض یک چشم‌به‌هم‌زدن تصمیم می‌گیرید و عموماً هم تصمیم‌های شما درست از آب در می‌آید.

رژ لب گرد و صاف

ماتیک گرد و صافاگر فرم رژ لب شما بعد از استفاده گرد و صاف است، پس شما شخصیتی آرام و خون‌سرد دارید و شعار شما همیشه در زندگی «نگران نباش و خوش بگذران» است. زمانی که اطرافیان در مقابل مشکلات جبهه گرفته‌اند، شما به‌دنبال ایجاد صلح و صفا می‌گردید. هیچ چیزی شما را از کوره در نمی‌برد و به‌همین دلیل نیز اطرافیان مجذوب شما می‌شوند. اهل بذل و بخشش هستید، اما مواظب باشید که ممکن است سخاوتمندی شما کار دست‌تان بدهد و ضرر‌های جبران ناپذیری متحمل شوید.

رژ لب گرد که نوک آن رفته رفته تیز می شود

رژ لب گرد که نوک آن رفته رفته تیز می شودانواع رژ لب ها به‌لحاظ ساختار با یکدیگر تفاوت دارند و اگر بهترین رژ لب موجود در بازار را خریده باشید، این محصول پس از چندین بار استفاده شکل می‌گیرد و اگر حالتی گرد پیدا کرد که نوک‌ آن رفته‌رفته تیز می‌شد، شما شخصیتی خانواده‌دوست دارید. کانون گرم خانواده برای شما از هر چیزی در این دنیا مهم‌تر است. عاشق این هستید که اوقات خود را در کنار خانواده طی کنید و بچه‌ها از سروکول شما بالا بروند. از آن دسته افرادی نیستید که منتظر اتفاق‌ها بمانند و از اینکه به دل زندگی بزنید و مشکلات را حل کنید، هیچ ابایی ندارید.

رژ لب که فرم اولیه خود را حفظ کرده باشد

رژ لب که حالت اولیه خود را حفظ کرده باشدانسان قانون‌مداری هستید و سعی می‌کنید قبل از انجام هر کاری، حسابی برنامه‌ریزی کنید و اطرافیان ممکن است شما را آدمی قلمداد کنند که عصا قورت داده و اهل نظم و انضباط است؛ اما چنین باوری واقعیت ندارد و از هر فرصتی برای معاشرت و هم‌صحبت‌شدن با دیگران کمک می‌گیرید. از اینکه مورد توجه دیگران باشید خوش‌تان نمی‌آید و همیشه به‌دنبال راهی برای افزایش اعتماد به‌نفس خود می‌گردید. هیچ اشکالی به چنین اخلاقی وارد نیست، به‌شرط اینکه بیش از حد به خودتان سخت‌ نگیرید و قوانین را زیر پا بگذارید.

امیدواریم با خواندن این مقاله کلیاتی درباره‌ی فرم رژ لب بعد از استفاده و شخصیت افراد برداشت کرده باشید. اگر هم با مطالعه این مطلب هوس خرید رژ لب به سر شما زده است، توصیه می‌کنیم نگاهی به رژ لب های فروشگاه اینترنتی اردمی بیاندازید و از بین برندهای مختلف، بهترین مارک رژ لب را انتخاب کنید. برای داشتن خرید بهتر خواندن مقاله‌ی «روش های انتخاب رنگ مناسب رژ لب برای انواع پوست» را پیشنهاد می‌کنیم.

منبع: Littlethings دیدگاه‌ها 3810بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه