تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

زیباترین رنگ های رژ لب برای روزهای مختلف هفته

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
زیباترین رنگ های رژ لب برای روزهای مختلف هفته

بانوانی را سراغ داریم که خوش‌سلیقگی به‌خرج می‌دهند و تنوع در آرایش را به کمال می‌رسانند. برای ایجاد چنین تنوعی بهتر است از تغییر رنگ رژ لب برای روزهای هفته کمک بگیرید. به لطف این روش می‌توانید هر روز هفته را رنگی جذاب و متنوع برای رژ لب انتخاب کنید. تغییر رنگ رژ لب در روزهای هفته نه‌تنها به لحاظ زیبایی‌شناسی، ظاهر آرایش را متفاوت و خاص نشان می‌دهد، بلکه تاثیر چشمگیری در بهبود روحیه و افزایش اعتماد به نفس دارد. با این حال انتخاب رژ لب برای روزهای هفته کار چندان ساده‌ای نیست. باید رژ لبی انتخاب کنید که با حس و حال همان روز سازگاری داشته باشد. در این مطلب به طیف‌های مختلف رژ لب برای روزهای هفته اشاره می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، با انتخاب رنگ‌هایی زیبا برای رژ لب در طول هفته، آرایش شما از همیشه جذاب‌تر شود.

شنبه‌های ‌طبیعی

شنبه طبیعی

تجربه نشان داده شنبه‌ها از دیگر روزهای هفته شلوغ‌تر است. در این روز پس از استراحت کوتاه آخر هفته، کار و تلاش آغاز می‌شود. به همین دلیل بهتر است شنبه‌ها لب‌های لعل خود را با طیفی گرم، اما ملایم آرایش کنید. از طرف دیگر رنگ‌های گرم، انرژی بیشتری منتقل می‌کنند. در نتیجه با توجه به حجم زیاد کارها در روز شنبه، رنگ های (نود) طبیعی برای رژ لب انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. شنبه این هفته به لب‌های خود رژ طبیعی روشن بزنید. مطمئن باشید با این رنگ هفته را بهتر از همیشه آغاز خواهید کرد.

یکشنبه‌های ‌پرتقالی

رژ لب برای روز یکشنبه

به یکشنبه که رسیدید، انرژی خود را با رنگی گرم و زیبا حفظ کنید. رژ لب پرتقالی انتخاب مناسبی برای دومین روز هفته است. این رنگ در کنار جذابیت، روحیه شما را بهبود می‌بخشد و اعتمادبه‌نفستان را افزایش می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم در کنار رژ پرتقالی، رنگ‌های ملایمی برای آرایش دیگر قسمت‌های صورت انتخاب کنید. اگر به مهمانی شبانه‌ای دعوت هستید و می‌خواهید حسابی نظرها را به خودتان جلب کنید، در کنار رژ پرتقالی، سایه چشم دودی بکشید. به شما قول می‌دهیم با این آرایش کسی از شما چشم بر ندارد.

دوشنبه‌های ‌قرمز

رژ لب برای روزهای دوشنبه هفته

با آغاز دوشنبه، انرژی که از تعطیلات آخر هفته‌ گرفته‌اید رو به کاهش می‌گذارد. به همین دلیل بهتر است دوشنبه‌ها را با رژی آغاز کنید که رنگی گرم و پرحرارت داشته باشد. مطمئن هستیم شما هم با ما هم‌‌عقیده‌اید که هیچ رنگی گرمای قرمز را ندارد. در نتیجه قرمز تیره را برای دوشنبه‌ها کنار بگذارید. این رنگ برای شرکت در جلسه‌های کاری رسمی و مهمانی‌های مجلسی نیز مناسب است.

سه‌شنبه‌های نسکافه‌ای

رژ لب برای روزهای سه‌شنبه

سه‌شنبه‌ که از راه رسید، فشار کار آخر هفته آغاز می‌شود. در این روز به رنگی نیاز دارید که انرژی شما را تا رسیدن به پایان هفته ذخیره کند. از طرف دیگر این رنگ باید به‌گونه‌ای انتخاب شود تا با رنگ‌هایی که در روزهای قبل انتخاب کرده‌اید نیز سازگار باشد. اینجاست که نسکافه‌ای در ذهن تداعی می‌شود. لب‌های خود را در اولین سه‌شنبه‌ای که در پیش دارید را نسکافه‌ای آرایش کنید. این رنگ در کنار جذابیت، آرامش‌بخش است. به لطف انتخاب رژ لب نسکافه‌ای می‌توانید فشار بیش‌ازحد روزهای اواسط هفته را کاهش دهید.

 

چهارشنبه‌های ‌عنابی

رژ لب برای روزهای چهارشنبه

چهارشنبه از این نوید می‌دهد که روزهای پرفشار هفته رو به اتمام است. به همین دلیل سراغ رنگی بروید که طیفی آرام، اما گرم و سنگین داشته باشد. عنابی انتخاب مناسب برای رژ لب در روز چهارشنبه است. این رنگ جلوه‌ای شیک و برازنده به آرایش می‌دهد. عنابی انتخاب بانوان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه است. به لطف رژ لب عنابی، خودتان را برای به پایان رساندن هفته‌ای سودمند آماده خواهید کرد.

پنجشنبه‌های صورتی

رژ لب برای روزهای پنجشنبه

آخر هفته که فرا رسید، خودتان را با طیف‌های رنگ صورتی تحویل بگیرید. صورتی رنگی دخترانه و بانشاط است. این رنگ برای بانوانی که سن از آن‌ها گذشته نیز جذابیت دارد. با رژ لب صورتی چهره‌ای شاداب و جذاب پیدا می‌کنید که جان می‌دهد برای دلبری در مهمانی‌های آخر هفته.

جمعه‌های کلاسیک

جمعه های قرمز کلاسیک

از قدیم‌و‌ندیم جمعه روز تعطیل و استراحت بوده است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم سراغ رژ لب قرمز روشن بروید. این رنگ از دیرباز تاکنون به‌عنوان محبوبیت‌ترین رنگ در بین تمامی طیف‌های رژ لب کاربرد دارد. از‌ آنجایی که جمعه، فرصت بیشتری برای حضور در کنار دلدار مهیا می‌شود، رژ لبی قرمز بزنید و محبوبتان را انگشت‌به‌دهان بگذارید.

سخن پایانی

رژ لب برای روزهای هفته را به ترتیبی که گفتیم استفاده کنید. به شما قول می‌دهیم با این رنگ‌ها، آرایش شما همیشه جذاب و متفاوت باشد و زیبایی‌تان را دوچندان کند. در پایان از آنجایی که در خوش‌سلیقگی شما شک نداریم، پیشنهاد می‌‌کنیم رنگ‌های دل‌خواه خود را برای رژ لب در روزهای هفته با ما و دیگر مخاطبان در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه بهترین برند رژ لب به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. این فروشگاه مرجع تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی است که همه کالاهای خود را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها 3551بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه